PDA

View Full Version : hyggelig eftermiddag i horsens

Palle
09-16-2008, 22:18
Hej igen boys!

Jeg har været uden PC i snart en måned, men nu er jeg endelig med igen.

Vi havde en hyggelig eftermiddag hos dækimorten i horsens, i dag.
Der var rullefelt, pølser, cult, piger, nåja! biler var der også et par stykker afThefinger

Billede 1:
Et par piger havde venligst fået lov at låne en ?farvet 42'er, af en lokal 4x4 entusiast, sådan at fyrene måske ville finde dem mere attraktive?(og man må jo hjælpe hvor man kanThefinger)

Billede 2:
Her måtte de lige trøste Rookie Allan, fordi han ikke har fået lavet sin Jeep færdig endnu.

Billede 3:
Emil var ikke lige så imponeret som Allan:smokin:

Palle
09-16-2008, 22:28
Krüger fik målt sin Mustang på rullefelt, den lavede 288,3hk på baghjulene, ganske fint af en forvokset CapriThefinger

Sidste billede(af Krüger) blev taget, lige da han fik at vide, at der var en Toyota starlet 1,6, der lavede mange flere heste en hans 5,7liters FordThefinger
Starletten lavede forresten 357,4hk på forhjulene:eyemouth: sikkert sjovt til de ca 650kg bil:grinpimp:

Palle
09-16-2008, 22:44
Lige et billede af Martin(indehaver af dækimporten)'s bil.
En Impala med to voksne turbo'er, megasquirt indsprøjtning osv, laver ca 1.700friske heste:eyemouth:
Trækæslet i baggrunden er en blazer crewcab med 6 sæder og trailer synet som campingvogn:smokin::smokin::smokin:

Tommy
09-17-2008, 06:35
Så ut til å være en usedvanlig flott dag.... he he

krüger
09-17-2008, 08:47
Billede 1:
Et par piger havde venligst fået lov at låne en ?farvet 42'er, af en lokal 4x4 entusiast:smokin:

det er skam en meget dyr kamelæon lak der er brugt på 42'eren,
på billederne her på skærmen ser det måske ud som om at den er brun/blå/sort/rød/gul:confused: men! men!...

det er den så også i virkeligheden:grinpimp:

og ja, hyggelig eftermiddag, ærgeligt at han ikke ville have toyota'en på rullefeltet, det var vist noget med at hans skala ikke kunne måle højt nok:biggrin:.. eller også var det noget med store ballondæk:shaking:.. vissevasse:laughing:

.

Palle
09-18-2008, 21:11
Så ut til å være en usedvanlig flott dag.... he he

Ja! Der var både pæne biler og fede pigerThefinger

knixen
09-18-2008, 21:22
Ja! Der var både pæne biler og fede pigerThefinger

Hvis du kan sende pigene eller 42en hit så blir jeg svært takknemmelig... :smokin:

knut e
09-18-2008, 21:26
tror han guttungen der hadde hatt litt problemer i den situasjinen der hadde han vært 6-10år eldre gitt, uansett nesten litt misunnelig på han jeg da, og vedder på dere alle sammen er det også:smile:

Geir
09-19-2008, 07:57
Krüger, bilen din er bare helt fantastisk !!! , synd bildene lyver og man da ikke for vist 'kamelon'lakken din hederlig.... men ett vist inntrykk sitter jeg igjen med.