PDA

View Full Version : Dekk med traktormønster

Monster Teddy
06-08-2008, 21:26
Jeg har prøvd å søke på nettet men finner ikke så mye om dette.
eneste jeg vet at det er type Nokian dekk trur jeg da.

det jeg ønsker er å bruker suzuki orginale felger og smette på dekk med traktor mønster.
orginale felger er vell 15" med boltmønster 5x5 eller noe i den duren. ikke helt sikker
på hvordan jeg skal finne ut om dekket passer til felgen.
noen som har tips og erfaring å dele?

jeg fant en side. som hadde en PDF liste over dekk for flere bruk
www.starco.com dem har 2 norske leverandører

her er PDF listen (http://www.starco.com/files/catalogue/Starco_Blue_2007/NO_Starco_Blue_2007.pdf) se på side 55-58

jeg mangler bare dekk så er den kjøreklar

Blesvik
06-08-2008, 21:33
Drit i traktordekka!
Eneste du oppnåe er å knekke drivknuter.
Funker dårlig i terrenget.

extremetoy
06-08-2008, 22:27
Hvorfor ikke sette på boggere da? de er nok til å med bedre enn traktor dekk:)

Monster Teddy
06-08-2008, 23:04
Drit i traktordekka!

fanken der sa du noe! jeg hadde helt glemt det der.
jeg får lete videre ette noen brukte billie 30"/295 dekk her i hordaland.

Hvorfor ikke sette på boggere da? de er nok til å med bedre enn traktor dekk:)
er jo drømmen det :) men har ikke så mye peng, er jo student med bil lån Thefinger

extremetoy
06-08-2008, 23:06
fanken der sa du noe! jeg hadde helt glemt det der.
jeg får lete videre ette noen brukte billie 30"/295 dekk her i hordaland.

er jo drømmen det :) men har ikke så mye peng, er jo student med bil lån Thefinger

Å da skal du begynne å kjøpe nye nokian traktor dekk?????

Monster Teddy
06-08-2008, 23:50
Å da skal du begynne å kjøpe nye nokian traktor dekk?????
såg noen til noen lapper. men jeg gir snart fan. at det sku vær så vanskli å finne ok dekk. Jeg for satse å vinne i flax lodd å kjøpe boggere hehe

Kaare
06-08-2008, 23:53
Søk på MT Baja Claw. Der ser nesten ut som traktordekk :smile:

Amund
06-09-2008, 01:32
Du Teddy, vi fikk inn noen gromme 33" boggere her om dagen, husker ikke helt bredden men ganske brede, 14,5" tenker jeg. Vi har brede felger dekka passer på også :) BG NOR, tlf 22905780 - ring meg så skal vi prøve å lage en fin pris. Men jeg kan ikke garantere at det passer til studielån... hvis du ikke er en av de som får det utbetalt en gang i året da :grinpimp:

jan terje
06-09-2008, 08:41
Drit i traktordekka!

Hmmm, det kommer nok ann på kjørestil.... Lasse Vaktmester kjørte i årevis på traktor dekk, bilen ble i tillegg kjørt av en mengde hordalenninger med Vaktmester som kyndig passasjer av fuktige grunner :beer:
Og jeg vil tro att Boggere, om de er '33 eller mindre, vil være like brutale mot driv verket. Men om du skal kjøre trial, ikke glem km. merking!
Når det gjelder dekk og økonomi i Standard, ja da er det vel bare å se litt på Einar Kises bil... Gamle helårsdekk med hvit stripe (3 stk) og ett uten hvit stripe. Funker da bra den bilen?

Monster Teddy
06-09-2008, 09:55
Hmmm, det kommer nok ann på kjørestil.... Lasse Vaktmester kjørte i årevis på traktor dekk, bilen ble i tillegg kjørt av en mengde hordalenninger med Vaktmester som kyndig passasjer av fuktige grunner :beer:
Og jeg vil tro att Boggere, om de er '33 eller mindre, vil være like brutale mot driv verket. Men om du skal kjøre trial, ikke glem km. merking!
Når det gjelder dekk og økonomi i Standard, ja da er det vel bare å se litt på Einar Kises bil... Gamle helårsdekk med hvit stripe (3 stk) og ett uten hvit stripe. Funker da bra den bilen?

stemmer det solli. Husker lasse hadde en sort zuki med traktor dekk. det var tøft å se den i løypene på valen Thefinger. han vant mye løp med dei dekka