PDA

View Full Version : utstyr til mk2 x-cab?

|TOYLUX|
08-03-2008, 19:23
hei, er ikke helt inni dette her enda. men har noen spørmål om hilux.

1* hvilke dekk/felger kunne vere greie på denne bilen?
2* hvor får jeg tak i skjermbreddere?
3* har fått meg turbo til bilen men tenkte jeg skulle ha IC og, hva kan passe?
4* er det muligt å få godkjent eksos opp av planet?
5* er det noen som har delenr. til den skiven som er innenfor simmeringen ytterst i akselhylsen? får feil del hver gong jeg bestiller:pissed:

ikke helt stø på bokmål:csmile:

men men

takker for alt av svar
:eyemouth::eyemouth:

knixen
08-03-2008, 21:01
hei, e'kje heilt inni detta her ennå. men har nokkon spørmål om hilux.

1* håssen dekk/felgar kunne vore greie på denna bilen?
2*hår får eg tak i skjermbredderar?
3* har skaffa meg turbo til bilen men tenkte eg skulle ha IC au, å kan passe?
4* e d mauglegt å få godkjen eksos opp av planet?
5* er det nokkon som har delenr. til den skiva som er innafor simmeringen ytterst i akselhylsa? får feil del hver gong eg bestiller:pissed:

men men

takker for alt av svar
:eyemouth::eyemouth:

1; Det som har noe å si her, har med hvor store breddere du har tenkt å sette på. 8x15 med "små" breddere, 10x15 med store. Har jo også et spørsmål om du skal heve eller hva? Hvor store dekk... tja, finnes jo 54" boggere... Er vel et økonomisk spørsmål også. Du får vel på 32" uten å gjøre noe...

2: BGnor har, evt islandsbreddere fra...ISLAND...

3: Turbopower selger ferdige kit til 2,4td.

4: Tror ikke det har noe å si for godkjenningen om du tar eksosen gjennom planet.

5: Toyota har jo delefilm, du kan jo ta en titt på skjermen når du er der?

Ps, supert om du skriver bokmål på forumet... Ikke alle som forstår dialekt, eller som gidder å hjelpe til da... :wink_animate:

|TOYLUX|
08-04-2008, 01:42
takk for svar og som du ser har jeg redigert litt:wink_animate:

jeg tenkte på 33*12,5*15 hjul og er usikker på valg av merke på hjul og felg:question:
men hva må gjøres for å få plass da? tenker på heving etter hvert men jobber som mekanikerlærling så lønna er ikke så super enda:(

knixen
08-04-2008, 11:29
Jeg er jo tilhenger av stålfelger, og det er jo ikke dyrt. Skal du bruke bilen i skogen så anbefaler jeg mud-dekk. Det er sikkert mulig å finne noen brukte til en rimelig penge. BFG m/t er billige og gode dekk. Alternativt finnes jo jalla-merker også. Du må regne med ca 1500-2000 per dekk. Skal du ha "bedre" dekk så koster de mer...

Når det gjelder dekkstørrelse så er det fullt mulig å kappe plass til 38" dekk UTEN heving. Så det er ingen problem å få plass til det. Er du mekaniker lærling så er nok dette en lek for deg...