PDA

View Full Version : Takk til Tommy!

unlimited
11-03-2008, 21:19
Tusen takk Tommy for en fantastisk jobb med Gjerstadsladden! Gratulerer så masse med et fantastisk gjennomført treff! Hva ville offroadsporten vært uten deg:smile:!

KJELLIS
11-03-2008, 21:46
Henger meg på :smile:

jonny puma
11-03-2008, 21:53
Knall Tommy........

Amund
11-03-2008, 22:09
Enig x1000! :smokin:

jangunnar
11-03-2008, 22:12
Denne karen er enestående på slike ting.
Har en utrolig evne til å tenke gjennom alle scenarier og får sydd sammen treff etter treff som blir så utrolig bra. Dette har han holdt på med i så mange år med stadig nye vinklinger. Jeg er utrolig glad og takknemlig for det Tommy har gjort i Biltrialens navn. Vi har flere andre i miljøet som kan følge opp dette i flere år fremover og han klarer det ikke alene, men uten Tommy hadde Biltrialen aldri vært der den er i dag er min klare påstand. Han har tråkket sporene og samlet offroadere fra hele landet og jeg håper for sporten sin del at han fortsetter i mange flere år.
Det går ikke ann å gjøre alle til lags, men jeg kan skrive under på at han prøver så godt det lar seg gjøre.
Da vi i AOK`s begynnelse tidlig på nitti tallet satt i vårt første klubblokale i kjellerstua til Finn Larsen, og hørte på engasjementet så skjønnte vi at han hadde forutsetningene for å få til no stort.
Det har vært store utskiftninger i miljøet og det er ikke lett for "Nye" offroadere å skjønne hva Tommy virkelig har betydd for Offroaden i Norge.
Nei her kan jeg skrive side på side kjenner jeg....hehe
Korter det ned til: Takk Tommy, Stå på:beer:

vegsir
11-03-2008, 22:57
takk fra meg å!:grinpimp: min førsta gang på gjerstadsladd og det frista absolutt til gjentagelse!

Double Toy
11-03-2008, 23:12
Takker vi å, for et kjempetreff:smile: Første gang på sladden, og håper ikke det blir siste:shaking: Kjempearebeid Tommy:beer:

Geared
11-03-2008, 23:50
Har jo vært på Sladden i noen år nå og det blir bedre og bedre for vært år.

Tommy gjør altid en super jobb! Og det er ingen som samler offroad miljøet så bra som Tommy.

Kommer til neste år også.

Bergum
11-04-2008, 05:41
Ja, Takk for at vi har et slikt sted å besøke, for å se galninger kjøre bil der de ikke burde. Det er like gøy hver gang.... :-)

Amund
11-04-2008, 07:53
Har en utrolig evne til å tenke gjennom alle scenarier og får sydd sammen treff etter treff som blir så utrolig bra. Dette har han holdt på med i så mange år med stadig nye vinklinger. Jeg er utrolig glad og takknemlig for det Tommy har gjort i Biltrialens navn. Vi har flere andre i miljøet som kan følge opp dette i flere år fremover og han klarer det ikke alene, men uten Tommy hadde Biltrialen aldri vært der den er i dag er min klare påstand. Han har tråkket sporene og samlet offroadere fra hele landet og jeg håper for sporten sin del at han fortsetter i mange flere år.
Det går ikke ann å gjøre alle til lags, men jeg kan skrive under på at han prøver så godt det lar seg gjøre.
Da vi i AOK`s begynnelse tidlig på nitti tallet satt i vårt første klubblokale i kjellerstua til Finn Larsen, og hørte på engasjementet så skjønnte vi at han hadde forutsetningene for å få til no stort.
Det har vært store utskiftninger i miljøet og det er ikke lett for "Nye" offroadere å skjønne hva Tommy virkelig har betydd for Offroaden i Norge.

Stor takk til Jan Gunnar også! :beer:

Linda
11-04-2008, 10:53
Slenger oss på her vi og.
Hurra for Tommy:smile:

lazy donkey
11-04-2008, 17:20
Godt sagt Jan gunnar.Og takk til deg også.

Skrusuki
11-04-2008, 18:52
Henger meg med jeg også:smile:
Han klarte til og med og fikse været:beer:
Og takk til alle som var med og hjalp til.
Kjempe arangemang.

Ronny
11-04-2008, 19:26
Henger oss på:smile::smile:

Toro
11-04-2008, 19:27
ja du e bare rå Tommy!!! glæde oss allerede te næste år!!

Vier
11-04-2008, 21:17
Flott arrangement! :smile:

ToyLux
11-05-2008, 16:32
Et virkelig verdig avsluttnings løp! Flott levert! Glæde mæ te neste år! :beer:

Severin
11-05-2008, 20:14
Stå på Tommy, og husk å sjekke schedulen min til neste år også;-)

toresailor
11-05-2008, 22:10
:smokin:
Må få rettet en stor takk til alle dere som har hjulpet til med Gjerstad sladden, Tommy, Jan gunnar og alle dere andre.. syns ikke vi skal glemme dem. Ja Tommy er den store motoren bak det hele, men det er flere med å gjør dette mulig. Alle funskjonærer, hjelpere, kiosken, redning.. mange mange.. takk alle sammen. Håper vi sees igjen til neste år..

Tommy
11-06-2008, 05:35
Takker for flotte ord, at dere alle møter opp og virkelig klinker til er lønn nok for strevet, Sladden har etterhvert opparbeidet seg en helt unik posisjon blant deltagerne, dette er blitt mye mer en bare et løp, og det gjør det ekstra gøy å holde på med.

Dere er elle en viktig del av Sladden, både deltagere, funksjonærer og publikum.