PDA

View Full Version : Traktorer/vinsjebiler søkes til Brokelandsheia!

Blesvik
04-30-2008, 18:59
Det er desverre mangel på traktorer til Norgescuprunden 3. mai på Brokelandsheia.
Har du lyst eller kjenner noen som kan, please kontakt Geir på 48287996
Vi har muligens en traktor som mangler fører også.
1000kr i betaling til de som stiller!
Må være der fra ca kl 10 til ca 16

supersvein
04-30-2008, 22:51
Har du hørt med kollegaen din fra Hope Pål?
...han kjenner til og med kanskje flere i området der som kunne tenke seg å være med :question:

Blesvik
04-30-2008, 22:55
Snakket med Per Øyvind tidligere i kveld ja.
Han kom ikke på noen vi kunne spør heller...

supersvein
05-01-2008, 16:10
Det hører med til historien her at i har mistet traktorer (med fører/eier) som har stilt opp i flere år grunnet sleivete beskjeder fra førere.

Slik er forferdelig trist! Bergingsmannskaper stiller opp med dyrt utstyr og bruker lange dager på dugnad for å gjøre våre arrangement mulig.
...Først og fremst er det viktig at vi oppfører oss som folk, men ikke minst fortjener bergingsmannskaper,som alle andre funksjonærer og frivillig (kiosk osv.), at vi viser takknemlighet og respekt for deres uvurderlige innsats.
Dette er noe i alle bør ha i bakhodet ved offroad-arrangement!

Traktorer og kompetent bergingsmannskaper blir stadig vanskeligere å få tak på, og slike tilfeller som dette bidrar desverre til det.

extremetoy
05-01-2008, 16:40
Jeg kan stille! da må d bli i traktor, tror bmw 320 er lite egnet som bergnings bil.. noen som vet om overnatting?

Chevy-Sheriff
05-01-2008, 20:38
...statistisk sett, så kjører jeg ett par seksjoner før totalhavari....:D

.....etter det, kan jeg kjøre traktor.....:beer:

supersvein
05-01-2008, 21:08
...statistisk sett, så kjører jeg ett par seksjoner før totalhavari....:D

.....etter det, kan jeg kjøre traktor.....:beer:

Sheriff da... Du vet - det finnes 3 former for løyn(?)
1) hvit løyn
2) sort løyn
3) statistikk

en annen ting er at vi ikke har råd til at du skal havarere noen traktor etter 2 seksjoner også ThefingerThefinger

supersvein
05-02-2008, 21:46
Vi har fortsatt en liten krise med traktorer for i morgen.
Løpet skal vi klare å gjennomføre, men det kan bli hektisk for de traktorene vi har.

Om det finnes noen med biler med vinsj som kunne tenke seg å stille opp, så vil det være til stor hjelp (bør være en solid vinsj med god trekk-kraft).
Vi tar da selfølgelig hensyn til redskapen, og plasserer bilen der den vil være best egnet.

Dersom noen kunne tenke seg å stille opp, vennligst kontakt meg på mobil: 91770758 - før midnatt i kveld, eller etter kl 0800 i morgen.

Hovatn
05-03-2008, 09:57
Vi har fortsatt en liten krise med traktorer for i morgen.
Løpet skal vi klare å gjennomføre, men det kan bli hektisk for de traktorene vi har.

Om det finnes noen med biler med vinsj som kunne tenke seg å stille opp, så vil det være til stor hjelp (bør være en solid vinsj med god trekk-kraft).
Vi tar da selfølgelig hensyn til redskapen, og plasserer bilen der den vil være best egnet.

Dersom noen kunne tenke seg å stille opp, vennligst kontakt meg på mobil: 91770758 - før midnatt i kveld, eller etter kl 0800 i morgen.

kan sikkert være med hvis dere mangler fører på en traktor i morgen (ble for mye annet å gjøre i dag til å henn å se:pissed:)
i så fall ring meg på 47 32 63 29

Lillegutt
05-03-2008, 11:00
Det er som regel lørdagene som er problemet for da kjøres det minst 4 seksjoner samtidig.
Men på søndagene så er det bare en og en seksjon så da trengs det bare en traktor.. Men de er sikkert veldig glad for svaret.