PDA

View Full Version : Hvordan Fylle ut den nye påmeldinga

extremetoy
05-30-2008, 09:36
Her prøver jeg med en liten guide:

Gå til Påmelding (http://www.naf-offroaders.no/stevner/index.php)

Da trykker du på registrer ny fører

22018

Her fyller du ut mest mulig! har du ikke fått tildelt start nr så skriver du nr for klassen din fks 2xx (2 er standar klassen)
1xx =Orginal
2xx=Standar
3xx=Light truck
4xx=Modified
5xx=Pro mod
6xx=Proto
22019

Når alt er fylt ut trykker du på LAGRE!

Da blir du retunert til denne siden igjen, å da er det bare å logge inn med brukernavnet og passord du registrerte deg med!

22020

Når du er logget inn trykker du på påmelding til de løpene du vil kjøre!

22021

Da kommer du inn på samme side som du fylte ut under registreringa. Da er det bare å trykke på Lagre så er du påmeldt!

22019

Håper denne var til hjelp!

Tommy
05-30-2008, 10:49
Dette er i sannhet et glimrende system....
Håper alle etterhvert vil bruke det..

Amund
05-30-2008, 11:48
Dette systemet er helt rått, håper Tom kan hjelpe alle klubber å bruke dette i fremtiden, kjempegøy med live oppdaterte resultatlister, pluss at det må være mye lettere for arrangører å holde styr på mail, fax o.l.

Bronx
05-30-2008, 13:58
Genialt og enkelt.:smile:

Chevy-Sheriff
05-30-2008, 14:38
Jepp veldig enkelt og greit, MEN...

...skulle ønske man kunne få en bekreftelse på mailen man legger inn.

Greit å ha om man skulle "bevise" at man har meld seg på eller ikke. Tenkte på sånn i forhold til extra avgift utenfor tidsfrist, ect....:smile:

Tom A-G
05-31-2008, 13:23
Nå har jeg endret litt for de som registrerer seg første gang. En vil nå automatisk bli logget inn og kan dermed klikke på 'Påmelding' rett etter å ha lagret profilen sin for første gang.

Registreringsdato og endringsdato lagres i systemet. Men epost kan vi fikse :smile:

Tom A-G
06-02-2008, 23:08
Det er åpent for andre arrangører å kontakte meg får å få regeistrert nye arrangement. Fordel om URL (link) til invitasjon, program og kart finnes :smile: De kan oppdateres senere om det er behov for det.

Jeg treffes på PM her, eller på mob: 9924 5607.

Skjalg
06-08-2009, 20:27
Fint om webmaster får innspill slik at listen blir oppdatert med resultater.

Tom A-G
06-10-2009, 22:56
http://www.aftenposten.no/template/ver7/gfx/elements/footer/ico_rss.png Da har jeg lagt til en RSS feed på OffroadStevner. Feed'en vil gi deg melding om nye stevner, nye påmeldinger og endring av påmeldinger.

Noen som lurer på hva RSS er for noe? Klikk her for mer info (http://aitel.hist.no/~svendah/veiledere/rss.php)

Er dette en grei oppdatering? Kommer noen til å bruke dette? RSS er tilgjengelig på de fleste mobiler i dag også.

Tom A-G
04-10-2011, 11:24
Hei, da har jeg oppgradert Offroad Stevner:

Automatisk tildeling av Startnr i Cup'er
Forenklet påmelding i stevner uten fast startnr. Deltager må kun velge klasse.
Slette funksjonen er implementert.
Bildelinker funker bedre. F.eks. bilder fra Pirate kommer nå i boks i stedet for på egen side.

Tom A-G
05-07-2011, 23:33
Hei, det viste seg at det etter en oppdatering 28.4.2011 snek seg inn en feil som gjorde at påmelding med profil ikke fungerte lengre. Påmelding uten å logge seg inn først fungerte greit.

Feilen er nå rettet.
Takk til Tore Johan som tipset meg om feilen :smile: