PDA

View Full Version : DORK's NC Resultater

Berge-Olsen
05-16-2008, 09:54
Ja her kan vi omrokkere rekkefølgen på resultatene på norgescupen slik de burde vært sett fra ett DORK synspunkt.

PS: Det er lov å flytte bilene fra en klasse til en annen.

Berge-Olsen
05-16-2008, 09:55
Ladaen vinner ProMod! Dette på grunn av den utrolige fiksen (Proffe Modden) med tape & stokk (selv om den egentlig skedde under SC)

Berge-Olsen
05-16-2008, 10:40
1. plass i Light Truck går til Sheriffen som for første? gang var innom alle seksjonene x2

Mad Max
05-16-2008, 10:54
Den burde vell gått til meg som ikke gadd og reise...

Berge-Olsen
05-16-2008, 11:24

Du kan få en delt 3. plass, men tror ikke det kvalifiserer for 1. plass

Dools
05-16-2008, 11:25
1. plass i Light Truck går til Sheriffen som for første? gang var innom alle seksjonene x2

Du glemte noe meget viktig FOR FØRSTE GANG UTEN Å VELTE.

Sammenlagt seier i latskap

Berge-Olsen
05-16-2008, 11:26
Du glemte noe meget viktig FOR FØRSTE GANG UTEN Å VELTE.

Sammenlagt seier i latskap
Flott at det er noen våkne personer her inn som får med seg detaljene!

Dools
05-16-2008, 11:31
Flott at det er noen våkne personer her inn som får med seg detaljene!

Je dette er jo store begivenheter som man nesten ikke kan unngå å få med seg. :smokin:
En lang periode mistenke vi at Sheriffen og Pride`n var sponset av selveste Velte-Petter.

vaktmester
05-16-2008, 11:39
Her kan vi legge inn de formelle resultatene fra festen:

Klasse 1: Først i seng.

Klasse 2: Sist i seng.

Klasse 3: I seng??

Klasse 4: Stille høyde

Mad Max
05-16-2008, 12:12
Her kan vi legge inn de formelle resultatene fra festen:

Klasse 1: Først i seng. ÅGE

Klasse 2: Sist i seng. IKKE ÅGE

Klasse 3: I seng?? HELT ALENE ÅGE

Klasse 4: Stille høyde?? 2,0 meter ÅGE

jan terje
05-16-2008, 15:12
Noen som har noen foreløpige resultater for Light Truck på EuroTrial 2008?

Ser det like svart ut som i '74, da beste nordmann var Bjathe Suntesar som faktisk ikke ble bedre enn nummer 5? Og det var jo på minigolf for 4 manns lag i Wien, helgen etter.

Mad Max
05-16-2008, 19:39
Noen som har noen foreløpige resultater for Light Truck på EuroTrial 2008?

Ser det like svart ut som i '74, da beste nordmann var Bjathe Suntesar som faktisk ikke ble bedre enn nummer 5? Og det var jo på minigolf for 4 manns lag i Wien, helgen etter.

Så rart, igjen har du rett, jeg tittet litt i min protokoll fordi jeg trodde at dette foregikk i 73 og Bjartes plassering var nummer 6 men feil hadde jeg IGJEN...

Virkelig imponerende dette hukommelse guru Solli..

Stemmer det at vårt 4 manns lag i Wien tok en 6 plass??

jan terje
05-16-2008, 22:20
Så rart, igjen har du rett, jeg tittet litt i min protokoll fordi jeg trodde at dette foregikk i 73 og Bjartes plassering var nummer 6 men feil hadde jeg IGJEN...

Virkelig imponerende dette hukommelse guru Solli..

Stemmer det at vårt 4 manns lag i Wien tok en 6 plass??

I '73 kom de på 6 plass, men det var egentlig ikke vårt lag. Som i EuroTrial kan en fylle opp andre lands lag og vårt lag var egentlig Damaskus lag.
Dermed var det duket for litt av ett oppgjør i '74. Som i 2008 ble landbruks oppgjøret voldsomt og da som nå måtte den fattigste delen av det norske folk ta regningen. Dermed stilte vårt norske lag i '74 opp i oppgjøret med nok ett lag som ikke egentlig var vårt. Denne gangen hadde vi som kjent fylt opp Norges lag med afrikanske sprintere mens nordmennene fylte opp Finlands lag.
Så du hadde nesten rett MadMax, du byttet bare om noe på årstallene. Legger til som en kuriositet att jeg var 5 år i '74.
Håper dette var litt oppklarende.