PDA

View Full Version : gjestadsladden

vegard1
10-21-2008, 09:47
går det ann å melde seg på gjerstadsladden på forhånd

Jan
10-21-2008, 09:55
http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=17910

http://www.arendaloffroadklubb.com/sladden/

LøvSkogeN-RacinG
11-03-2008, 10:14
Takk for en hyggelig helg i Gjerstad:smile:
Det var bra som alltid!
Selv om speedtrialen i år var ganske kjedelig og se på, så var det moro med
proto ekstrem!!!
Men det var jo fordi det ikke var så mange formula biler der!
Det var praktisk å ha middagen og festen på Lyngrillen, selvom det var dyrt i forhold til hvor mye mat du fikk. (Holmen gård i fjord var det kjempe bra!!)
Det var kjipt at de stengte sprit serveringa kl.1 og lokalet kl.2!!:shaking:
Vi i ringerike offroad klubb håper kanskje neste år at det blir i Arendal som det var før i tia!
Da var det moro!!

Tommy
11-03-2008, 18:12
Takker for ros og ris...
Det finnes desverre pr i dag ikke steder i Arendal vi kan ha festen, men vi jobber med saken.

Blesvik
11-03-2008, 20:12
Jeg syntes festen var bra!
God mat og hyggelig personale:smile:
Men neste år håper jeg vi får kjøre litt mere trial!
Må skryte av løypeleggerene, sammeliknet med sist år var disse utrolig bra!
Bare synd man ikke får kjøre mer..

Amund
11-03-2008, 20:22
Kjempebra tilstelning. Jeg likte alt jeg, løypene, festen, hotellet, og ikke minst folket! :smile:

Har bare en ting å klage på... sanda deres er for løs! :laughing:

Vier
11-03-2008, 20:28
Protoseksjonene borte i steinrøysa var jo strålende :smile:
Det var jo så gøy å se på at jeg til og med fikk lyst å bygge Spider. En svær Spider :eyemouth:
Ja til mer slik trial!

Amund
11-03-2008, 20:48
Protoseksjonene borte i steinrøysa var jo strålende :smile:
Det var jo så gøy å se på at jeg til og med fikk lyst å bygge Spider. En svær Spider :eyemouth:
Ja til mer slik trial!

Du mener ei Børse? Jeg legger ut tegninger nå, på min nyoppstartede side EastcoastBørser.com

det blir nettbutikk med landingslysbrytere fra Fokker 50, teleflex-vaiere, gamle bøttestoler, kamonett, angel-eyes og slitedeler til Scania.

Skjalg
11-03-2008, 21:10
Må skryte av løypeleggerene, sammeliknet med sist år var disse utrolig bra!

Jeg er desverre av en helt annen oppfatning. Selvom jeg kjørte standardbil og bare klarte første port i to av modifisert seksjonene var det skikkelig nedtur. Der og da. Fikk etterhvert greie på at det var heller ingen modifisert biler som hadde klart særlig bedre. Derfor synes jeg at seksjonene var overdrevent spenstige denne gangen. Det hadde vært moro å komme til port 2 i det minste.

Hadde jeg hatt utsyr som sto i stil til løypene så hadde alt vært HA HA HA!!!

Men uansett hadde vi det kjempemoro på sladden iår igjen!

Linda
11-04-2008, 11:31
Som Bergenser ble i år som i fjor den eneste ekstremøvelsen for oss turen over fjellet:smile: Men det gjør jo ingenting når det er så mye artig å se på! Biler vi ellers ikke ser i NC og flotte formulabiler svevende over sanddynene!

Løypene var i allefall publikumsvennlige:smile: God plass rundt gjorde sitt til at vi så mye og fikk tatt stilige bilder:smokin:
Og så været da......akk, det er nesten til å grine av!Kan jo nevne at det bøttet ned i Bergen denne helgen!
Nei, vi hadde en fortreffelig helg og kommer garantert tilbake. Hatten av for deg Tommy:beer: og takk til alle frivillige som hjalp til slik at dette ble en suksess også i år.

Dersom jeg skulle sette fingeren på noe måtte det være at vi svært gjerne skulle sett flere formulabiler i aksjon, men de kommer vel neste år...:smile: