PDA

View Full Version : Plastikk edderkopp

Tommy
04-24-2007, 16:21
Nå har jeg søkt rundt.. trenger en stor i platikk.. hvor i he€€&% kan jeg få kjøpt!!!

Øystein
04-24-2007, 16:35
Lekebutikk?

Hvor stor skal den være?

Tommy
04-24-2007, 16:39
Har trålet alle lekebutikker her nede.. den bør ha en omkrets på 10-15 cm totalt...

linda marie
04-24-2007, 16:49
Har trålet alle lekebutikker her nede.. den bør ha en omkrets på 10-15 cm totalt...

Låne rød Chile edderkoppen min? Neida... Men de har store edderkopper i plastikk i dyreparkens utsalg. Der ved kafegøyen kafè.

Tommy
04-24-2007, 16:56
takker da tar jeg turen ditt i morgen...
og en ting.. levende edderkopper... nei takk.. liker ikke noe som har mere enn 4 bein.. her snakker vi om en voksen mann som hoppet ut av en bil i fart på grunn av an sint veps....Thefinger Thefinger Thefinger

linda marie
04-24-2007, 18:38
takker da tar jeg turen ditt i morgen...
og en ting.. levende edderkopper... nei takk.. liker ikke noe som har mere enn 4 bein.. her snakker vi om en voksen mann som hoppet ut av en bil i fart på grunn av an sint veps....Thefinger Thefinger Thefinger

Jammen? Kom og hold min lille, hårete Tarantulla. Dekker nesten hele hånden min, så ho er ikke såååå stor:p

Tommy
04-24-2007, 19:26
fytti helvete.. jeg kjenner panikken spre seg...

Chevysub
04-24-2007, 19:37
Hadde jeg fått en slik på meg hadde den blitt forvandlet til "gugge" faderlig fort.crossboned

Holten
04-24-2007, 20:02
her snakker vi om en voksen mann som hoppet ut av en bil i fart på grunn av an sint veps....Thefinger Thefinger Thefinger

Syns jeg ser det for meg :D

EDIT: Legger til et dårlig bilde :p Bilen sto rolig, så jeg måtte fikse det..pluss at det ble dårlig Thefinger Håper det går bra Tommy??

Kaare
04-24-2007, 20:59
Vi slapp løs en sånn i kantina på gymnaset en gang i tiden. Køen forran kassa forsvant på et blunk, men det gjorde dessverre kantine personalet også :(

Standard i Oslo har garantert en fin plastkopi. Og du skal jo snart til Oslo, Tommy. Ligger rett ved stortinget til og med ;)

Geared
04-24-2007, 23:16
Er ikke mange dyr som er like flotte som er hårete tarantula. Flotte skapninger.

Skulle mer enn gjerne hilst på dyret ditt jeg Linda. Har hatt sånn og mange andre liknende skapninger tidligere. B.l.a en langhalet ørkenscorpion som jeg kunne mate for hånd. Var ikke veldig populært når den ene stakk av, leita i 3 timer før jeg fant den igjen. Kona trua med å sove i bilen til den var funnet...

linda marie
04-25-2007, 06:56
fytti helvete.. jeg kjenner panikken spre seg...

Da vet alle hvem som ikke tør overnatte hos meg....;)