PDA

View Full Version : hei! råd om Kingcab d21

fjosnissen
11-10-2008, 16:11
hei!

har en 86 mod Kc og leter etter en gangstercaps/solskjerm stigtrinn og kufanger..
har lett som en gal på huggerier og på nettet men finner ingen steder.. spesielt solskjermen.. noen råd? setter veldig stor pris på svar!

martinj
11-10-2008, 17:07
hei stigtrinn kan kjøpes hos arctc trucks drammen. det gjorde jeg til min kc. caps?? har du prøvd bg nor eller norsk offroadteknikk? hilsen martin:beer:

fjosnissen
11-12-2008, 21:51
men det er det og dra fra lillehammer til drammen da:P
har funnet noen steder der de har gangstercapser på nettet men det går jo faen slite ikke og bestille:P sitter og river meg i håret av frustrasjon:S hehe
men med nok tålmodighet så går det vel til slutt forhåpentligvis!

Kaare
11-13-2008, 00:21
Prøv med e-mail. De fleste svarer rimelig kjapt.

4x4Norway
11-13-2008, 23:15
Har vel det meste av dette du trenger:smile:
ring meg på 97616000
mvh Roger
www.nissan4x4.no

knixen
11-14-2008, 00:01
Har vel det meste av dette du trenger:smile:
ring meg på 97616000
mvh Roger
www.nissan4x4.no

Dette kan du spare deg for Roger... du vet retningslinjene her.

4x4Norway
11-14-2008, 00:56
jeg vet ikke ,jeg ikke kan skrive dette.
tror heller ikke du har noen myndighet til å nekte meg hjelpe han med deler til en gammel Nissan 4x4 bil.
om dette skulle være riktig, så har dere virkelig et problem her.
Da ødelegger du mulighetene til å hjelpe medlemmene i Pirate med deler til bilene sine.
Du blander deg inn i alle ting. forferdlig mann.

4x4Norway
11-14-2008, 01:07

Beklager glemte sitere innlegget, siden di har let for å bli endret i ettertid.

knixen
11-14-2008, 11:57
jeg vet ikke ,jeg ikke kan skrive dette.
tror heller ikke du har noen myndighet til å nekte meg hjelpe han med deler til en gammel Nissan 4x4 bil.
om dette skulle være riktig, så har dere virkelig et problem her.
Da ødelegger du mulighetene til å hjelpe medlemmene i Pirate med deler til bilene sine.
Du blander deg inn i alle ting. forferdlig mann.

Nja, vi er vel ikke de som er mest enige rundt dette. Du må gjerne hjelpe folk, men måten det gjøres på skal være korrekt spesielt siden du representerer forhandlere.

Jeg ødelegger ikke medlemmenes muligheter her, eller andre plasser. :pissed:

Foreslår du unnlater å skape samme type diskusjon som vi har hatt andre plasser. :shaking::shaking::shaking:

Ove
11-14-2008, 17:00
Bare for å redgjøre for diskusjonen som (igjen) har oppstått rundt dette .

Vi har her på forumet annonsører som betaler for å promotere seg og sine varer .

Det være seg eierene av disse firmaene eller andre som representerer disse i salg eller videresalg .

Og disse annonsørene er vi avhengig av for å drifte forumet .

At enkeltpersoner engang imellom kommer med anbefalinger om varer eller utsalgsteder her på forumet er helt
på sin plass , men ikke at dette gjøres notorisk av enkelte personer her inn !

Tror nok ikke at dette gjøres av annen grunn enn å "være kompis", det påståes hverfall at det ikke
tjenes penger på dette, men det gjør det vanskeligere for Pirate4x4 å selge inn annonseplass til komersielle annonsører.

Derfor henstilles det til disse medlemmene om å registrere seg her på forumet som annonsører på lik linje
med de firmaene og enkeltpersonene som representerer disse firmaene i formidling av salg på forumet.

