PDA

View Full Version : Velkomsthilsen

arctic
05-12-2008, 21:18
VELKOMMEN TIL VÅRT NYE FORUM!

Nye DORK består av en del av de "gamle" DORKene, og noen nye "hangarounds".
Vi jobber med å få lov til å kjøre på deler av Sokndal Kommunes regulerte område for motorsport.
Dessverre har det vært noe turbulent rundt området, men nå har KNA Sokndal Motorsport overtatt hele området for 40 år, og vi håper å få en avtale med dem.
Ellers kjører vi litt i Egersund hos NMK Egersund på Helvik.
Men det ser ihvertfall ut til att gnisten er i ferd med å vende tilbake, og det bygges litt biler her borte.

Håper ett nytt forum her på Pirate4x4.no kan bidra til vekking & oppretholdelse av gnist og humør!
DORK var en "glad klubb" med stor vekt på humor & glede, håper det kan viderebringes inn i Nye DORK!

Hilsen
Nye DORK's President
Jofrid "Arctic" Hegdal
&
Sækreter
Geir Solli

Vier
05-12-2008, 22:00
Heiheihei!! Godt å se at dere har hodet over vannet igjen :smile:

jan terje
05-12-2008, 22:05
Takk for det Vier.
Du er jo selv en gammel DORK, kansje du med tiden blir en ny DORK.

ShuDuck
05-12-2008, 22:39
Gratulerer, ser frem til mange festligheter på dette forumet :grinpimp:

Amund
05-12-2008, 22:58
Jippi, dette var gode nyheter! Lever det gamle dorkforumet enda? Har litt dårlig samvittighet der, jeg skulle jo fikse noe greier på det forumet, men det havna vel i glemmeboka etter en del forsøk... sorry :(

Syns noe av det første dere må gjøre er å hjelpe Geir å få liv i Mokken, og gi den et strøk maling og litt service. Og så var det den eminente gule racevogna til herr Guru, eksisterer den ennå?

Ove
05-13-2008, 00:56
Gratulerer med nytt DORK-forum .

Er det planer om å ta det opp på samme kulturelle høyplanet som det gamle ?

Kan bli mye spennende og artig her framover ...... :D

( hmm , var jeg hoff-fotograf i det gamle forumet , eller spiller hukommelsen meg ett puss nå ? )

.

Berge-Olsen
05-13-2008, 06:55
Dette var gøy, håper dere snart får fart på kjøreområdet slik at vi kan komme på besøk. :beer:

jan terje
05-13-2008, 06:58
Jippi, dette var gode nyheter! Lever det gamle dorkforumet enda? Har litt dårlig samvittighet der, jeg skulle jo fikse noe greier på det forumet, men det havna vel i glemmeboka etter en del forsøk... sorry :(

Syns noe av det første dere må gjøre er å hjelpe Geir å få liv i Mokken, og gi den et strøk maling og litt service. Og så var det den eminente gule racevogna til herr Guru, eksisterer den ennå?

Det er din feil Amund att forumet forsvant. Uten din medisinske hjelp, utviklet forumet seg på mutantisk vis og truet hele webben med sammenbrudd!
Så vi solgte det til Libya.

Palle
05-13-2008, 07:34
Det lyder da fantastisk, efter alt hvad i har været igennem, stadig holder ild i piben:trooper:

Stor respekt hefra!

Samtidig vil jeg gerne søge om, at blive dansk Hangaround konsulent, eller evt. Hylke4wdklubs forbindelsesofficer.

jan terje
05-13-2008, 07:39
Vi kommer i tillegg til å prøve å få kjørefelt i Sokndal også til å gjøre ett fremstøt om kjøring i Hylke.
Ikke ofte, vi kunne tenkt oss hver annen lørdag.

Palle
05-13-2008, 08:18
Vi kommer i tillegg til å prøve å få kjørefelt i Sokndal også til å gjøre ett fremstøt om kjøring i Hylke.
Ikke ofte, vi kunne tenkt oss hver annen lørdag.

Kanon!

Så er det Hylke den ene lørdag, og Sokndal den næste.

Chevy-Sheriff
05-13-2008, 10:04
20988

Vier
06-02-2008, 20:34
Gratulerer med nytt DORK-forum .

Er det planer om å ta det opp på samme kulturelle høyplanet som det gamle ?

Kan bli mye spennende og artig her framover ...... :D

( hmm , var jeg hoff-fotograf i det gamle forumet , eller spiller hukommelsen meg ett puss nå ? )

.

Ove, jeg savner bildene dine fra NC1 og 2... Har du sluttet å ta bilder, og satser 100% profesjonelt på kjøringen?

Ove
06-02-2008, 22:27
Hmm , ja det kan du si ...... slik jeg har kjørt på de 2 rundene kunne jeg kanskje heller ha tatt bilder .....

Har faktisk glemt å ta med kamera , planen var å lage en polstret , tett boks å ha med kameraet i - men du vet det med planer og hva som en rekker ..:wink_animate:

Men skal prøve å få dokumentert litt på SC-rundene i helgen :smile:

Vier
06-03-2008, 06:52
Planer er fine greier. Jeg har mange slike...