PDA

View Full Version : wa-sho`s plasthall..

wa-sho
05-10-2008, 21:30
visste ikke helt hvor jeg skulle poste, så fant ut at jeg likegerne kunne ta det her..

HVA FAEN! på seinsommern i fjor solgte jeg unna 3biler, for jeg har ikke tid til å styre så mye med det som jeg vil.. jeg hadde da 5biler +konebilen. solgte 3 så jeg hadde en offroader, å en daily driver..

å vips.. nå er det atter 5 biler her +konebilen..
naboene må jo digge meg!

de jeg solgte i høst:

wa-sho
05-10-2008, 21:32
ups.. solgte visst enda en bil i fjor.. :shaking:

wa-sho
05-10-2008, 21:36
så selvfølgelig de jeg beholdt..:

Monster Teddy
05-10-2008, 21:54
oi oi mye flotte biler :D
den bobla var show! skulle hatt en slik en hehe

wa-sho
05-10-2008, 21:55
så de "nye"..
den hvite hadde jeg en plan med, men får se litt hva som skjer..
russern er klatrestativ, å blir flittig brukt.. denne skal bli multipurpose om en liten stund..
IHen måtte jeg "hjelpe" en kompis med å bli kvitt, da han plutselig ikke hadde noe sted å ha den lenger.. denne fikk jeg på plass for 2 timer sia, å aner egentlig ikke hva jeg skal med.. den kan nå stå der sålenge..

Amund
05-10-2008, 23:22
Dæven du har mye gromt! Vet ikke helt hva jeg er mest misunnelig på, men det står mellom IH'n og Dodge'n... Chevys are like tampons... every pussy has one!!! Thefinger

wa-sho
05-11-2008, 02:39
... Chevys are like tampons... every pussy has one!!! Thefinger

så du har ikke skjønt at det bare er en unnskyldning..? it depends on whos entering..Thefinger

Mad Max
05-13-2008, 06:55
Chevys are like tampons... every pussy has one!!! Thefinger

Alex GAYLORD Hallberg

Chevy-Sheriff
05-13-2008, 10:13
Har den IHn vært brannbil....?

wa-sho
05-17-2008, 18:30
Alex GAYLORD Hallberg

virkelig storsinnet av deg å dele dine innerste fantasier med oss..
er dette som å anse at du kommer ut av skapet for godt??

gratulerer!
men en ting.. du må ikke late som at dette har noe med meg å gjøre.. jenetene blir lei seg;)

Har den IHn vært brannbil....?

hehe stemmer det.. den er bygd om til PU på klipp å lim metoden.. kappa bak hytta, å skrudd sammen på et vis.. PU kassa er helt i tre..

fremgår ikke så godt på bildene, men denne er Svær!

-denne blei redda fra en branntomt i gamlebyen.. for de som husker noen år tilbake, nevnte jeg i en tråd på Offameg.no noen ting ang en scania vabis med skap.. å vedovn..

Mad Max
05-19-2008, 07:59
virkelig storsinnet av deg å dele dine innerste fantasier med oss..
er dette som å anse at du kommer ut av skapet for godt??

gratulerer!
men en ting.. du må ikke late som at dette har noe med meg å gjøre.. jenetene blir lei seg;)

Det som faktisk er litt artig er at dine unskyldninger og bort forklaringer blir lengre og lengre for hver gang temaet nevnes...
Men :beer: Alex...

Snart er det Sverige tur.........:smokin:
http://www.monsterjam.se/

Mad Max
05-22-2008, 07:34
Alex!!!

Jeg kommer snart og henter stepside'n, ser ingen grunn til at den skal stå på din gårdsplass og råtne, du kan få Ford'n i bytte.

Chevy-Sheriff
05-22-2008, 08:52
Alex!!!

Jeg kommer snart og henter stepside'n, ser ingen grunn til at den skal stå på din gårdsplass og råtne, du kan få Ford'n i bytte.

Ford mot en Cheva........høres ut som du må ha penger imellom, Alex......:smokin:

wa-sho
05-22-2008, 20:11
om man ser etter kan man se sikkelet til tron.. det voxkte ut et extra bein på han da han fikk fikle med bilen MIN..

husker jo å da begge på bildet under var litt usikkre på om de skulle kose hverandre eller bilen.. så de valgte en trekant.. med en stepside??...

wa-sho
05-22-2008, 20:14
btw.. boggere bak nå.