PDA

View Full Version : Jeep Cherokee 4.0 L automat 1990

evensen
08-19-2008, 22:09
Kan noen hjelpe,skal ha ut motoren for overhaling.Trodde jeg hadde løsnet alt som skulle løsnes.Men den henger like godt.Har ikke peiling på automatgir.DEt er nemlig her den henger.Skal jo bare ha ut motoren.Er det noen skjulte bolter eller er det noen spesielle knep.
På forhånd takk. Evensen

Amund
08-19-2008, 23:55
Skrudd ut boltene til startern? 4 bolter mellom flexplate og converter. se om eksos butter i motorfeste, jeg ga F og jekka den ut, skjønte hva som hang da jeg så flatt eksosrør etterpå :)

Spar 20-30.000 kroner på overhaling av en halvdaff motor, kjøp min 4.0 Hihg OUtput med 30 hester mer komplett med ledninger, girkasse og hele pakka for 7000 kr! :smokin:

holmis
08-22-2008, 02:43
Spar 20-30.000 kroner på overhaling av en halvdaff motor, kjøp min 4.0 Hihg OUtput med 30 hester mer komplett med ledninger, girkasse og hele pakka for 7000 kr! :smokin:

AW4 ? , Hvor komplett er Ledn nettet ? Overhode ingen kuttede ledninger ??

Mvh

Amund
08-22-2008, 09:23
AW4 ? , Hvor komplett er Ledn nettet ? Overhode ingen kuttede ledninger ??

Mvh

Ingen kutta som jeg har sett, motoren er noe demontert men alt skal være der (altså manifolder, aggregater osv er fjernet, de fleste bolter mellom motor og gir er fjernet, mulig noen bolter mangler her og der)

skal få tatt en titt på ledningsnettet til helga, såvidt jeg kunne se var det hele bilen fra støtfanger til støtfanger...