PDA

View Full Version : Mangler co-driver på NC2 i Modalen!

Blesvik
05-13-2008, 18:41
Det ser ut til at Kim Andre' ikke har mulighet til å være co-driver i Modalen.
Noen andre som har mulighet?
Har desverre ikke mulighet til å ta med vedkommende i bussen siden vi skal kombinere NC med en ferietur med familien..

Big_jack
05-13-2008, 19:53
Hva slags kvaliteter bør enn ha, Bortsett fra å bite tenne sammen når du kjører??
Modalen er ikke det i Bæærgen?

extremetoy
05-13-2008, 19:53
Har desverre ikke mulighet til å ta med vedkommende i bussen siden vi skal kombinere NC med en ferietur med familien..
Det frister:)

Skjalg
05-13-2008, 20:01

Det var fryktelig fristende Pål.
Men vi skal prøve å kvalifisere i standard klassen.

Lillegutt
05-13-2008, 21:51
Jeg var co-driver i det bilen på de fleste løpene ifjor å det er virkelig til å anbefale..
En av norges beste førere uansett klasse etter min mening...:smokin:

Blesvik
05-13-2008, 22:20
Hva slags kvaliteter bør enn ha, Bortsett fra å bite tenne sammen når du kjører??
Modalen er ikke det i Bæærgen?
Man bør kjenne litt til hvordan bilen beveger seg i terrenget, siden man må følge med på merkebånd, pinner, hindre osv på høyresiden av bilen, samt være med og planlegge sporvalg og hjelpe til å huske sporvalget:wink_animate:
En annen oppgave er å følge med på instillinger på bremsene og sperrene.
Så en co-drivers jobb er viktig!:smile:
Uten gode co-drivere hadde jeg ikke sittet med resultatene jeg har i dag!

KJELLIS
05-13-2008, 22:27
Man bør kjenne litt til hvordan bilen beveger seg i terrenget, siden man må følge med på merkebånd, pinner, hindre osv på høyresiden av bilen, samt være med og planlegge sporvalg og hjelpe til å huske sporvalget:wink_animate:
En annen oppgave er å følge med på instillinger på bremsene og sperrene.
Så en co-drivers jobb er viktig!:smile:
Uten gode co-drivere hadde jeg ikke sittet med resultatene jeg har i dag!

ja der er jeg enig Pål. du er faktisk ikke så god til å kjøre bilThefingerThefinger

Blesvik
05-13-2008, 22:35
ja der er jeg enig Pål. du er faktisk ikke så god til å kjøre bilThefingerThefinger
Nei, det går ikke ann!!!:laughing:

Gi Gass
05-13-2008, 22:44
Konge-kommentar Kjellis :grinpimp:

Må innrømme at det frister litt. Var jo co-driver for Øistein Dehnes når han/vi kom på førsteplass på Valen, og du bare kom på andre...Thefinger

KJELLIS
05-13-2008, 23:06
Konge-kommentar Kjellis :grinpimp:

Må innrømme at det frister litt. Var jo co-driver for Øistein Dehnes når han/vi kom på førsteplass på Valen, og du bare kom på andre...Thefinger

hehe det er lenge siden det, det har jeg glemt:grinpimp::grinpimp: sleng deg på med Pål du, han kan kjøre bil:smile:

Gi Gass
05-13-2008, 23:17
hehe det er lenge siden det, det har jeg glemt:grinpimp::grinpimp: sleng deg på med Pål du, han kan kjøre bil:smile:

Vet at han kan kjøre, men han pleier jo og si at "det er bare til og hive seg på det", så da kan jo han prøve uten co-driver.. Thefinger

Skal tenke litt på det, men spørs jo om han vil ha en langfingra Bergenser til og fikle med alle knappene og knottene i bilen sin.. :rasta:

Men på andre siden hadde det kanskje funket med "bare til og hoppe i det" og "gi gass" i samme setningen"... Og en co-dricer som i tillegg er lommekjent i feltet og forholdene der.. :skull:

KJELLIS
05-14-2008, 01:56
Vet at han kan kjøre, men han pleier jo og si at "det er bare til og hive seg på det", så da kan jo han prøve uten co-driver.. Thefinger

Skal tenke litt på det, men spørs jo om han vil ha en langfingra Bergenser til og fikle med alle knappene og knottene i bilen sin.. :rasta:

Men på andre siden hadde det kanskje funket med "bare til og hoppe i det" og "gi gass" i samme setningen"... Og en co-dricer som i tillegg er lommekjent i feltet og forholdene der.. :skull:

jepp synes du skal prøve deg som co-driver hos Pål:smile:,men hva sier Pål?:shaking:

Gi Gass
05-14-2008, 22:48
jepp synes du skal prøve deg som co-driver hos Pål:smile:,men hva sier Pål?:shaking:

Ja, hva sier Pål.. :eyemouth:

Blesvik
05-17-2008, 21:32
Co-driver i Modalen til lørdag blir Mats Erik Mølster!
Han er en av ildsjelene i Valen og skulle kjørt i standardklassen til helgen.
Men bilen blir desverre ikke klar.
Derfor fortjente han plassen i høyrestolen:smile:
Men stor takk til dere andre som hadde lyst til å bli med:smile::smile: