PDA

View Full Version : ET dugnad

Tore Hansen
07-08-2008, 20:57
etterlyser dugnad på brokelandsheia,noen som vet om når det blir? vet det skal ryddes noen baner og litt til...

Ronny
07-08-2008, 21:25
Prata litt med jørgen om det i går, det blir søndag kl 12. Håper flest mulig kan komme. Har kjøpt 5 lengder rør i dag og skall prøve å få kappa de opp i morgen. MØT OPP

Tore Hansen
07-08-2008, 21:27
ok,dugnad til søndag.. noe spes vi skal ta med?? et par arbeidere eller noeThefingerThefinger tenkte på motorsag eller liknende

KJELLIS
07-08-2008, 22:05
ok,dugnad til søndag.. noe spes vi skal ta med?? et par arbeidere eller noeThefingerThefinger tenkte på motorsag eller liknende

Det skal jeg si, du spør etter jobb hmm har du slått deg eller..

supersvein
07-08-2008, 22:12
Helt riktig - Dugnad på søndag fra kl 12.

Ta med alt du kan bidra med av redskaper;
øks, motorsag osv.

Dette er sluttspurten i klargjøringa av kjørefeltet før ET, så vi håper mange har mulighet til å stille opp denne dagen.
Gi gjerne tilbakemeldinger i denne tråden

Blesvik
07-08-2008, 22:14
Har en 4 meter lang motorsag jeg kan ta med, fin til kvisting.

Ronny
07-09-2008, 13:08
Flest mulig må komme skal en få dette til. Det er en del arbeid i skogen så en kann lage løyper. Det hadde jo vert greit å få gjort mest mulig til helgen så de som har ansvar for løype bygging slipper å drive med dette sisste uka når folk bynner å komme til kempen. Da er det ikke lett å lage løyper med 100 menesker runt seg og 100 forselige meninger. MØT OPP:D:D:D

Tommy
07-09-2008, 13:10
Jeg kommer...

Ove
07-10-2008, 18:50
Kommer !

Tore Hansen
07-13-2008, 18:48
ting begynner å ta form på brokelandsheia til ET,banene er planlagt,samt alle oppliner-køene, og byggingen av disse begynner til uka,.. park ferme området er også ryddet og klart..så nå skal jeg bare rydde litt på hylla hjemme,for å få plass til pokalenThefingerThefingerThefinger

Ove
07-13-2008, 18:52
Faen , glemte hele dugnaden :redface::redface:

Gikk det greit , nok folk ??

Blesvik
07-13-2008, 18:57
Faen , glemte hele dugnaden :redface::redface:

Gikk det greit , nok folk ??
Tror ikke vi var fler en 10 personer der og
det er vel 10-20 for lite i forhold til klubbens størrelse..

Jørgen
07-13-2008, 19:13
fikk gjort det meste av det som var planlagt gjort i dag. men hadde ikke akkurat planlagt å være der i sju timer for å få det gjort:pissed:. vi var ti stk i dag. men såvidt jeg vet er vi over 100 medlemer. så dette var langt fra bra nok mener nå jeg da.. men sånn er det desverre blitt i det siste. er færre å færre som ikke har tid eller lyst til å hjelpe oss 10 til 20 pers som bruker veldig mye av fritiden vår på dette arr. å det har også vært dårlig på våre andre arr. men stor takk til de som er der gang på gang å gjør en kjempe jobb å innsats for vår store klubb.. er faktisk mange av de som ikke er medlemer engang.

Tommy
07-13-2008, 19:17
Synes vi får fokusere de som kom, og bra det er... kanskje flere dukker opp etterhvert...

Jørgen
07-13-2008, 19:27
var jo det jeg prøvde å få frem:smokin:.. men mener fremdeles at vi burde vært litt flere da.. men mi fikk jo gjort det mi skulleThefinger

Tommy
07-13-2008, 19:29
Skjønte det vettu Paulsen.. synes vi fikk gjort mye i dag til å være så få...

Jørgen
07-13-2008, 19:35
det gjorde mi vettu.. både med baner å depo:smokin:.. etter hva jeg forstod på tore å johan så begynner mi med bane bygging til tirsdagThefinger

Tom K
07-13-2008, 19:46
Hvordan går det med kiosken som ble svidd av da ?

Severin
07-13-2008, 20:30
I hvert fall var det gildt å få vært med en gang! Jeg har tenkt på det så ofte, men det er ikke alltid så lett. Men siden jeg er på jobb under ET, så syntes jeg at jeg måtte stille på noe..

Tore Hansen
07-13-2008, 21:01
synes vi fikk gjort mye i dag,klapp på skuldra til alle som var med... har snakka med johan,og vi reiser en tur opp til tirsdag for å begynne på selve seksjonene... mye arbeid med dette her,men er jo litt morro au da...

takk for pizza fra PIZZABAKEREN,den smakte eventyrlig godt,som vanlig.. dere burde prøve den med kylling og bacon:smile::smile:

supersvein
07-13-2008, 21:01
Godt jobbet folkens!

Jeg vet veldig godt hva Jørgen mener - ov vet like godt at han setter stor pris på hjelpen fra dem som møter opp, fremfor noe annet!

...Desverre er det slik at det kan bli demotiverende for dem som faktisk møter opp dersom det faller uforholdsvis mye jobb/ansvar på dem, som igjen kan resultere i at dem heller ikke har lyst til å møte opp igjen ved flere anledninger. (håper vikelig ikke det blir slik).

Som jeg har sagt før; Jo fler vi møter opp på dugnader, jo mer får vi gjort på kortere tid - og jo mer tid får vi til kjøring og annet sosialt moro :smile:

...Noen som har tatt noen bilder fra feltet?

Ove
07-13-2008, 22:11
... har snakka med johan,og vi reiser en tur opp til tirsdag for å begynne på selve seksjonene... mye arbeid med dette her,men er jo litt morro au da...

Trenger dere hjelp , eller skal dere kose dere med dette alene ?
Kan stille tirsdag hvis det er behov , i så fall - når skal dere i gang ?

.

Tore Hansen
07-13-2008, 22:30
tirsdag tror jeg ikke vi trenger hjelp,for en gangs skyld,men gangen etter det trenger vi nok hjelp igjen.. høres rart ut,men nå til tirsdag er det egentlig bare å merke opp hvor alle pinnene skal stå.. dette er allerede planlagt oppi hodet til banesjefen,men siden det tross alt er 16 baner det er snakk om,så er det greit å merke alle hullene med merkespray sånn at når vi kommer med boremaskinen,så er det bare å gi på med hull.. og da trenger vi hjelp,dener nemlig grisetungThefingerThefinger

Blesvik
07-13-2008, 23:01
Det ligger en god del kvist i seksjoner og i veiene så det bør nok være litt å gjøre for andre også på tirsdag vil jeg tro:wink_animate: