PDA

View Full Version : Medlemsmøte igjen...

supersvein
09-29-2008, 21:57
Onsdag er tid for medlemsmøte igjen, tiden flyr!
mer info på klubbsiden :smile:

Tore Hansen
09-30-2008, 06:39
jeg kommer...:beer:

Blesvik
09-30-2008, 07:34
Jeg må jobbe..:-(
Dessuten har Tore den livsfarlige Manneinfluensaen, og jeg vil ikke bli smittet!

Tommy
09-30-2008, 18:06
Må desverre jobbe jeg også... sender en PM til deg Svein med ting du kan ta opp med folk som er der om du gidder...

Tore Hansen
09-30-2008, 18:55
er det noen saksliste for møtet eller? legg den gjerne ut her,svein:smile:

supersvein
09-30-2008, 21:33
Må desverre jobbe jeg også... sender en PM til deg Svein med ting du kan ta opp med folk som er der om du gidder...

Skulle gjerne gjort det Tommy, men jeg er veldig usikker på om jeg rekker møtet denne gangen ettersom jeg får en lang dag på jobben.
Hør med JP, Kari, eller Eva - regner en av dem kan ordne det.

...har forløpig ikke noen saksliste.
Det går mot en stille periode av året i sporten vår, men det er vel ikke helt utenkelig at der finnes noe informasjon om både Gjerstad-sladden, nissetreff, og julebord som er verdt å prate om.
...og som alltid; Er det stemning for frikjøring til søndag??

Tommy
09-30-2008, 21:36
Skulle gjerne gjort det Tommy, men jeg er veldig usikker på om jeg rekker møtet denne gangen ettersom jeg får en lang dag på jobben.
Hør med JP, Kari, eller Eva - regner en av dem kan ordne det.

...har forløpig ikke noen saksliste.
Det går mot en stille periode av året i sporten vår, men det er vel ikke helt utenkelig at der finnes noe informasjon om både Gjerstad-sladden, nissetreff, og julebord som er verdt å prate om.
...og som alltid; Er det stemning for frikjøring til søndag??

Den er grei Svein....
Frikjøring blir det nok ikke noe av, sånn midt i elgejakta så passer det vel best å holde seg borte:smokin::smokin::smokin:

Tore Hansen
09-30-2008, 21:53
kommer vel en offroad konferanse som klubben burde komme med forslag til,ev. diskutere de tingene som man vet blir "tema" på konferansen... men hvem er det som skal ha møtet da? er ikke det noen fra styret?