PDA

View Full Version : Norgescup 2009

Arne
06-22-2008, 22:58
Ja jeg vet det er tidlig, men for 2009 vil vi følge de retningslinjer som er gitt for statusløp. Dette betyr at arrangører som ønsker å få en NC runde i 2009 må søke på ordinært skjema (http://bilsport.no/uploads/arrangorlisens.pdf)senest 1. oktober d.å.

Ut fra tidligere sesonger, settes følgende datoer opp som et utkast til Norgescup Formula Offroad 2009.

25. april, 5. september, 17. oktober.

Norgecupen blir gjennomført ut fra de søknader som ligger på bordet 1. oktober, under forutsetning av at minst 2 klubber har søkt.

Det er selvfølgelig mulighet til å søke på andre datoer enn det som er foreslått og eventuelt foreslå dobbeltrunder hvis ønskelig.

Arne Johannessen
for NBFs Ferdighetsseksjon

EDIT 14. november 2008

Terminliste Norgescup 2009:
NC#1 - 25. april - Formula Offroad Norway
NC#2 - 26. april - Formula Offroad Norway
NC #3 - 05. september - KNA Telemark Offroad
NC #4 - 06. september - KNA Telemark Offroad
NC #5 - 03. oktober - Utkanten Offroaders NAF

jonny puma
08-24-2008, 21:24
Hvem er det som godkjenner banene som skal kjøres på og om de er egnet fpr formålet..?

Vi i Trøndalag har et ønske om og arrangere et Norgescup løp her, men skulle hatt noen til og godkjent evt et område vi har?

Arne
08-24-2008, 22:07
Hvem er det som godkjenner banene som skal kjøres på og om de er egnet fpr formålet..?

Vi i Trøndalag har et ønske om og arrangere et Norgescup løp her, men skulle hatt noen til og godkjent evt et område vi har?

Det er opp til arrangøren å bedømme, ellers kan dere jo konferere med lokale førere eller sende inn oversiktsbilder til Ferdighetsseksjonen. Med litt fantasi er det utrolig hva som kan brukes.............

jonny puma
08-25-2008, 14:37
Det er opp til arrangøren å bedømme, ellers kan dere jo konferere med lokale førere eller sende inn oversiktsbilder til Ferdighetsseksjonen. Med litt fantasi er det utrolig hva som kan brukes.............

Vil jo kalle meg en lokal fører jeg å,:smokin: men skal få snakket med Erik og Roger så kan de bli med å se også.

Får se om jeg ikke får tatt nå bilder i helga og lagt ut til deg så får du å se.

Har vært kjempe gøy og fått til da. Er det noen stemning for det blant førerne da??:beer:

fastfoot
08-26-2008, 06:36
Vil jo kalle meg en lokal fører jeg å,:smokin: men skal få snakket med Erik og Roger så kan de bli med å se også.

Får se om jeg ikke får tatt nå bilder i helga og lagt ut til deg så får du å se.

Har vært kjempe gøy og fått til da. Er det noen stemning for det blant førerne da??:beer:

Vi reiser gjerne til Trøndelag for å kjøre Norges Cup :wink_animate::wink_animate:

Arne
09-01-2008, 16:45
Selvfølgelig kommer vi til blide Trøndelag og kjører Formula Offroad.

Husk å melde inn løp før 1. oktober hvis dere ønsker Norgescup neste år:smile:

Arne
09-29-2008, 17:33
Husk søknadsfrist 1. oktober 2008

fastfoot
10-09-2008, 07:10
Husk søknadsfrist 1. oktober 2008
Har noen søkt og event. når :question::question:

Arne
10-09-2008, 07:21
Har noen søkt og event. når :question::question:

KNA Skien er tilbake, Utkanten Offroaders kommer inn som ny arrangør og Formula Offroad Norway har også meldt inn løp.

Håper å ha et utkast til terminliste etter Bilsportkonferansen til helgen.

Geared
10-09-2008, 07:45
Flott om det kommer datoer snart, så vet kona når jeg blir opptatt til neste år.

fastfoot
10-15-2008, 07:00
KNA Skien er tilbake, Utkanten Offroaders kommer inn som ny arrangør og Formula Offroad Norway har også meldt inn løp.

Håper å ha et utkast til terminliste etter Bilsportkonferansen til helgen.

Nå er det etter helgen .............:smile::smile::smile:

Arne
10-15-2008, 07:52
Nå er det etter helgen .............:smile::smile::smile:

Håpet brast...............må få orden på flere stevnekollisjoner

JHRacing
10-20-2008, 09:48
er litt spent på hvem som har søkt og hvor det skal kjøres?

Arne
11-14-2008, 20:44
NC#1 - 25. april - Formula Offroad Norway
NC#2 - 26. april - Formula Offroad Norway
NC #3 - 05. september - KNA Telemark Offroad
NC #4 - 06. september - KNA Telemark Offroad
NC #5 - 03. oktober - Utkanten Offroaders NAF