PDA

View Full Version : Jakt reiser, noen som har prøvd ?

Tom K
09-25-2008, 21:30
driver å pusler litt med å arrangere jaktturer til Tyrkia, først og fremst jakt på villsvin, terreng og guider er allerede i orden og dette vil bli all inclusive, dvs fly, opphold, mat og drikke, det er også mulig å låne våpen der nede, noen som kunne tenke seg en tur nedover til Alanya på jakt ?

KJELLIS
09-25-2008, 21:41
driver å pusler litt med å arrangere jaktturer til Tyrkia, først og fremst jakt på villsvin, terreng og guider er allerede i orden og dette vil bli all inclusive, dvs fly, opphold, mat og drikke, det er også mulig å låne våpen der nede, noen som kunne tenke seg en tur nedover til Alanya på jakt ?

Arranger heller turer over grensa her nede, der er det mye svin:laughing::laughing:

Palle
09-25-2008, 21:42
Det lyder spændende, det er ikke det sted man normalt hører om som jagtrejsemål.(i DK ihvertfald)

En indskudt bemærkning: Hvis du vil på jagt i syden, kan jeg invitere dig med på jagt i dk:grinpimp:

Jeg skal dog lige nævne, at det er slet ikke i nærheden af at være lige så stort som i norge, men vi har rigtig meget vildt, både fugle og dyrevildt, jeg kan faktisk ikke huske en eneste gang, hvor vi har haft en tom vildtparade.

Palle
09-25-2008, 21:43
Arranger heller turer over grensa her nede, der er det mye svin:laughing::laughing:

Hehe Det var faktisk også min første indskydelse:laughing:

Edit: Jeg troede der stod DERnede(Irak):shaking:

Tom K
09-25-2008, 21:45
Det er også mulig å ta en dag eller to med ørretfiske i fjellet og havfiske i middelhavet , prøver å finne en optimal løsning :wink_animate:

KJELLIS
09-25-2008, 22:38
Hehe Det var faktisk også min første indskydelse:laughing:

Edit: Jeg troede der stod DERnede(Irak):shaking:
hehe tenker likt:laughing::laughing::beer:

Maylinn
09-26-2008, 07:46
Hva er det egentlig å jakte på i Alanya, bortsett fra villsvin og div. småvilt.

Tom K
09-26-2008, 17:03
Hva er det egentlig å jakte på i Alanya, bortsett fra villsvin og div. småvilt.

tja, det finnes jo villsvin, hjort, hare, div fugl og en type fjellgeit sa de

Palle
09-26-2008, 22:55
tja, det finnes jo villsvin, hjort, hare, div fugl og en type fjellgeit sa de

Lyder stadig spændende, jeg ved bare ikke hvad en fjellgeit er:question::idea: måske en muflon?

Det var forresten alvorligt ment, med den invitation til jagt i DK, det kan evt. kombineres med lidt havjagt/fisketur også.

Tom K
09-27-2008, 07:36
Det hadde vært spennende med jakt i Danmark Palle :smile:
jeg er heller ikke helt sikker på hvordan den fjellgeiten ser ut, men her et hva som kan jaktes på...

"Bear, hook horned mountain goat (şamua), wild goat (Bezoar), wild boar, lynx, wolf, jackal, fox"

Palle
09-27-2008, 16:18
Du skal være meget velkommen i Dk, har ikke jagtdatoerne her, men det må vi lige få til at passe.
Vi kan meget nemt lave en god jagtdag(lørdag) med efterfølgende frokost(kvellsmat) et par danske specialøl:beer:
Sove i bussen, på havjagt/fisk søndag, hvis vejret/hovedet tillader det.

Mht. Tyrkiet vil jeg nu nok alligevel hellere bruge nogle flere penge på Spirillen istedetfor, ihvertfald som det ser ud på nuværende tidspunkt.