Velger å tro at tilstedeværelsen av dette forumet ganger oss alle , og at dere alle gjerne vil være med å hjelpe
oss med å holde driften av forumet igang .

Men da burde vi også kunne forvente oss at medlemmene våre har dette i tankene , og opptrer deretter .

Noen klarer det dessverre ikke , selv om det er blitt tatt opp direkte med disse personene flere ganger ,
og direkte neglisjerer disse enkle retningslinjene .........

4x4Norway
11-14-2008, 23:43
Kjenner meg ikke helt igjen i problem stillingen her,

Underlevrandøren dere prater om er Team Bertelsen.

Etter hva jeg har fått melding om eier også Team-Bertelsen eller innehaveren også stor del i Offroad teknikk.

Og hvem sponser dere ????? Offroad teknikk og Team Bertelsen.

Resonemanget må da bli, at underlevrandører betaler for den formidlingen .

Kaare
11-15-2008, 00:34
Kjenne deg igjen det gjør du nok. Dette er tatt opp mange ganger i flere forskjellige forum. Mer inn med teskje tror jeg ikke det er mulig å få det...

Det er kjempe å hjelpe - det setter vi alle stor pris på. En komersiel aktør er en som selger varer fra en komersiell aktør. I dette tilfellet er det det du gjør i og med at du i innlegget ditt "indirekte" sier at du representerer Team-Bertelsen el. Norsk Offroadteknikk. (Meg bekjent representerer du ikke de på noen som helst måte.) I så måte må du anses som en representant for en komersiell aktør. Ikke vet jeg om du tjener noe på dette, har egentlig ikke noe med saken å gjøre.

La meg derfor stille ett spørsmål: Hvorfor opplyser du ikke heller den som spørr/søker etter deler hvor han kan få tak i dette ved å henvise til en komersiell aktør/forhandler fremfor å si: "Jeg kan skaffe deg det"? Sånn sett oppfattes du med en gang som en proffesjonell salgsaktør framfor en privatperson som har noen "greier" liggende i garasjen el. som han ønsker å kvitte seg med.

4x4Norway
11-15-2008, 09:53
Lykke til med monopol salget , jeg trekker meg ut fra dette, da jeg ser vi har helt forskjelige interesser.

Zuki
11-15-2008, 16:19
Glimrende, da løser jo problemet seg selv. Lås gjerne døra når du går. :smile:

Kaare
11-15-2008, 18:33
OK! Da får vi bare håpe fjosnissen får tak i det han ønsker til tross for vår "gulstjerne"-diskusjon her! :beer:

fjosnissen
11-16-2008, 13:36
ringte colormax jeg, og synes det er bra at det fins sånne som han som strekker seg overaskende langt for og hjelpe en stakkar og han ordner det jeg trenger av deler, så Hjertelig takk til han!

ha en fortsatt fin dag.

Kaare
11-16-2008, 17:14
Hehe - OK! Bare rart det ikke var like enkelt å gå rett til Norsk Offroadteknikk/Team-Bertelsen fremfor å gå omveien om colormax :eyemouth:

Turbolux
11-19-2008, 01:15
ringte colormax jeg, og synes det er bra at det fins sånne som han som strekker seg overaskende langt for og hjelpe en stakkar og han ordner det jeg trenger av deler, så Hjertelig takk til han!

ha en fortsatt fin dag.

Roger er bare en fantastisk mann, enkelt og greit :)

Turbolux
11-19-2008, 22:14

Å uansett her knixen, du har vel ikke akkurat så mye å komme etter her.
Har sett uatallige tråder DU har sagt som dette: Ring hoel på blablabla, han har det du trenger.. Det blir jo akkurat det samme som at roger sier dette?
Hvorfor skal Hoel få lov å skrive slik da?
D3et syns jeg er jævla dårlig gjort.

knixen
11-19-2008, 23:15
Å uansett her knixen, du har vel ikke akkurat så mye å komme etter her.
Har sett uatallige tråder DU har sagt som dette: Ring hoel på blablabla, han har det du trenger.. Det blir jo akkurat det samme som at roger sier dette?
Hvorfor skal Hoel få lov å skrive slik da?
D3et syns jeg er jævla dårlig gjort.

