PDA

View Full Version : Monster Jam

Hilux
04-03-2007, 21:01
Noen her som går med planer om å legge turen til Gøteborg for å se Monster Jam?

Var i Globen for et par år siden og så på det, synes det var ganske artig så jeg regner med at det blir en tur i år også. http://www.monsterjam.se/

Red_Baron
04-03-2007, 21:33
Dæven det så moro ut det greiene der ja!

Men skjønte ikke helt prisene? Kan se an litt nærmere så er det ikke umulig man kan ta følge nedover:)

Dools
04-03-2007, 21:36
hmmmmmm.
Det hadde vært kult da.

Doolsgrnpirate

Roger'n
04-03-2007, 22:07
Har notert meg det der jeg og blir med jeg hvis det blir tur.. Men syntes det virket vanskelig å få kjøpt billetter her, men det er kansje bare meg som ikke har sjekka nøye nok.. ??

Mad Max
04-04-2007, 06:08
Jeg skal nedover Roger, med følge......

Aina
04-04-2007, 07:47
Har notert meg det der jeg og blir med jeg hvis det blir tur.. Men syntes det virket vanskelig å få kjøpt billetter her, men det er kansje bare meg som ikke har sjekka nøye nok.. ??

Det er ikke vanskelig i det hele tatt:-) gå inn på Ticnet via monsterjam.se og opprett et kundenr..... bestill og betal med Visakort el.lignende og skriv ut og ta vare på kvitteringen. På selve dagen går man bare til billettluken og viser kvittering på at man har betalt og vips er showet igang:-)

Roger'n
04-04-2007, 08:30
Ja der ser du, det var bare meg.. haha.. Må prøve å få tatt en tur nedover da.

Aina
04-04-2007, 08:37
Ja der ser du, det var bare meg.. haha.. Må prøve å få tatt en tur nedover da.

Men hvis dere er flere som har tenkt dere nedover bør dere bestille sammen..... er litt avgifter:-)