PDA

View Full Version : Invitasjon til Norgescup #3 og Østlandscup #2

ZukiJack
05-20-2008, 18:57
21548

inviterer til

Norgescup #3
14.juni 2008

og

Østlandscup #2 (Sand Trail)
15.juni 2008

på Herstua

INVITASJON: (http://www.naf-offroaders.no/index.php?view=article&catid=37%3Ainvitasjonerprogram&id=89%3Ainvitasjon-til-nc-3-og-ostlandscup2-sandtrail-2008&option=com_content&Itemid=62)

Toro
05-20-2008, 21:50
håpe sandtrialen på søndag bli lik dein i fjor!! kjæmpearangemang:beer:

tjd
05-20-2008, 23:20
håpe sandtrialen på søndag bli lik dein i fjor!! kjæmpearangemang:beer:

YES - Har du planer om ny rekord i høyde ?

ZukiJack
05-21-2008, 10:50
Blir vi nødt til å sette opp fotobokser og høydemålere i seksjonene i år?Thefinger

extremetoy
05-21-2008, 11:14
YES - Har du planer om ny rekord i høyde ?Dere kjører vel 2 biler denne gang? deler ikke på gamle bilen flere ganger eller)Thefinger

Toro
05-21-2008, 17:23
YES - Har du planer om ny rekord i høyde ?

hehe:smokin: ingen planer om å gjenta d næi...planen for i år e å fulføre alle løypene:laughing:

ZukiJack
05-28-2008, 16:42
Da skal forhåndspåmeldingen være oppe og går...

Invitasjon: (http://www.naf-offroaders.no/index.php?view=article&catid=37%3Ainvitasjonerprogram&id=89%3Ainvitasjon-til-nc-3-og-ostlandscup2-sandtrail-2008&option=com_content&Itemid=62)

Påmelding: (http://www.naf-offroaders.no/stevner/)

Deltagerliste NC #3: (http://www.naf-offroaders.no/stevner/deltagere.php?q=20080614)

Deltagerliste ØC #2 (Sand Trail): (http://www.naf-offroaders.no/stevner/deltagere.php?q=20080615)

Vi trenger seksjonsmannskap, kioskmannskap og litt andre enkelte verv, så om du har lyst til å hjelpe oss så ikke nøl med å si i fra.

linda marie
05-29-2008, 07:27
For å melde seg på, så må man ha brukernavn og passord... Ingen enklere måte å gjøre det på?

Chevy-Sheriff
05-29-2008, 07:43
Trykk på "registrer ny fører", så generer du ditt eget brukernavn/passord :smile:

linda marie
05-29-2008, 08:17
Trykk på "registrer ny fører", så generer du ditt eget brukernavn/passord :smile:

Jeg trengte en enklere måte... Kinderegg idag:idea:

extremetoy
05-29-2008, 12:51
For å melde seg på, så må man ha brukernavn og passord... Ingen enklere måte å gjøre det på?Når du har registrert deg her, så blir det mye lettere når du skal melde deg på neste gang.

Skjalg
05-29-2008, 13:51
Registrerte meg igår men er ikke kommet med på lista.
Har jeg gjort noe galt?

extremetoy
05-29-2008, 13:52
Registrerte meg igår men er ikke kommet med på lista.
Har jeg gjort noe galt?
Etter du har registrert deg, må du logge inn, trykke på påmelding og trykk OK!

Gjorde du det?

Skjalg
05-29-2008, 13:54
Det gikk greit nå:smile:

Tommy
05-29-2008, 14:01
Kjempegreit...

extremetoy
05-29-2008, 14:06
Kjempegreit...Hmmm ser ut som du ikke har lyktes.. du står jo kun på lørdagThefinger

Tommy
05-29-2008, 14:39
Klart vi kunne blitt å kjørt fletta av de andre... men......:eyemouth::eyemouth::eyemouth::eyemouth:

hoel-in-one
05-29-2008, 16:35
Jeg er sikkert også digitalt tilbakestående.. registerte i dag, trykket lagre etter at jeg hadde registrert - så forsvant hele skjemaet og jeg har forsøkt å logge inn igjen for å finne igjen dokumentet som beskrevet over - men Påmelding er uten link og det kommer ikke opp noe valg. Noen mulighet for å finne igjen påmeldinga tro ?

extremetoy
05-29-2008, 20:29
Jeg er sikkert også digitalt tilbakestående.. registerte i dag, trykket lagre etter at jeg hadde registrert - så forsvant hele skjemaet og jeg har forsøkt å logge inn igjen for å finne igjen dokumentet som beskrevet over - men Påmelding er uten link og det kommer ikke opp noe valg. Noen mulighet for å finne igjen påmeldinga tro ?Når du har logget deg inn kommer link til påmelding!

hoel-in-one
05-29-2008, 20:51
Gjør det på nytt i morra - har ikke lisenspapirene hjemme.

extremetoy
05-29-2008, 23:08
Ikke glem og melde dere på Sandtrialen da folkens....

Tom A-G
05-29-2008, 23:43
Jeg er litt spent på hva dere syns om denne påmeldingen.. Forskjellen på denne og den i fjor er at førerne nå kan endre på egne data etter at de har registrert seg. Og som extremetoy sier, kan en bruke de samme dataene ved påmelding til neste løp. For å endre på dataene til et stevne, melder du deg bare på på nytt. Det vil komme funksjon for å slette seg fra listen også. Sortering av kolonnene kommer også.

Tanken er at alle arrangører kan bruke tjenesten om de vil, det er enkelt å registrere nye løp/stevner. Tjenesten/portalen vil kunne funke for alle typer offroad arrangement fra TT til Formula. Resultatene til avsluttede løp vil kunne vises i listen under 'Utførte stevner'. Link til bilder av bilene vil da kunne vises i resultatlisten også. Arrangører vil kunne få deltagerlisten som et regneark eller en Access-base.

Jeg har ikke brukt mye tid på design... Om det er noen som har tid og kunnskap til å bidra, meld fra :smile:

På sikt burde en slik tjeneste ligge på webben til NBF. De som har årslisens burde da ikke trenge å registrere seg engang. For NBF har jo all info allerede.

Tommy
05-30-2008, 06:35
Helt supert system...

extremetoy
05-30-2008, 13:12
Minner om fristen!

Norgescup: Kr 350,- ved forhåndspåmelding sendt innen 2. juni 2008.
Etteranmeldingsgebyr kr 150,- i tillegg ved påmelding etter denne dato.

Skjalg
05-30-2008, 15:14
Blir det snart offentlig gjort program?

Chevy-Sheriff
05-30-2008, 23:06
Sleit litt med påmeldinga.
Trodde jeg var påmeldt, linken virka ikke fra jobben.

Logga inn nå, linken funka, og endelig påmeldt......:beer::beer::beer:

extremetoy
06-01-2008, 11:13
Bare 18 stk påmeldt enda.....

Tommy
06-01-2008, 11:33
Bare 8 i østlandscupen....

sukitom
06-02-2008, 14:21
er 10 i østlands cup nå..
men det er jo bare 24 i norges cup..

når er siste påmelings frist??:wink_animate:

extremetoy
06-02-2008, 14:23
Siste er på løpsdagen..

Norgescup: Kr 350,- ved forhåndspåmelding sendt innen 2. juni 2008.
Etteranmeldingsgebyr kr 150,- i tillegg ved påmelding etter denne dato

Tom A-G
06-02-2008, 23:01
Blir det snart offentlig gjort program?

Det kommer i morgen. Det blir nok en utsettelse på påmeldingsfristen også.

sukitom
06-03-2008, 21:56
kommer det ut når vi skal starte på lørdag og søndag snart..