Vel nå betaler Hoel via bgnor for å være her og det er en fundamental forskjell! Som faktisk er poenget! Hvis Roger skal være en aktør her så får han også betale for det, noe han er blitt tilbudt MANGE ganger!

Roger driver i gråsonen og er faktisk utestengt fra andre forum pga hans oppførsel...

Så du må synes hva du vil! Men sjekk fakta før du kommer med slike påstander! :beer:

Tommy
11-20-2008, 07:14
Vil bare si en liten ting her...
Det er mange som kan tenke seg og utnytte diverse forum for å selge produkter, klart det, man treffer virkelig målgruppen...

Og jeg synes alltid det er viktig at vi kan tipse hverandre om hvor og hva...

Her på dette forumet har vi gjort det ekstremt enkelt.. her kan man som kommersiell aktør kjøpe et banner.. ekstremt billig i forhold til de besøk vi har og i forhold til sammenlignbare steder.
Men dette gir ingen rettigheter til å selge på forumsdelen.

Skal man bruke forumet så må men kjøpe en gul stjerne, denne er faktisk veldig billig, fordelen er da at andre brukere kan se at denne brukeren er en kommeriell aktør. En veldig ryddig måte å gjøre det på, etter vår mening.

Vi er et forum med EKSTREMT lite regler, og det trives vi med.
Vi trenger dere alle for å få ting til og fungere også Colormax selvsagt.
Og ikke minst vi trenger våre komersielle aktører for å betale regingene våre, for å være istand til å betale regingene våre, gi bort gratis Streamere, ha ting å lodde ut. Arrangere Jamboree, Beachtur og ha mulighet til å lage reportasjer til forsiden...

Colormax kjenner jeg rimelig godt privat og vi har hatt noen runder på dette.

Jeg synes tips om ting og tang også forhandlere selvsagt er helt greit, ikke bare helt greit men også en nødvendighet. Men når gjentagende tips etterhvert likner mer og mer på kommersiell aktevitet så må vi få si i fra, legg merke ting at ingenting er slettet.....

Kunne skrevet masse om dette, men våre meninger har vel kommet frem, husk at det ofte er mer enn det man kan se ut fra poster her...

Norsk Offroad Teknikk AS
11-21-2008, 16:50
Kjenner meg ikke helt igjen i problem stillingen her,

Underlevrandøren dere prater om er Team Bertelsen.

Etter hva jeg har fått melding om eier også Team-Bertelsen eller innehaveren også stor del i Offroad teknikk.

Og hvem sponser dere ????? Offroad teknikk og Team Bertelsen.

Resonemanget må da bli, at underlevrandører betaler for den formidlingen .

Som daglig leder i Norsk Offroad Teknikk AS ser jeg meg nødt til å dementere dine påstander om relasjoner til oss.

Jeg vil gjerne presisere at du; Roger Brekke alias Colormax aldri har vært og overhodet ikke er: hverken engasjert, ansatt, innleid eller på noen måte representerer Norsk Offroad Teknikk AS .
Minner om at det i henhold til Norsk lov er forbudt/straffbart og utgi seg for å representere firmaer man ikke er tilknyttet.
Dette defineres som misbruk og er straffbart, vi vil ikke godta misbruk av vårt firmanavn.
Norsk Offroad Teknikk AS vil ha seg frabedt at du benytter vår betalte annonsering på Pirate4x4 som grunnlag for din annonsering.
Mvh
Janne Bronndal
Daglig Leder

Amund
11-21-2008, 20:29
hei!

har en 86 mod Kc og leter etter en gangstercaps/solskjerm stigtrinn og kufanger..
har lett som en gal på huggerier og på nettet men finner ingen steder.. spesielt solskjermen.. noen råd? setter veldig stor pris på svar!

