PDA

View Full Version : nc 2

hjallis
05-24-2008, 22:28
er det noen som har resultatene

hoel-in-one
05-24-2008, 22:39
Vil gjerne gratulere gutta i BGnor Racing Team.. utmerket innsats !!

Proto:
Terje Weng og Stein Fiskerud klemte til og slo Tore - det ble toppen av pallen.

ProModified:
Pål Blesvik gjorde rent bord og vant - jeg dro før løpet var ferdig så jeg har ikke fått med meg de andre plasseringene.

LT:
Odd Arild Hoel og Gorm Tallaksen på topp

Mads Zimmermann var ikke like heldig med sin Suzuki og jeg tror det ble en 6. plass

Et lite familiebilde

Jan
05-24-2008, 22:51
Promod

3. Plass Atle Hoel
6. Plass Mikal Johnsen

KHD
05-25-2008, 11:34
ProMod

1 Pål Blesvik
2 Runar Austgarden
3 Atle Hoel

Proto

1 Terje Weng
2 Tore Hansen
3 Tommy Olsen

hjallis
05-25-2008, 14:17
hvem kvaler inn i et er det avgjort enda

knoll og tott
05-25-2008, 17:16
Det med ET kvaling og loddtrekning synes ikke jeg var noe spesielt bra, du kvaler å det gjør du med resultater.
Synes det kanskje burde blitt sett på flest nullet eller beste seksjon eller brukt det tredje løpet som kval til de som ligger likt,men ikke loddtrekning.
Det blir brukt mye tid og penger på dette, å stas er det å kjøre for hjem landet, da hadde jeg blitt skuffet om det hele ble avgjort med flaks i loddtrekning.

extremetoy
05-25-2008, 17:35
Det med ET kvaling og loddtrekning synes ikke jeg var noe spesielt bra, du kvaler å det gjør du med resultater.
Synes det kanskje burde blitt sett på flest nullet eller beste seksjon eller brukt det tredje løpet som kval til de som ligger likt,men ikke loddtrekning.
Det blir brukt mye tid og penger på dette, å stas er det å kjøre for hjem landet, da hadde jeg blitt skuffet om det hele ble avgjort med flaks i loddtrekning.

hvem har trekt?

Blom
05-25-2008, 18:43
Ligger komplett start/resultatliste i egen tråd her, sånn at den ikke forsvinner helt :-)