PDA

View Full Version : Hva slags klasse passer LandCruisern min inn i?

Finken
06-19-2008, 20:22
Har en lj 70, nå sitter det ome 2 toms heise sett og no slitte 33 tommere på den.
Er en kar som skylder meg et bur, så det kommer på plass.

Men hva slags klasse passer den inn i, kan alltids fjerne heise settet hvis det ikke passer med reglemanget og hadde planer om og kjøpe nye hjul til den.

Tommy
06-19-2008, 20:25
Med hevesett... Modified
Uten hevesett - Standard

Dette uten å vite andre ting om bilen din...

Chri-ha
06-19-2008, 20:29
har jo blitt lov med bodylift i standard:smile: Og hjulstørrelse opp til 35 12,5 15.
Kommer nok en pajero der neste år. Må prøve å se om vi kan slå noen zukier etter hvertThefinger

knixen
06-19-2008, 20:43
satser på at fjærheving blir lov neste år, så starter jeg med runnern i original... Thefinger

Tore Hansen
06-19-2008, 20:50
har god erfaring med lj70 i alle klassene,egentlig,som nybegynner i 2001 og 2002,begynte jeg karrieren i standard-klassen,men skjønte fort at en LC er litt stor.. i 2003-sesongen ble det modified,der det også er litt friere med reglene,da har du mulighet til å kappe vekk ramma foran og bak akselene,bort med fangere,og jobbe med å lette bilen for alt som du ikke trenger...
- husker vi letta min ved å skjære bort rammevanger,eletrisk anlegg,tepper og krimskrams med 300 kg...
- også er det fryktelig mye artigere å kjøre i litt hardere baner da:smile::smile::smile:

Finken
06-19-2008, 23:24
Tenkte og holde kostnadene nede, har et annet prosjekt som koster no kroner og tenkte bare og bruke cruisern til no morro framover. Kommer vel et stykke med original bil, sveisa sperre, no nye 33 tommere og tung høyre fot.

33 tommere og sveisa sperre går i standard? Hvis det da er lov med litt bodylift så blir det go plass til hjula uten at det subber også.