For å spore tilbake til det var spørsmål om, så kan vi skaffe denne fra BG NOR:

http://www.inx.fi/3142.jpg

Den er for D22, det er dessverre eldste King Cab vi har til. Mulig den kan tilpasses.

Ta eventuelt kontakt med Janne på Norsk Offroadteknikk om du bor nærmere henne, hun er forhandler av BG NOR :wink_animate:

4x4Norway
11-21-2008, 21:52
Som daglig leder i Norsk Offroad Teknikk AS ser jeg meg nødt til å dementere dine påstander om relasjoner til oss.

Jeg vil gjerne presisere at du; Roger Brekke alias Colormax aldri har vært og overhodet ikke er: hverken engasjert, ansatt, innleid eller på noen måte representerer Norsk Offroad Teknikk AS .
Minner om at det i henhold til Norsk lov er forbudt/straffbart og utgi seg for å representere firmaer man ikke er tilknyttet.
Dette defineres som misbruk og er straffbart, vi vil ikke godta misbruk av vårt firmanavn.
Norsk Offroad Teknikk AS vil ha seg frabedt at du benytter vår betalte annonsering på Pirate4x4 som grunnlag for din annonsering.
Mvh
Janne Bronndal
Daglig Leder

Noen har vel i sin iver ikke lest innlegget jeg skrev,
Jeg beklager det, også om jeg har skrevet det som jeg arbeider eller har noe tilsvarende arbeids samarbeid via Norsk Offroad Teknikk AS,
Jeg andefaller heller ikke Norsk Offroads Teknik til noen utover det jeg synes er helt nødvendig.
Vist NorskOffroadteknikk har myndighet til å utale seg, for sin del eier Per Bertelsen?
Jeg vil også bekrefte at jeg vill etter beste evne, fjærne alle merker samt annet som kan virke som jeg har noen tilknytning til Norsk Offroads Teknikk.
Skal heller aldri nevne det firmaet, for noen av mine 4x4 venner.
Heller aldri anmode noen å ta kontakt med ditt firma.
Så Anmoder jeg alle lesere med fornuft, å lese gjenom hele denne historien minst to ganger, før de skriver flere innlegg her.
Dette hysteriet handler kun om at noen vil tjene penger, helst mye penger.
Det synes jeg på ingen måte det er noe galt i :smokin:
Men man må jo også tåle at ikke alle har de hensiktene, uten at den personen helst skal tas livet av.
Til sist vil det jo vises hva som var riktig og hva som var galt.
Hva som var løyn og hva som egentlig var sant.
Det er jo direkte trist at mann må bruke tiden på ting som dette.
Mvh Roger Brekke
Colormax

knixen
11-22-2008, 00:34
Trodde du skrev at du kom til å holde deg unna her Roger???

Vi er nok mange som ikke anbefaler deg til noen heller...:shaking::shaking::shaking:

Nå er det ikke mange her som har økonomiske interesser i forbindelse med salg av deler. Og de som har det vil vi gjerne at skal bestå! Det er lov å drive butikk, og det er lov å tjene penger på ting. Vi må huske at i dagens marked så er det ikke gull å drive i bilbransjen og det får konsekvenser for deleleverandørene også.

Vi får håpe at de få leverandørene vi har her i landet består, og at noen av oss støtter de med å kjøpe deler der! De innehar en unik kompetanse og erfaring som vi alle trenger innimellom!

Ove
11-22-2008, 00:38
Jøss Roger , for noen idioter de fleste moderatorer er på endel
forum her til lands .....

Dette innlegget ditt her , med diskusjonen i forkant , er vel omtrent
identisk med hva som har skjedd og hvordan du har taklet ting på disse forumene .

Det er jo for jævlig at ikke alle har samme mening og oppfatning av virkeligheten som deg ,
for det er jo ikke tvil om at du egentlig har rett og bare vil oss alle vell .
Så lenge du kan gjøre som du vil , og ikke trenger å innrette deg
etter gjeldende regler......

Og for noen udugelige folk der jobber i Norsk Offroadteknikk , Team Berhtelsen og BGNor -
som ikke skjønner at du bare skaffer dem god reklame og kunder.

For ikke å snakke om et vist dekkfirma på østlandet , men det er jo klart - du selger ikke ,
bare formidler for disse også ......

Zuki
11-22-2008, 13:11
Trur ikke helt han forsto hvordan han låser døra egentlig, så kan ikke Tommy være så snill å låse den fra innsiden? :eyemouth:

KJELLIS
11-22-2008, 16:45
Hmm alle dører skal vel stå åpne Guds hus amen:smile:

Tom K
11-22-2008, 17:06
Er du i det religiøse hjørnet i dag Kjell ?

KJELLIS
11-22-2008, 17:13
Jupp har sett lyset:smile:

Tom K
11-22-2008, 17:26
HALLELUJA...........:beer:

Hva med tråder som linker til div firmaer ? Sheriffen laget vel en slik tråd for en stund siden, denne linket til mange firmaer som selger bildeler, den er kanskje ikke helt "lovlig" den heller da?

Zuki
11-22-2008, 17:40
Det er da ingen problem, det er da helt lovlig, jeg har selv laget oversikter over nettbutikker osv. for suzukideler.

Det som er hele utgangspunktet er at kommersielle aktører ikke kan bruke forumet til kjøp og salg. Ethvert foretak kan kjøpe rettigheter til å promotere egne produkter osv på forumet, de får da gul stjerne som også viser at de er en kommersiell aktør. Det vil da være helt urimelig ovenfor disse hvis jeg f.eks er forhandler for et eller annet og snik-annonserer i tråder, mens andre må betale for denne rettigheten. Problemet her er at Colormax gjør akkurat det, har fått MANGE henvendelser om å slutte med det, men driter i det og fortsetter som før.

Det er ikke noe problem dersom noen trenger en del, og en annen person tipser om å ringe Colormax, eller forteller om en nettbutikk som kanskje har bra tilbud på delene. Det som er et problem er hvis innehaveren av den nettbutikken selv snikannonserer og selger deler i forumets tråder.

Tom K
11-22-2008, 17:47
Det var ikke ment som noen som helst form for kritikk, jeg bare lurte......bare sånn så ikke man driter på draget senere :grinpimp:

Kaare
11-23-2008, 21:46
Det var ikke ment som noen som helst form for kritikk, jeg bare lurte......bare sånn så ikke man driter på draget senere :grinpimp:

Den er grei :wink:

4x4Norway
11-24-2008, 01:01
Så du hadde hentet lys skinnen til arb grinden din, som jeg laget til deg Kaare :smile:håper du blir fornøyd med den,
Rart med det, men greit å kjenne lit fingerneme folk når riktige deler ikke finnes.
Men tipper det ikke vil ta lang tid før det finnes nå, siden den passer så fint.
Lykke til med Ekstra lyktene dine, deilig å bruke tiden til noe konstruktivt Thefinger.

Kaare
11-24-2008, 08:56
Så du hadde hentet lys skinnen til arb grinden din, som jeg laget til deg Kaare :smile:håper du blir fornøyd med den,
Rart med det, men greit å kjenne lit fingerneme folk når riktige deler ikke finnes.
Men tipper det ikke vil ta lang tid før det finnes nå, siden den passer så fint.
Lykke til med Ekstra lyktene dine, deilig å bruke tiden til noe konstruktivt Thefinger.

Jo takk og det har du helt rett i. Fint å kjenne fingernemme, kreative folk som får fikset og hjulpet litt. Sånt setter jeg stor pris på lik mange andre. Der har du ditt fortrinn og gode side.

