PDA

View Full Version : Sperredeler til MB

Tommy
04-24-2007, 08:38
Traff en kar i Tyskland sist helg som hadde laget en smart sperreløsning på G-Wagen.
De har et problem der nese med at sperra gir deg i diffhuset, med det som resultat at man må ha ny hele diffen.

Derfor hadde en laget en plate som gjorde at man bare byttet ut sperredelen, noe maskinering må til, disse delene var et must for de som kjørte trial med G-Wagen aksler der nede.. delen var også sterkere enn original..

Noen som er interresert, ta kontakt.

Terje J
04-24-2007, 10:38
Har du noen bilder og målsatte tegninger?

Tommy
04-24-2007, 10:58
Jeg skal se hva jeg kan ordne...

mercemann
04-24-2007, 12:44
Traff en kar i Tyskland sist helg som hadde laget en smart sperreløsning på G-Wagen.
De har et problem der nese med at sperra gir deg i diffhuset, med det som resultat at man må ha ny hele diffen.

Derfor hadde en laget en plate som gjorde at man bare byttet ut sperredelen, noe maskinering må til, disse delene var et must for de som kjørte trial med G-Wagen aksler der nede.. delen var også sterkere enn original..

Hva er prisen på disse delene?

Mattis

status
09-05-2007, 17:12

Mere info ønskes.

Tommy
09-05-2007, 17:58
Jeg skal sjekke jeg vettu..

status
09-06-2007, 23:45
Jeg skal sjekke jeg vettu..

Da venter jeg i spening :)

jeepster
10-26-2007, 10:07
Ser det noget her?