Tom A-G
06-03-2008, 22:44
Beklager somlingen, Programmet finner dere her. (http://www.naf-offroaders.no/index.php?view=article&catid=37%3Ainvitasjonerprogram&id=95%3Aprogram-14-og-15-juni&option=com_content&Itemid=62)

Påmeldingsfristen er flyttet til onsdag 11. juni.

sukitom
06-04-2008, 11:43
takker det går bra..
Når åpner det får camp i feltet?
Jeg kommer med mange jeg,har med meg en del av folkehjelpa som skal vere der i helgen.:wink_animate::smile::smokin:

extremetoy
06-07-2008, 19:15
4 stk i modified bare...

Tom A-G
06-08-2008, 22:48
Vi har nå besluttet at det vil bli gjennomført alkotest på førermøtet både lørdag og søndag. Det vil bli utført på følgende måte:

10 stk vilkårlige førere trekkes på førermøtet og må umiddelbart blåse. Dersom det er utslag på måleren må føreren vente med å kjøre og kan ta ny kontroll i sekretæriatet etter to timer. Vi håper virkelig ingen får utslag på målingen :shaking:

Jury, løpsleder eller teknisk kontrollant kan be om alkotest etter førermøte dersom det oppstår mistanke om kjøring i påvirket tilstand. Dersom det da er utslag på målingen, vil fører bli bortvist fra konkuransen og juryen må bestemme straff.

Vi vil tilby frivillig alkotest etter at de som blir trukket har testet.

Kommentarer?

Toro
06-08-2008, 22:55
flott tiltak:smile:

ZukiJack
06-09-2008, 22:30
Da har kommende helgs landemerke kommet på plass....

22629

22630

Tommy
06-09-2008, 22:33
Helt konge...

ZukiJack
06-10-2008, 12:01
Som sikkert mange har oppdaget, så er de i gang med å utvide til 4-felts motorvei fra Jessheim og oppover for tiden.
Dette medfører mye tett trafikk på E6'n fra Jessheim.

Vi har derfor funnet ut at vi skal vise en alternativ rute for dere som kommer sørfra på fredag ettermiddag (fra ca.kl.13 og utover til 18-19-tiden).
I denne tiden på fredager spesiellt, er det totalt kaos fra Jessheim Nord og oppover.
Senere på kvelden, og på lørdag morgen går det nok greit igjen der.

Legger et kart her for alternativ rute merket rosa, og standard rute merket grønt.
Vi kommer til å skilte med piler langs begge ruter.

De som eventuellt kommer vest fra over Lunner i Hadeland kommer inn i kartet merket med gul tynn strek.
Dere vil også finne merking av rute fra og med runnkjøringen der dere kommer inn sammen med rosa rute.

Det kommer etter hvert bilde av merkepilene våre så dere vet hva dere skal se etter langs veien.
Skal også etter hvert merke på kartet hvor piler er plassert.

22668

Vier
06-10-2008, 12:23
Minner om fristen!

Det er dessverre dårlig oppmøte (les: ingen) fra oss i vest denne runden. Men vi regner med å komme sterkt tilbake i høst. Trur eg...

Chevysub
06-10-2008, 12:28
Som sikkert mange har oppdaget, så er de i gang med å utvide til 4-felts motorvei fra Jessheim og oppover for tiden.
Dette medfører mye tett trafikk på E6'n fra Jessheim.

Vi har derfor funnet ut at vi skal vise en alternativ rute for dere som kommer sørfra på fredag ettermiddag (fra ca.kl.13 og utover til 18-19-tiden).
I denne tiden på fredager spesiellt, er det totalt kaos fra Jessheim Nord og oppover.
Senere på kvelden, og på lørdag morgen går det nok greit igjen der.

Legger et kart her for alternativ rute merket rosa, og standard rute merket grønt.
Vi kommer til å skilte med piler langs begge ruter.

De som eventuellt kommer vest fra over Lunner i Hadeland kommer inn i kartet merket med gul tynn strek.
Dere vil også finne merking av rute fra og med runnkjøringen der dere kommer inn sammen med rosa rute.

Det kommer etter hvert bilde av merkepilene våre så dere vet hva dere skal se etter langs veien.
Skal også etter hvert merke på kartet hvor piler er plassert.

22667

Det går vel an å bruke 120´n fra Skedsmokorset også hvis det er tjokka på E6. Det kommer jeg til å gjøre ihvertfall :eyemouth:

ZukiJack
06-10-2008, 14:42
Det går ann Tore, men trafikkproblemet oppstår ved Jessheim Nord-avkjøringen så når man tar av motorveien mot Gardermoen så har man unngått problemet.
De som kommer på fredagen, kommer anntagelig såpass sent at kaoset nordover allerede er over.
i 18-19-tiden tenker jeg det meste er over allerede.
Selv om det da går LITT saktere enn normalt oppover E6, så taper man ikke stort i forhold til å ta nevnte aternative vei.

Som det fremgår av kartet så går det også en alternativ vei over Moreppen som er kortere enn merkert alternativ, men den veien er veldig smal og svingete, og er 50-sone mye av strekningen.

Rosa rute har 100km.t frem til der den tar av siste før innkjøringen til flyplass-terminalen.
Så er den stort sett 80km.t hele veien opp til der den møter gul rute.
Derfra er det 50, og 60km.t resten.
Rosa rute har derimot en god del rundkjøringer fra forbi flyplassen.

Chevysub
06-10-2008, 20:57
hvem hva hvor ??

Finner ingen liste over funksjonærene etc.

Gorm spurte jo etter kioskfolk, men når jeg snakket med Raymond var det jo satt opp noen.

Radioer til sambandet har jeg fiksa. Blir mye bedre enn i fjor. Blir Proffradioer fra bla Motorola og Rexon, VHF. Jeg tar de med på Lørdag

Tom A-G
06-10-2008, 22:41
gå hit: http://www.naf-offroaders.no/ og logg deg på. Klikk så på 'For medlemmer'

Chevysub
06-10-2008, 23:06
Aha, det var det Raymond snakka om.

Logge meg på, da må jeg vel melde meg inn først da :)

linda marie
06-12-2008, 07:14
Æsj! :crybaby2: Vi (Morten og jeg) kommer oss ikke til nc#3 i helgen... Lastebilen var på eu-kontroll igår. (den skulle vært inne i juni i fjor) Og selv etter mye jobbing, fant kontrolløren hele 16 toer feil!!!!:rasta: Og da han pelte på rusta ved bremserørene (jada) så klarte han å lage 2 treer feil. Fikk heldigvis kjørt bilen hjem i gården uten å miste skiltene.

Så nå går helgen med til å skru enda mer bil. For jeg gidder ikke å kjøre Gobben i max 70 km/t på strekninger og max 25 i oppoverbakker med henger.

Så originalklassen må ha lykke til! Og til de som ikke skal kjøre tidlig på søndagen; fest litt xtra for meg! :beer:

Chevysub
06-12-2008, 11:09
Usjda, det var dumt. Hadde vært moro å møte deg og Nivaen.

Men kanskje bra at den lastebilen ikke kom på veien enda ?? Men, for alt jeg vet så kan mange av de feilene være bare piss, noen kontrollører er jo helt Nazi i huet også

extremetoy
06-14-2008, 18:38
uofissele 1 plasser i dag

Orginal: Nils mørland
Standar Skjalg
Liight truck: Hoel
Modified: Thingsbekk
Pro mod: Blesvik
Proto: Veng

tjd
06-15-2008, 20:30
Utbringer en skål og en kjempe takk til de frivillige funksjonærene på Herstua. Her var det mange nye som fikk se bilkjøring på nært hold.

En stor takk til NAF MR OR som blir dyktigere og dyktiger til å gjennomføre gode løp. Gode info sider og påmeldings løsning. Proff skilting, minst 2 søplebøtter ved hver seksjon. Solid registrering og teknisk kontroll. En kiosk med mye fristene - kjøttboller og mos ,påsmurt baguetter og solide pølser fra " Finsbråthen" ?"

