PDA

View Full Version : Sørlandscup #4

supersvein
09-14-2008, 22:34
Resultatene er publisert på: www.arendaloffroadklubb.com

...og sammenlagt resultatlisten er også oppdatert :smile:

Tore Hansen
09-15-2008, 19:12
ang.sammenlagt i proto,så er det utrolig spennende om 3. plassen...
-hvis,-om ,-men,- kanskje,- kan gå,- det er en sjans,..... for at dette skjer:

- Martin Michalsen ikke stiller i finalen,jeg vinner finalen,Tommy og Maylinn tar andre og tredje(uavhengig hvilke de får), johan låner min bil og kommer på fjerde og Thomas Bylterud tar femteplassen(pust)...

- da blir resultatet i sammenlagt-cupen sånn:

- Tommy vinner med 72 eller 74 poeng
- Maylinn nr.2 med 62 eller 64 poeng
- jeg ender på tredje med 53 poeng
- Thomas B. ender på fjerde med 53 poeng,men blir slått av meg siden jeg har seiere
- Martin M. ender på femte med 52 poeng

- og jeg som trodde jeg ikke hadde en eneste bitteliten sjanse,men her ligger jo veien inn på pallen vid åpenThefingerThefingerThefingerThefingerThefingerT hefingerThefingerThefingerThefingerThefingerThefin gerThefingerThefinger

Tommy
09-15-2008, 19:15
Jeg kan godt leve med det resultatet der Tore... :eyemouth::eyemouth::eyemouth:

unlimited
09-15-2008, 22:47
- Martin Michalsen ikke stiller i finalen,..

Heeeeei.......! Mulig det, men jeg er i alle fall påmeldt og hvis jeg får ca 30 poeng, så vinner jeg. Det hadde du ikke regnet med, ha:smile:!

toresailor
09-16-2008, 02:10
hehe ser det er flere enn meg som har sett på resultat listene..

Ser ut som Team BB har sjansen til å komme på pallen i SC også.. men så spørs det om det blir mere enn en.. Kommer til å satses hardt i Egersund.. veldig hardt.. håper på å stille med 3 biler der borte.. kansje det kan hjelpe :smokin::smokin: hehe

Supersvein: kjørte ikke Monica Aslaksen i SC 4?? ser ut som du har satt påeng på feil Monica der???

supersvein
09-16-2008, 10:25
Supersvein: kjørte ikke Monica Aslaksen i SC 4?? ser ut som du har satt påeng på feil Monica der???

..Der er det en feil ja - rettes opp iløpet av kvelden.
Takk for at du sier ifra :smile: