PDA

View Full Version : Brukere

SilverFox
04-18-2007, 20:16
Hei!
Jeg og Henning har diskutert litt om mitsudelen av forumet. For å slippe masse forskjellige innlegg om gen 1 gen 2 og gen 3 pajeroer, er vi inne på tanken å lage egne mapper for å samle de. Vil bli litt mer oversiktlig da.

Innspill folkens! :)

mvh
SilverFox

HardKåre
04-18-2007, 22:41
Hva med L2-3-400 da, får de også egne mapper? Ellers så er det jo mye på motor og drivverk som går igjen eller rettere overlapper generasjonene... Kan jo gå glipp av endel nyttig info da...

Men som jeg ser det så langt så er vel egentlig det største problemet lite trafikk, og ikke at det blir uoversiktlig...

SilverFox
04-18-2007, 23:24
ja tenkte de også. derfor er det viktig med innspill. og enda viktigere å få rekrutert nye brukere:)

SilverFox
04-18-2007, 23:26
Var bare en tanke det med mapper:)

martin
04-19-2007, 19:54
Det med mapper tror jeg ike noe på,det kommer jo en del nyttig info selv om det er forskjellige "type" biler.Men når det gjelder aktiviteten så er jo det ikke mye og skryte av her.Er vel litt synder der jeg og.grnpirate

Jeepir
04-24-2007, 10:42
Jeg tror at alt til sin tid.. Av og til er det morro og henge og dingle på nett, en skaffer seg ny innspirasjon, en kommer seg ut i frisk luft og alt er bare morro, men så skjer det jo av og til at en går litt på trynet og ting er brått ikke så liddelig morro.. That`s life, some time it just suck`s..