PDA

View Full Version : Vi har mistet resten av årets kjøringer

Bergum
06-23-2008, 11:28
Vi må nå søke om hver kjøring.
Når vil dere ha neste kjøring?

Skal vi droppe kjøringen fre til 8 august og heller da ha et større arrangement som avtalt?
Vi leier da ev Forlegningsbrakka på Evjemoen, og bor der, da vi ikke kan sove i terrenget.
Vi kan da se på om vi kan få kombinert dette med Rafting/softgun/soling og kjøring...?????

Vi må da være minst 10 biler, da vi må betale 1000kr for hver kjøring på Evje.
Det koster nå 100kr pr kjøring, og 200 for ikkemedlemmer
Vi kan nå også ha med andre biler/klubber.

Langløypa er nå permanent stengt.

Vi får sandtalets vestre del, veien ut, og Lillefjellet.

jan terje
06-23-2008, 22:11
Snakker du om ett treff fra fredag til søndag?

Bergum
06-24-2008, 05:47
Ja, men for det arangementet vil det være andre priser da vi må leie den forlegningsbrakka. Dette vil vi komme tilbake til.
Om dere har lyst til å komme, så hadde dette vært hyggelig.

jan terje
06-24-2008, 06:38
Ja det har vi, men giddalaus som en er så er det litt langt bare for noen timers kjøring. Håper det blir ett helgetreff.

Topstad
06-25-2008, 15:44
jeg er med og og heller ha en langhelg med evjespretten 8-10 august
og heller vente med kjøring frem til da

elraso
06-25-2008, 20:23
å tiste saker ..langløypa stengt ,,det var jo den som fikk meg virkelig interesert i evje kjøring ,,morro med de forskjellige traseer og spor ,,
er liksom ikke det samme å kjøre i sandtaket bestandig veien ut og inn over lysløypa er og godt innkjørt ...
men litt gøy med lille fjellet da ,min første tanke var å nei her er det bratt å jeg sklir ned igjen ..men det be sukses opp kom vi :-)

Bergum
06-25-2008, 21:59
La oss si det slik, vi snakker om ei brattere løype og, men da må det være litt mere sikkerhet i bilene.....

norwegian redneck
06-26-2008, 07:12
Men hvis folk hadde lagt litt mere i klubb presentasjonen så kunne vi pøst den ut til alle land eiere så kanskje vi kunne fått disponere et område som vårt eget. :)