PDA

View Full Version : Technical ruels are up!!!

Tommy
05-08-2008, 16:53
http://www.eurotrial.org/downloads/index.html

Sven Arne
05-19-2008, 16:09
Heisan

Et spørsmål....har egentlig ikke tenkt på det før, men....

Først står det at man skal kjøre portene i nummerert rekkefølge. Senere står det at man bryter KUN om man kjører inn i en allerede passert port. Da leser jeg det slik at man kan kjøre gjennom port 3 for å komme til prot 2 for deretter å kjøre port 3 uten å straffes for det. Man kan ikke kjøre gjennom port 1 på vei til port 3.

k) in system 1: when the vehicle or a part of it enters, passes or touches an already passed
gate.

Sven Arne

Blesvik
05-19-2008, 20:01
Vet at vi har vært gjennom dette mange ganger før, men kan ikke annet enn å flire når jeg leser:

The vehicles body must be easy identified as a serial
produced vehicle. Before the registration 2008 from every PM car must be taken pictures
from all sides and send to the organisers. The construction of the Chassis is free.
Hvem er det vi skal lure?:shaking:
Man kan bruke så mye penger man vil på å kjøpe det heftigste rørbygget man kan få laget i usa bare man ikke kødder med skjermene...:rasta:

Tommy
05-19-2008, 20:03
den skjønte jeg ikke Pål...

Blesvik
05-19-2008, 20:05
Sorry, det ble litt kluss med fargene i teksten..

Tommy
05-19-2008, 20:09
he he skjønte det nå ja... nei..ikke noe kødd med skjermene...
Vær glad at regelen er som den isteden for å klage... den kunne faktisk sett noe slik ut...

Chassis
Ramme skal være original fra aksesl til aksel, originalt fjæringsystem skal følge rammen. original akselavstand skal brukes.

Karosseri:
Mellom akslene skal karosseriet følge reglene for modified...