PDA

View Full Version : Bodylift - Noen forhåndsregler?

Lille lay (nico)
10-08-2008, 21:58
Da står et 2" bodylift for tur, men er det noe spesielt jeg må gjøre før jeg begynner? eller underveis?

kort gen2 paj 2.5td 92mod.

Tom K
10-08-2008, 22:11
Pass på bremserør/slanger, ledninger, påfyllingsrør til tanken, radiatorslanger, har jeg glemt noe ??

FBK4x4
10-10-2008, 22:06
Tror det viktigste er tatt med her. Måtte forlenge bremserøra foran på min paj men da har jeg 3 tommer lift. noe som kanskje er noe å huske på er at fangerene er festa i ramma å må bygges om i festene. Jeg laget også nye fester å senket radiatoren.

knut e
10-11-2008, 10:25
Pass på bremserør/slanger, ledninger, påfyllingsrør til tanken, radiatorslanger, har jeg glemt noe ??

på landcruiser lj73 er det vertfall så servoolje slangen blir nesten for kort, men bare hold et øye med det meste. speedometervaier håndbrekkvaier og det der midt under bilen er vel som regel langt nok, lag deg også fester slik at du flytter ned radiator like mye som du kjører opp karosseriet så ikke vifta tar borti det dekslet rundt vifta

Lille lay (nico)
10-11-2008, 20:09
Helt topp dette gutta! Fikk bodyliften i posten i deg så er ikke lenge før d er montert! :-) så kommer med bilder!.-)