PDA

View Full Version : nissen kom tideligt i år

martin
10-24-2008, 23:22
Endelig kom han med båt fra statene:smokin: med to hevesett ett til meg og ett til en wrangler som en kompis har.Nå gleder jeg meg til og begynne og heve.Det er2.5" så med bb settet skal det vel bli litt over 4".Skal tro om jeg får plass til noen 33 tommere med litt kapping?

sivrt
10-25-2008, 07:18
Morro med nye deler ja.. Vi får en sånn pakke snart her nede også. Blir sendt idag:smokin:

Holder nok ikke med litt kapping til 33", men med mye kapping burde det gå. Skal du ha cut-out breddere? Som Bushwacker e.l.

martin
10-25-2008, 10:10
Tenkte på Bushwacker ja. kappe gjør jo ingenting, men tenker litt på kjøring i skogen og slikt at det blir for dårlig plass i hjulbuen uannsett hvor mye jeg kapper.Det skal jo flexe litt også.

sivrt
10-25-2008, 12:39
Du kan jo kappe bushwackerne også. Jeg kappet vekk den kanten som går inn under skjermen, over dekket på en måte.
Ligger bilder på min garasje. Det funket veldig bra mtp mer stuffing og flex og bredderne er fortsatt stive nok i massevis.

martin
10-25-2008, 17:00
Knakk selfølgelig skruene på ene demperen bak:pissed:, så da blir det litt extra der. ellers går det rimeligt greit,godt og se fjører som går riktige vei:grinpimp:

krristian
10-25-2008, 18:05
Jeg har 33"x14" M\T på min YJ, disse har -48 i innpress. Jeg har ikke kappet i noen ting enda. Den eneste plassen hjula tar bori i min bil er i plasthjulbuen og der har jeg bestil smittybuilt slik at det skal ordne seg. Tenkte og toppe alt med et 3" bodeylift og 2.5" OME Susp.lift.

Nissen har forøvrig vært hos meg og med skjermer og hevesett!!!:beer:

martin
10-25-2008, 20:30
Nå er yj og xj to helt forskjellige biler da,så det går ikke å sammenligne.
Du får slenge ut noen bilder av doningen din.