Men så var det den andre siden da... Får du jobba litt med den også kan du fort bli den ressurspersonen du ønsker å være for offroadmiljøet. Det er fullt mulig, men lær deg litt av spillereglene først. Les Tommy's innlegg i denne tråden en gang til. Jeg har sagt deg omtrent det samme tidligere.

Det er aldri for sent å lære.

4x4Norway
11-24-2008, 10:43
:shaking::beer:

VallyXtrim
11-24-2008, 19:54
Her har du en link til en fin caps!;)
https://www.4x4parts.com/catalog/product_info.php?cPath=65_432&products_id=727

Turbolux
11-24-2008, 20:41
men jeg kan fortsatt ikke forstå hvorfor dere skal ta Roger for dette?
Han selger jo ikke noe som helst, han bare HJELPER folk med å få tak i deler til en veldig OK penge, hvorfor skal han få kritikk for dette? Å ikke minst, han tjener INGENTING på dette.. Sitter ikke igjen med ei øre i si eigen lomme.
så da blir det jo akkurat det samme som at jeg sier til per, ring pål han har garantert dette liggende.. Roger driver ikke butikk, han hjelper alle oss med 4x4 biler å få tak på di delene vi trenger, merk han HJELPER, han selger ikke. så jeg kan ikke skjønne hvorfor dere et ute etter å ta han på det?

Han bruker ALL sin tid på at vi skal få noen tøffe biler, som funker mest mulig optimalt. jeg syns egentlig bare at dere burde holde kjeft å heller rose Roger for den jobben han gjør. Knixen, prøv du å gå ut i fra jobb å begynn å "hjelpe å ordne" ting for oss andre som sitter å trenger ting, eller du har vel mye mulig ikke noe jobb uansett, men alikavell :shaking:

å siden han på INGEN måte er noen forhandler, selger, butikkmedarbeider, eller hva faen dere vil ha det til, så hva er problemet? vi har en feller interesse å det er 4x4 biler, hvorfor skal vi ligge å krangle om dette? en liten bagatell som dere ikke har noen grunn til å blåse opp.

takk for meg å lykke til med barnehagen.

Tommy
11-24-2008, 21:22
La oss alle ta et lite pust i bakken her..

Jeg kommer ikke til å kommentere denne saken med Colormax spesielt men bare si et par ting mer generelt.

Har på forumet kan man veldig enkelt få tilgang til å spre reklame enten for firmaer man representerer eller seg selv, Da kjøper man en GUL stjerne den koster ca 1000 kr i året... ferdig med det.
Da har man også tonet flagg for andre brukere, kan jo være greit å vite hvem man har med å gjøre...
(stoler for eksempel ikke på en forhandler av Warn når han sier det er verdens beste vinch, selv om det kanskje er det)

At folk tipser hverandre om gode produkter eller tilbud, eller bra forhandlere er selvsagt helt på sin plass...

Det er stor rakhøyde her inne men de få reglene som er burde folk klare å rette seg etter.

På 2 års drift har vi ikke hatt noen tvilstilfeller annet enn denne med Roger, når jeg tidligere har spurt Roger om hans tilknyttning til f.eks. Scania Dekksenter så har han nektet å svare..

At det blir litt munnhuggeri er vi åpne for, her slettes ikke ting bare for de at de er ubehagelige for meg eller moderatorer eller andre brukere...

Kankje alle igjen bør lese denne tråden fra start...

Tom K
11-24-2008, 21:29
her slettes ikke ting bare for de at de er ubehagelige for meg eller moderatorer

:grinpimp: :wink_animate:

Tommy
11-24-2008, 21:51
her slettes ikke ting bare for de at de er ubehagelige for meg eller moderatorer

:grinpimp: :wink_animate:

Porno slettes Tom... he heThefingerThefinger

Kaare
11-24-2008, 22:12
Til info: Roger jobber for eller er medeier i Scania Dekksenter i Tønsberg i følge det han har sagt til meg. Dvs dekksalg tjener han penger på. Han driver også salg av biler (ikke bare offroad). Dette også i følge Rogers egne uttalelser.

