PDA

View Full Version : aktivitet på Helganes i august? :)

CarlOtto
07-20-2008, 08:18
Jeg planla at vi skulle ha kjøring på Helganes neste søndag 8.juni, men nå som det har vært så lenge tørt så våger jeg ikke å slippe noen ut i lyngen...
Synd, men vi vil ikke brenne ned Karmøy. Eller...

Vi tar sats igjen når været har normalisert seg (les: regn)

Nå er jeg spent på om det planlegges noe kjøring i august :eyemouth: Det har jo vært regnbyger nå i det siste, så faren for brann er vel mindre nå.

Hilsen en som har lyst til å teste hva det funker i terreng...

Vier
07-20-2008, 09:33
Kanskje noen har ferie uken etter Eurotrial? Det hadde kanskje vært en tanke å kjørt noen dager da? Altså uke 31?

Jeg er usikker på om bilen min er oppe og går igjen da, man det er nå et par andre som har bil.
Jeg må slutte å bruke opp bilen hver gang jeg er på løp... dårlig statistikk i år :shaking:
http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=5955&page=10

Slimboyfeit
07-20-2008, 12:16
Min bil funker jafall.... Tenker det blir noe kjøring etter eurotrial ja.:smokin:

CarlOtto
07-20-2008, 17:57
Kanskje noen har ferie uken etter Eurotrial? Det hadde kanskje vært en tanke å kjørt noen dager da? Altså uke 31?

Jeg er usikker på om bilen min er oppe og går igjen da, man det er nå et par andre som har bil.

Jeg kommer hjem i fra jobb på sjøen ca onsdag-torsdag i uke 31, så da kan jeg være med å kjøre etter det :laughing: Hvis du har "brukt opp" bilen din så kan du jo evnt sitte på i bilen min (og lære meg terrengkjøringstriks..he he)

Carl Otto