PDA

View Full Version : Dugnad i kjøreterrenget 25-26 okt

Terje J
10-24-2008, 12:05
Dugnad løyper og grillhytte i helga i kjøreterrneget på flittig lørdag og søndag fra ca kl 1000
Ta med grillmat og øks da det er mye kvisting av grantrær for å åpne fler nye løyper. engangs lisenser for trening fåes kjøpt på stedet for de som vil teste litt og ikke har lisens.

omliane
10-24-2008, 14:16
kommer oppover lørdagen med et lass med matrialer til grillhytta...

så håper så mange som mulig tar turen... blir litt å gjøre i helgen også :smokin:

Blir vel litt kjøring på meg på søndagen... Må jo få testa ny-innsatte sperra på jeepen...

rogerbakken
10-24-2008, 20:26
kommer opp på søndag..

Trond Ihle
10-26-2008, 18:13
Bilder fra helg. God innsats:-) mange nye kjørere og potensielle medlemmer
Rimelig fuktig i terrenget, men dette så ikke ut til å stoppe de fleste.

Ove
10-26-2008, 18:32
Jeg skal ha endel oppdrag i Skiens-området i nærmeste tiden , og kunne tenkt meg en liten tur for å se på området deres .

Hvor ligger dette , og er det evt en som kan poste et kart hvor lokaliteten er inntegnet ? :smile:

Bom , eller fritt fram ?

Mikael
10-26-2008, 19:13
Ligger rundt 12 km fra Skien sentrum, står skiltet mot Luksefjell når du kjører mot Siljan fra NSB Togstasjon.
Er bare å holde den veien mot Luksefjell, så kommer du tilslutt på en grusvei, som du holder i rundt 700 meter, og så åpner det seg et stort område som det er bilcrossbane på.
Der kan du ta av til venstre inn, og komme inn til selve biltrail-området.

Er litt vanskelig å se på området, du må gå endel for å kunne få se alt.

HAH
10-26-2008, 19:54
Bom , eller fritt fram ?

Det er kjøring ca. annenhver helg. For en oversikt over kjøredager se her: http://www.telemarkoffroad.no/kalender.htm

Skal du bare opp og se så kan du selvsagt gjøre det når som helst. Men vi har vært plaget av endel ulovlig kjøring så bom blir satt opp om kort tid. Når den er på plass så må du parkere ved Luksefjellveien og gå opp hvis du kommer når det ikke er folk der.