En stor takk fra en som satt i en bil å prøvde å gi litt underholdning tilbake.

Blesvik
06-15-2008, 20:34
:beer: Kjempearrangement!!

Chevysub
06-15-2008, 23:09
Nært hold ja. Det kan jeg skrive under på :eyemouth:

Raymond K5 og jeg ble nemlig rygga på av en bil når vi sto utenfor teltet til sekretæriatet/kiosken !!

Blir vel ikke nærmere enn det tror jeg :)

Godt det var han ene Sanitetsmannen som kjørte da :eyemouth:

Vondt var det også............

Men fikk tatt noen fine bilder ihvertfall, mye moro og bra kjøring :smile:

Tommy
06-15-2008, 23:13
Stor takk fra oss også... hyggelig med entusiastiske og blide og ikke minst dyktige funskjonærer... All heder til speakeren også..
Kjempebra folkens...
Neste år... enda et hakk tøffere protobaner...:eyemouth::eyemouth::eyemouth:

Chevysub
06-16-2008, 10:07
Neste år... enda et hakk tøffere protobaner...:eyemouth::eyemouth::eyemouth:

Eller du kan jo få et lite handikapp da.

vi bare peller av et hjul :eyemouth:

Tommy
06-16-2008, 10:44
Eller du kan jo få et lite handikapp da.

vi bare peller av et hjul :eyemouth:

Så dårlig som jeg gjør det om dagen er vel ikke handicap det rette... he heThefingerThefingerThefinger

ZukiJack
06-16-2008, 13:33
Jeg hadde faktisk også idèen om å lage i stand et arrangement alla Nightrock'n under Jamboree'en i fjor i steinrøysa vår på lørdag kvelden, men idèen falt i hodet på meg litt i seneste laget og jeg var litt redd for at det ville bli litt vanskelig å få til sanitet og alt som skulle til for å gjennomføre det lovlig.

Nå viste det jo seg at både saniteten og juryleder var til stede over natten til søndagen, så hvis jeg viste det tidligere skulle jeg nok ha jobbet hardere med idèen min, stilt som løpsleder og forhåpentligvis fått med meg nok funksjonærer til å lage en cravling for protoen.
men.men... Vi hadde det moro lell og det har vært en stor glede og ære å få laget til dette arrangementet for dere utøvere.

Takk for godt oppmøte.

Amund
06-16-2008, 13:44
Takker og bukker for et fint arrangement, fikk ikke testa mer enn en port, men den porten var hvertfall vanskelig nok for sveisene mine! :laughing:

Sånn i etterpåklokskap burde jeg vel ha kjørt nesa inn i seksjonene for å få 20 prikker, så jeg hvertfall er med på resultatlista... menmen. Hindsight is always 20-20!

Mats
06-16-2008, 16:55
finns det någon resultat lista på nätet någonstans?

lazy donkey
06-16-2008, 16:57
Henger oss på å takker for en kjempe helg:smile::smile:

Chevysub
06-16-2008, 20:04
Det kommer vel et bilde eller to fra meg etterhvert også.

Chevysub
06-16-2008, 20:37
Så dårlig som jeg gjør det om dagen er vel ikke handicap det rette... he heThefingerThefingerThefinger

Dette er ihvertfall et brukbart handicap når man snakker om sånt :eyemouth:

crom
06-17-2008, 19:30
håper alle kom seg hele hjem uten noen uhell..
håper alle hadde en fin helg oppe hos oss på herstua.
dere skal ha ros for og ha vert flinke til og bruke søple bøttene og rydet depoet fint etter dere:smile::smile:
var også bra jeg ikke fikk noen trusler da det ble alko test begge dagene:smile::smile::smile:men dere tokk det med et smil
mvh
gorm

lazy donkey
06-17-2008, 19:38
Knoll & tott hadde også en kjempe helg på herstua.:smile:
PS. Kul omkjørings bane på søndagen:smokin: