PDA

View Full Version : diff brems paja gen 1

martin
04-25-2007, 17:00
Har hørt at de første pajer(kort) ble levert med diff-brems.Og da er spørsmålet går det og stramme opp denne på en eller annen måte.For vist det stemmer at alle vart levert med det har min gjømt seg en plassgrnpirate

pajo
04-25-2007, 20:31
Er kun enkelte som er levert med diff brems på bakakselen, så det må skjekkes med enten å jekke opp bilen å se om hjula går samme vei, eller så skraper man fram klistrelappen som sitter på akslingen. Tror det første er lettest;)

status
09-09-2007, 14:57
Det lurer jeg også på, om man kan stramme den opp?

odd-henning
09-10-2007, 10:04
du kan få ho t å funk bedre med en "vask" av klokka med whitespirit eller lignende , og så fylle opp med ny og fersk lsd olje med rette spesifikasjoner, trur det e 75/90 men ekke 100% sikkercrossboned

Maylinn
11-07-2007, 12:28
Har hørt at de første pajer(kort) ble levert med diff-brems.Og da er spørsmålet går det og stramme opp denne på en eller annen måte.For vist det stemmer at alle vart levert med det har min gjømt seg en plassgrnpirate

var vel ingen av de første korte pajeroene som kom med diffbrems..
denne kom vel i 86-87 og da fortrinsvis på de lange pajeroene..
Mulig jeg tar feil så kom gjerne med innspill...

pajero 35
11-30-2007, 17:37
Bremsen kom vel i 86 tror eg, når det gjelder stramming av bremsen, så e der ingen stramming på den, men du klare å kleme en lamell til inn hehe:), men hvis du skal kjøre på vei me den e dette ikkje å anbefale. blir litt stramt ;)