Turbolux: Det er ikke snakk om å ta Roger, men å få ham til å bruke 1000,- norske kroner på ei gul stjerne. Gjør han det kan han selge hva han vil på dette forumet, så hva er problemet her?

4x4Norway
11-24-2008, 22:32
La oss alle ta et lite pust i bakken her..

Jeg kommer ikke til å kommentere denne saken med Colormax spesielt men bare si et par ting mer generelt.

Har på forumet kan man veldig enkelt få tilgang til å spre reklame enten for firmaer man representerer eller seg selv, Da kjøper man en GUL stjerne den koster ca 1000 kr i året... ferdig med det.
Da har man også tonet flagg for andre brukere, kan jo være greit å vite hvem man har med å gjøre...
(stoler for eksempel ikke på en forhandler av Warn når han sier det er verdens beste vinch, selv om det kanskje er det)

At folk tipser hverandre om gode produkter eller tilbud, eller bra forhandlere er selvsagt helt på sin plass...

Det er stor rakhøyde her inne men de få reglene som er burde folk klare å rette seg etter.

På 2 års drift har vi ikke hatt noen tvilstilfeller annet enn denne med Roger, når jeg tidligere har spurt Roger om hans tilknyttning til f.eks. Scania Dekksenter så har han nektet å svare..

At det blir litt munnhuggeri er vi åpne for, her slettes ikke ting bare for de at de er ubehagelige for meg eller moderatorer eller andre brukere...

Kankje alle igjen bør lese denne tråden fra start...

Det er ingen ting som heter Scania Dekksenter,:shaking::shaking:
Så da sier vel svaret seg selv. angående min tilhørlighet.:eyemouth::eyemouth:

Tommy
11-24-2008, 22:49

Du vet veldig godt hva jeg snakker.....

Ove
11-24-2008, 22:52

Du Roger , la meg tillate å sitere deg , hentet fra en annen tråd her på forumet .............

Du må opp i antal skall dette bli noe butik for deg.
du får jo M/T 8x15 for 1600 kr
og10x15 for ca 1600 og 12x15 for ca1650 hos Scania dekksenter i Tønsberg.
ink montering, da spørs det om det er noe å tjene på å importere dette selv.
men sikkert ikke så dumt om man ønsker seg noe mer spesielt da.
men alt dette blir jo laget i Kina nå.... så hvorfor ikke søke etter det der, de selger mer en gjerne.

Dimensjonene jeg nevnte er det selfølgelig tatt høyde for at det skal fungere på bilen uten problemer
ser faktisk meget bra ut gjør det også.
er lit heldig siden vi har alle dimensjonene inne ,da kan man prøve seg frem til sånt.

Kaare
11-24-2008, 22:53
Stemmer det gitt.
Faktura kommer fra Norsk Scania AS og ikke Scania Dekksenter. Men for all del: Ikke lag noe søppel ut av dette. Veldig flinke gutter som jobber der og kan hjul.

Så hva med å forklare selv?

4x4Norway
11-24-2008, 23:44
De har blitt det , men det tok litt tid å lære de om disse store dekka. men nå sitter det tror jeg.
Å har de problemer så har de jo meg i nærheten , så da ordner det seg altid.
som det gjord når du hadde problemer med et dekk Kaare, da ordnet jeg så du fikk et nytt dekk uten å mokke og helt gatis :smile:

knixen
11-24-2008, 23:46
Han bruker ALL sin tid på at vi skal få noen tøffe biler, som funker mest mulig optimalt. jeg syns egentlig bare at dere burde holde kjeft å heller rose Roger for den jobben han gjør. Knixen, prøv du å gå ut i fra jobb å begynn å "hjelpe å ordne" ting for oss andre som sitter å trenger ting, eller du har vel mye mulig ikke noe jobb uansett, men alikavell :shaking:

.

