PDA

View Full Version : Slettede innlegg og tråder....

Tommy
10-01-2008, 23:13
Heisann alle
vBulletin forum over hele verden opplever i disse dager et massivt Spam angrep, det har vi merket i dag, modertorene har i hele dag slettet Spam og brukere som sprer spam såkalte Spamrobots...
Desverre skulle jeg i kveld rydde litt etter disse spamerne og ved en feil har jeg slettet flere tråder, blant annet den tråden med mest poster i her på Pirate, den såkalte HER tråden på Nie Dork.

Det ser desverre mørkt ut for at disse kan hentes frem igjen, men jeg jobber fortsatt med saken, så alt håp er ikke ute...
Savner du andre tråder vil jeg gjerne høre fra deg via en PM..

Jeg er dypt ulykkelig og veldig lei meg for dette, og beklager på det sterkeste.

Tom K
10-01-2008, 23:27
Den tråden var vel også bare ment å oppta plass på serveren Thefinger

jan terje
10-02-2008, 06:22
Den tråden var vel også bare ment å oppta plass på serveren Thefinger

Dessverre Tom K., der tar du feil. Tråden fungerte fint for å holde tull og lavmåls svar ute av de andre trådene.
Så det er synd du ikke heller skrev i HER tråden.

Vier
10-02-2008, 06:38
Tråden vil være savnet en stund, men vi klarer oss om den ikke skulle dukke opp igjen :wink_animate:
Som Jan Terje sier, her-tråden fungerte veldig bra til formålet og gav oss som brukte den et samlingspunkt på det lokale forumet som Nye DORK er.
Selvsagt tar ikke alle humoren vår, men det er ikke vår feil Thefinger

DataTommy ordner sikkert dette.

jan terje
10-02-2008, 06:40
Jeg har herved laget en ny HER tråd.

Jan A
10-02-2008, 13:15
syns Her-tråden var genial for en kar som meg. Jeg har masse dumme spørsmål som ble besvart innen 5 minutter i den tråden...

Det er vel bedre at jeg spør i EN tråd, hvis ikke skal jeg gledelig starte en ny tråd hver gang jeg lurer på noe Thefinger

Rocker
10-02-2008, 16:46
Det spammes vilt på IPB-forumene også, så virker som dette er noe som "går" for tida....sykt irriterende er det ihvertfall :pissed: