PDA

View Full Version : NORDSØ ACTION DAY 12-13 Juli 2008 I HIRTSHALS DK

Finn Nørlem Jensen
07-03-2008, 20:21
NORDSØ ACTION DAY 2008 PÅ HAVNEN I HIRTSHALS
Lørdag den 12. juli kl. 10.00-18.00
søndag den 13. juli kl. 10.00-17.00

I weekenden den 12-13. juli 2008 byder Hirtshals igen på sommerens mest hæsblæsende weekend, fyldt med action, Traditionen tro byder denne weekend i juli på et brag af en oplevelse med fart, spænding og masser oplevelser for hele familien.
Ved Havnen: På Havet:
Drag race med biler og mc. Racerbåd med bananbåd
Vand scooter opvisning. Gummiringe til 3 personer og vandski for 2
Kæmpe racerbåd giver ture for 20 personer.
DM Afdeling i windsurfing.
Andet:
Offroad Motard opvisning. Turkørsel med Corvette på bane og vej
Turkørsel med Ferrari på bane og vej. Race og kunst på motorcykler.
Afdeling af DM med 50 kørere fra hele europa. Trial motorcykler på sten
Stunts på motorcykel Kæmpe hop med moto-crosser.
Luftakrobatik i 28 meters højde. Truckudstilling
Traktortræk (pull) udstilling. Helikopterflyvning
Tivoli Kørsel med Lego minibiler
ved Stranden øst for striben
Flotte store firehjulstrækkere udstiller og kører i extreme bakker.
Beach Party på pladsen ved stranden lørdag aften
Lørdag aften træder vi speederen i bund, og byder på sommerens bedste beach party, når vi forlænger dagens action events med fest, musik og fed party stemning - hele aftenen !!
Toyota 4wd club Danmark kan byde sine medlemmer en tur til actions days i Hirtshals ganske gratis, hvis du er villig til at sætte din 4 hjuls trækker på udstilling Lørdag – Søndag på pladsen, 4 wd bilen skal være nyvasket og blive på klubbens stand i åbnings tiden begge dage. Vi har fået tildelt et stort område ned til stranden lige op mod striben hvor der køres dragrace med vilde maskiner, der vil være dragrace start hver 3 minut så der forventes en del dejlig larm
Alle biler kan blive udstillet og lave opvisning i sandbakker der er blevet lavet til samme formål, der skal køres opvisning 5-7 ad gangen begge dage,
Vi har vor ejen store campingplads med plads til telte/vogne og trailerer
du skal selv medbring havebord/stol, der kan købes mad på området eller i Hirtshals by
Bilerne skal være på plads senest Lørdag morgen kl 9.00. følg Toyota 4wd skiltene fra lysreguleringen for enden af motorvejen først i Hirtshals ved siden af nordsø museet.
Hvis du er interesseret i at udstille din 4wd bil. Får du 2 weekend armbånd gratis med fri adgang for 2 voksende personer begge dage + Beach party lørdag aften (værdi 790 kr. )

DENNE UDSTILLING ER FOR ALLE OG KREVER IKKE MEDLEMSSKAB AF NOGEN KLUB. DOG SKAL DU HENVENDE DIG TIL FINN NØRLEM VED ANKOMST OG FÅ UDLEVERET GYLDIG ARMBÅND. INGEN TILMELDING, DU SKAL BARE MØDE OP MED DIN BIL / RACER. PLADSEN ER ÅBEN OG KLAR FREDAG KL 18.00

FINN BOR I DEN STORE ORENGE REDNINGDFLÅDE PÅ PLADSEN
INFOMATION ; RING TIL FINN NØRLEM JENSEN TLF. 40759445
Følg med og se foto fra tidligere år på www.nordsoe-action-day.dk
www.offroader.dk

Palle
07-08-2008, 13:32
Kommer der nogen fra Norge i år?

Hvis det kniber med tiden, kan man måske få et lift fra Tvedestrand Racing klub? http://www.trkracing.com/content/default.asp
Det lyder da lidt spændende:smokin:

Tore Hansen
07-08-2008, 16:32
jeg kommer nedover,har fått lift med en av båtene,men grunnet dårlig plass i båten måtte jeg stå etter på vannski:eyemouth::eyemouth::eyemouth:

Palle
07-08-2008, 17:43
jeg kommer nedover,har fått lift med en av båtene,men grunnet dårlig plass i båten måtte jeg stå etter på vannski:eyemouth::eyemouth::eyemouth:

Spændende!!!

Det er jo også kun joller/småbåde på 27-50fod:shaking::shaking:
men 37min på vandski klarer du jo sikkert som en mis, sådan en toptrænet fyr som dig:smokin::beer:
Jeg sætter en ny "tønde" på tappetårnet:beer::beer:

krüger
07-10-2008, 10:53
vi er klar.. i nye klær'Thefinger