PDA

View Full Version : Skal lage en presentasjon

extremetoy
04-04-2007, 13:10
Har fått i oppgave av NAF MR OR å lage en Film\bilde presentasjon av offroad sporten, skal kjøre oppvisning på motor festivalen på hellerudsletta! noen som har forslag til hva jeg bør ha med? evt bilder å filmer som egner seg,som jeg får tilatelse til å bruke!

Tommy
04-04-2007, 13:23
Jeg vet ikke helt hva du skal lage eller hvordan du skal lage det, men sitter på masse tekst og bilder du kan få bruke...

extremetoy
04-04-2007, 13:27
Jeg vet ikke helt hva du skal lage eller hvordan du skal lage det, men sitter på masse tekst og bilder du kan få bruke...
Tenkte å lage det som en film som skal bli vist på storskjerm! litt om de forskjellige klassene,må vel vise en del om TT der de kan stille med orginale biler..

extremetoy
04-04-2007, 13:29
Alle som har noe matriale jeg får bruke kan sende det på Lupez@netcom.no

Kunne også vært aktuelt med noen som har forklart hva de har gjort med bilen sine..

Dools
04-04-2007, 13:51
Alle som har noe matriale jeg får bruke kan sende det på Lupez@netcom.no

Kunne også vært aktuelt med noen som har forklart hva de har gjort med bilen sine..

For å promotere Offroadsporten kan jeg ikke skjønne at noen vil "sette seg på bakbeina" om du bruker bilder, tekst,, info m.m. fra treff og biler som du evt finner overalt på nettet og på Norske nettsider.
Om du finner noe som du synes burde være med er det vel egentlig bare å bruke det.?

Doolsgrnpirate

extremetoy
04-04-2007, 13:59
For å promotere Offroadsporten kan jeg ikke skjønne at noen vil "sette seg på bakbeina" om du bruker bilder, tekst,, info m.m. fra treff og biler som du evt finner overalt på nettet og på Norske nettsider.
Om du finner noe som du synes burde være med er det vel egentlig bare å bruke det.?

Doolsgrnpirateblir bare å bruke det jeg vet jeg får lov til ja..

extremetoy
04-11-2007, 15:51
sånn ser den ut nå.. langt fra ferdig,men trenger tilbake meldinger..

http://lupez.tronder.net/temp/naf2.wmv Versjon 3
http://lupez.tronder.net/temp/test4.wmv versjon 4

feirik
04-11-2007, 16:17
Så bra ut den der. Stå på!

extremetoy
04-11-2007, 16:18
Så bra ut den der. Stå på!
Hva kan gjøres bedre??

feirik
04-11-2007, 16:26
Hva kan gjøres bedre??

Synes kanskje det var litt forvirrende med den teksten som så ut som den ble skrevet inn. byttet side litt fort etter det var ferdig. kanskje laget en litt lengre frekvens på hver side akkurat der sånn at alle får tid til å lese. men det er bare min mening da. synes ellers at det virket bra. kanskje litt flere bilder av "værsting" bilene?

extremetoy
04-11-2007, 16:28
Synes kanskje det var litt forvirrende med den teksten som så ut som den ble skrevet inn. byttet side litt fort etter det var ferdig. kanskje laget en litt lengre frekvens på hver side akkurat der sånn at alle får tid til å lese. men det er bare min mening da. synes ellers at det virket bra. kanskje litt flere bilder av "værsting" bilene?Bilder kan der legge inn her så er jeg taknemlig, eller sende de til meg på lupez@netcom.no

Må se på det med teksten igjen da..

feirik
04-11-2007, 16:30
Bilder kan der legge inn her så er jeg taknemlig, eller sende de til meg på lupez@netcom.no

Må se på det med teksten igjen da..

Har ikke så mye bilder selv jeg, men kanskje noen andre har noen action bilder?

ZukiJack
04-11-2007, 17:53
Jeg synes dette er kjempebra jeg...

Råe bilder er alltid moro å se på...men nå skal dette være en presentasjon av sporten ved siden av vår egen kjøring der på messa...så jeg regner med folk bruker mer tid å å se på kjøringen enn å bli stående å glane på masse bilder.

Blir det for mye bilder så blir også presentasjonen så lang at færre får med seg budskapet i teksten.

extremetoy
04-11-2007, 18:11
Jeg synes dette er kjempebra jeg...

Råe bilder er alltid moro å se på...men nå skal dette være en presentasjon av sporten ved siden av vår egen kjøring der på messa...så jeg regner med folk bruker mer tid å å se på kjøringen enn å bli stående å glane på masse bilder.

Blir det for mye bilder så blir også presentasjonen så lang at færre får med seg budskapet i teksten.har fikset litt på teksten nå.. gjort de ENDA lengre.. men er det noen som har ACTION bilder så send meg de.. kunne hatt noen som bonus på slutten!

shortlux
04-12-2007, 08:51
Syns filmen var kjempe bra.
Hvis du finner noe på www.ringerikeoffroadklubb.no du vil bruke så er det bare å ta det du trenger. Kontakt meg hvis det er noe du lurer på.

Kaare
04-12-2007, 10:18
Veldig bra. Men savner innslag av frikjøring og ferdighetskjøring med standardbiler (nyere 4x4 om du vil). Har en del bilder fra BNH klubbens treff med dette om du ønsker.

Medusa
04-12-2007, 10:55
du kan gjerne bruke nofear.no siden bilder.

mvh. Aili

extremetoy
04-12-2007, 12:21
Veldig bra. Men savner innslag av frikjøring og ferdighetskjøring med standardbiler (nyere 4x4 om du vil). Har en del bilder fra BNH klubbens treff med dette om du ønsker.Nyere 4x4? er vel med litt av d meste her..

extremetoy
04-12-2007, 12:23
du kan gjerne bruke nofear.no siden bilder.

mvh. Aili
mange fine bilder der,men blir så dumt å bruke de når de er merket..

extremetoy
04-12-2007, 13:00
her er en ny testversjon.. har komprimert denne filmen en del, så kvaliteten er mye bedre på orginalen da..

http://lupez.tronder.net/temp/test4.wmv

ZukiJack
04-14-2007, 11:16
Just go for it.