PDA

View Full Version : Skien....

Tommy
05-18-2008, 19:55
Stemmer ryktene om at Formula Offroad i skien siste helgen i August er avlyst??

Blir det et erstatninsgløp noe sted..???

Geared
05-18-2008, 20:20
Dette er jeg også nyskjerrig på. Vil ha svar på dette nå!

Vet om mange førere som kommer til å bli skuffet hvis dette stemmer...

Tommy
05-18-2008, 20:29
Ikke minst mange tilreisende tilskuere... venter et lass med tyskere som virkelig har sett frem til dette....

Terje J
05-18-2008, 20:41
Ja det stemmer desverre:crybaby2:
PGA div hendelser i våres, bestemte Norbetong seg om torsdagen for å ikke la oss arrangere Formula offroad alikevel i år, de beklaget sterkt og fortalte at det ikke hadde noe med KNA Telemark å gjøre, men sa samtidig at det var muligheter for løp neste år hvis de får ting på plass. De var også meget fornøyd med arrangementet ifjor.
Vi har vurdert noen alternativer i nærheten, men de ligger inntil tettbebyggelse og er på størrelse med depotet til førerene i Skien ifjor.
Er også da selvfølgelig problemer med depot og publikums parkering.
Så vi må nok desverre hive inn håndkle er jeg redd for.:(

Tom K
05-18-2008, 20:58
aiaiai dette var synd.

jonny puma
05-18-2008, 21:09
D her va synd, synd synd...:(:(

Geared
05-18-2008, 21:11
Dette var årets nedtur:crybaby2:

Håper noen får til ett erstatninsgløp.

Nicolai H
05-18-2008, 21:19
Meget meget trist :(:(:( Så må i komme til Danmark og se formula offroad istedet :grinpimp:

Arne
05-18-2008, 21:25
NBFs Ferdighetsseksjon har møte onsdag 21. mai og denne saken må selvfølgelig opp på dagsoden. Vi regner med at det foreligger en formell avlysning før møtet og kan da sette igang arbeidet med å få sikret Norgescupen også i år.

Klubber som har kapasitet og tilgang til en egnet grustak er hjertlig velkomne til å melde interesse for løp til høsten. Løpene i Skien var ment å inngå både i Norgescup, Nordic Cup og World Cup. så utfordingen er stor for en alternativ arrangør.

jeeptj
05-18-2008, 21:27
Dette var virkelig synd.
Hvordan blir det nå med 3. og 4. runde i Norges Cupen?

jeepster
05-19-2008, 09:53
Dette var virkelig synd.
Hvordan blir det nå med 3. og 4. runde i Norges Cupen?

Tja, kanskje du og dine får hiv dokker rundt å ordne nå :wink_animate:

Kanskje dokker skoilla forre te danmark! bli med æ sjø!

trond

extremetoy
05-19-2008, 10:44
er det stort nok å nok utfordringer på herstua til noe sånt da?

Arne
05-19-2008, 12:45
er det stort nok å nok utfordringer på herstua til noe sånt da?

Tar gjerne et tilleggsløp på Herstua, men å legge et dobbelt cupløp dit er nok dessverre uaktuelt.

extremetoy
05-19-2008, 13:10
Tar gjerne et tilleggsløp på Herstua, men å legge et dobbelt cupløp dit er nok dessverre uaktuelt.Skal ta det opp på neste møte!

Geared
05-19-2008, 15:25
Jeg stiller helt klart opp som tilskuer hvis dere klarer å dra i gang noe på Hersua:smile:

jeeptj
05-19-2008, 22:22
Kanskje dokker skoilla forre te danmark! bli med æ sjø!

trond

Blir ikke Danmark nei, desverre.
Har en framaksling som er skikkelig skrot .
Har funnet fram 60 akslingen som skal på ,men jeg må jo kaste bort hele pappapermen på å bygge veranda så jeg har en plass å drikke :beer: resten av sommeren.

jeepster
05-20-2008, 08:34
Blir ikke Danmark nei, desverre.
Har en framaksling som er skikkelig skrot .
Har funnet fram 60 akslingen som skal på ,men jeg må jo kaste bort hele pappapermen på å bygge veranda så jeg har en plass å drikke :beer: resten av sommeren.

:beer::beer::beer::beer::beer::beer:

trond

jak
05-20-2008, 17:49
Hi. guys.

One ide is to have the meet in Iceland.

:smile:

JAK

Dools
05-20-2008, 21:35
Det var utrolig synd..
Jeg hadde alerede alliert meg med venner i Skien for overnatting ca 600 meter fra Grustaket.
men det finnes da mange andre grustak i Norge evt på Sørlandet. Evt kunne vel Vormsund være ett alternativ.?
Det skal vel være enda en runde på Vormsind senere på høsten ?

jangunnar
05-21-2008, 06:20
Det var utrolig synd..
Jeg hadde alerede alliert meg med venner i Skien for overnatting ca 600 meter fra Grustaket.
men det finnes da mange andre grustak i Norge evt på Sørlandet. Evt kunne vel Vormsund være ett alternativ.?
Det skal vel være enda en runde på Vormsind senere på høsten ?

Hele sørlandet er fullt av sandtak, Tommy og meg har vært i de fleste, men dessverre så er det svært få som vil la oss få kjøre der.:(

Utrolig synd at det ikke ble noe mer i Skien.
Sandtaket på Geiteryggen ble det for lite det eller?

Tommy
05-21-2008, 06:46
<det klør litt i fingrene igjen for å prøve å finne noen steder her nede, men som JG sier så har vel vi besøkt ca 20-30 steder... uten å finne noe sted hvor grunneier er interresert...

Terje J
05-21-2008, 07:15
Hele sørlandet er fullt av sandtak, Tommy og meg har vært i de fleste, men dessverre så er det svært få som vil la oss få kjøre der.:(

Utrolig synd at det ikke ble noe mer i Skien.
Sandtaket på Geiteryggen ble det for lite det eller?

Det var Skyggestein(Geiteryggen) som hadde regulerings problemet.
I Nenset der vi har kjørt tidligere står nå ett 40 tonns sorteringsverk inntil sandveggen der vi hadde starten:(
Men de skal ta ut mye sand i Nenset i år så hvis de tar så mye at sikkerhets avstand fra verket til sandveggen blir stor nok, er mulighetene tilstede til å arrrangere løp neste år i Nenset ifølge Norbetong. Så det er et lite håp enda:biggrin: