PDA

View Full Version : Sørlandscup #4 og AOK Klubbmesterskap

supersvein
08-19-2008, 22:50
Innbydelsen ligger på www.arendaloffroadklubb.com

...go get it :smile:

carlo
08-20-2008, 16:10
hei svein kommer ikke innhttp://pirate4x4.no/forum/images/icons/icon4.gif
Exclamation på siden til klubben får bare besje om siden ikke fines??????????????????

mortenhansen
08-20-2008, 17:50
Veldig synd at Haugereid nok en gang blir dumpet i siste liten:(:(

Hadde vært gøyalt å kjøre en annen plass enn Brokeland igjen, så å si alt er jo der nå. Det betyr vel at det i år blir 4 løp på Brokeland i år, pluss ET. Regner med det er flere enn meg som syns at det hadde vært gøy å bruke de andre kjørefeltene litt og, når vi har muligheten til det.. Er gøyalt med litt forandring, iallefall når vi er så heldige at vi har flere kjørefelt å velge imellom.

Tore Hansen
08-20-2008, 18:27
enig med morten.. skulle prøvd å fått til noe på haugereid,selv om vi sliter med parkering der... hvor langt er det til nærmeste skole,fotballbane,ev. lign. som vi kunne fått lånt?? eller der er jo en ørliten mulighet for at det blir såpass tørtat vi kan bruke jordene i nærheten,kanskje:smile::smile::smile:

Blesvik
08-20-2008, 18:30
Veldig synd at Haugereid nok en gang blir dumpet i siste liten:(:(

Hadde vært gøyalt å kjøre en annen plass enn Brokeland igjen, så å si alt er jo der nå. Det betyr vel at det i år blir 4 løp på Brokeland i år, pluss ET. Regner med det er flere enn meg som syns at det hadde vært gøy å bruke de andre kjørefeltene litt og, når vi har muligheten til det.. Er gøyalt med litt forandring, iallefall når vi er så heldige at vi har flere kjørefelt å velge imellom.
Det store minuset med Haugereid er parkeringen.
Ikke akkurat buss-vennlig der siden vi må kjøre ut på jordet.
Og siden flere kommer til å overnatte for å få det litt sosialt er det vel bedre å bruke Brokelandsheia som er ett utmerket kjørefelt som vi faktisk bruker alt for lite!
Det flotte feltet med så mye muligheter bør brukes mer enn 4 ganger i året..
Dessuten er terrenget rimelig likt.
Slik jeg ser det har våre konkurranser vokst ifra Haugereid.
Synd, men fakta.

Tommy
08-20-2008, 18:54
Her er jeg hetl uenig.. synes også at Haugereid skulle vært brukt mer..
At folk skaffer seg busser behøver vel ikke styra alt... vi kan ha camp et annet sted og på bilene kjørt inn på hengere... skulle ikke vært et kjempeproblem...

Blesvik
08-20-2008, 19:37
Hva er argumentet for å bruke Haugereid istedet for Brokelandsheia da?
Klubben legger mye penger og arbeid i sistnevnte kjørefelt...

Tommy
08-20-2008, 19:42
variasjon og publikum.... f.eks

Tore Hansen
08-20-2008, 19:54
en annen ting med brokelandsheia er at det er temmelig nedkjørt i terrenget etter ET,så det hadde vært best om det fikk hvile en vinter sånn at det blir litt grønnere der oppe..

Skjalg
08-20-2008, 20:45
Brokelandsheia er AOK sitt beste kjørefelt etter min mening.
Liker at det er god plass. Variert terreng uten for mye ThefingergjørmeThefinger
Jeg er veldig fornøyd med avgjørlsen om flytting av arrangementet.
Mulig feltet er litt nedkjørt etter ET. Men 3 seksjoner pr dag i 2 dager er jeg overbevist om at det lett lar seg gjøre å sette istand.

Blesvik
08-20-2008, 20:55
Jeg syntes faktisk at feltet blir bedre for hvert løp som kjøres der!

supersvein
08-20-2008, 21:04
Jeg synes også det er synd at Haugereid ikke blir brukt.
Videre diskusjon om disponering av klubbens kjørefelt er nok på sin plass, men helst i en ny tråd - fortrinnsvis under klubbforumet.

Setter pris på at påmeldinger sendes på det nye påmeldingsskjemaet (bruk link i innbydelsen), og ta dere bryet med å fylle ut hele skjemaet.

Skjalg
08-20-2008, 21:24
Setter pris på at påmeldinger sendes på det nye påmeldingsskjemaet (bruk link i innbydelsen), og ta dere bryet med å fylle ut hele skjemaet.

Har du sett at skjemaet viser til SC#1 i april?
Men fyller det ut likevel med vår informasjon så går det sikkert greit.

supersvein
08-20-2008, 21:39
Godt du sier ifra Skjalg.
Har linket opp til det riktige påmeldingsskjemaet nå.

supersvein
08-21-2008, 21:50
OBS....
Merk oppdatering i innbydelsen, det blir SC #4 på lørdag, og KM på søndag.

Angående kjørefelt...
Ved siste medlemsmøte ble dette tatt opp, og det var ganske samstemt om at det beste ville være å kjøre disse løpene på Brokelandsheia.