Les nå tråden du....

Og hva vet du om hva jeg gjør og ikke gjør? Hva vet du om hva jeg bidrar med her oppe og til andre her inne?:shaking::shaking::shaking:

tror du har tatt en prat for mye med roger og stolt blindt på hva han forteller, en sak har to sider og vel så det. :wink_animate:

Jeg har faktisk aldri vært annet enn saklig i mine diskusjoner med han, vi har sjelden vært enig. Jeg har gang på gang skrytt av han for hans hjelpsomhet både direkte til han på tlf, direkte per mail og via innlegg på diverse forum. Jeg har også kritisert han gang på gang for måten han promoterer "sine" produkter og leverandører. Og det fortjener han kritikk for også!!!

Men noen misforstår noe her når det fremstilles som om jeg er mot Roger, jeg er bare mot hans måte å reklamere på. Og han har fått beskjed om hvordan han får frikort til å holde på.... Han får hjelpe hvem han vil, gjøre hva han vil... Til og med sjikanere meg med e-poster som han også gjør om han vil det!!! Ihvertfall til en viss grad! :wink_animate:

Kaare
11-25-2008, 00:39
De har blitt det , men det tok litt tid å lære de om disse store dekka. men nå sitter det tror jeg.
Å har de problemer så har de jo meg i nærheten , så da ordner det seg altid.
som det gjord når du hadde problemer med et dekk Kaare, da ordnet jeg så du fikk et nytt dekk uten å mokke og helt gatis :smile:

Fått mye god hjelp via deg jeg, men også noen bjørnetjenester... De trenger vi ikke å ta opp.

Du unnviker spørsmålet her.
Kan du svare på hva denne diskusjonen dreier seg om?

4x4Norway
11-25-2008, 09:26
Bjørne tjenestene vil jeg gjerne du skal skrive her Kaare.
Fortell alle her hva jeg har hjulpet deg med Kaare, som har med bilen din å gjøre som har vært en Bjørne tjeneste, som du kaller det.
Jeg synes dette er veldig viktig å få frem, siden du orlegger deg på denne måten.:shaking:

4x4Norway
11-25-2008, 09:46
Du Roger , la meg tillate å sitere deg , hentet fra en annen tråd her på forumet .............

Hei igjen Ove
Beklager feilbruk av VI det bør selfølgelig skrives DE.
Skal ta dette til etteretning , om noen føler direkte ubehag med dette så ber jeg de om personlig om unskyldning for dette.
kompenserere det gjerne med noen ekstra gode priser på dekk , fra de.Thefinger.
Hvorfor er det så viktigå bruke navnet mitt og ikke Colormax som jeg kaller meg i dette forumet.
MVH ROGER BREKKE

Kaare
11-25-2008, 11:14
Bjørne tjenestene vil jeg gjerne du skal skrive her Kaare.
Fortell alle her hva jeg har hjulpet deg med Kaare, som har med bilen din å gjøre som har vært en Bjørne tjeneste, som du kaller det.
Jeg synes dette er veldig viktig å få frem, siden du orlegger deg på denne måten.:shaking:

Start en egen tråd om det et sted du. Her diskuterer vi gul stjerne. Klarer du ikke å holde deg til det temaet, er det heller ingen vits å fortsette diskusjonen.

Tommy
11-25-2008, 17:53
Vi stopper denne diskusjonen her.... tråden låses, føl dere gjerne velkomne til å starte diskusjonen et annet sted her inne.

Poenget vårt har hele tiden vært at de som er kommerielle aktører her inne og vil bruke forumet til å selge ting betaler for gul stjerne...

Vær enig eller ei, vi anser den virksomheten som Roger til tider bedriver som kommersiell virksomhet.

PM er sendt til Roger om dette..