PDA

View Full Version : Julehygge og Gløgg på grillen D 28/12-08

Palle
11-13-2008, 23:25
Vi holder frikørsel og julehygge i Hylke igen i år.

Grillen bliver stillet frem til at varme pølser og Gløgg på, da det var en stor succes sidste år.
Link til sidste års arrangement, som i øvrigt var rigtig hyggeligt.
http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=9233

Stedet er jo som bekendt ikke særlig stort, men der skal trækkes en hel del små træer op, så der kommer et vej/stisystem i den nyplantede skov.
Så der skulle også være plads til et par tunge biler, eller bare dig med lyst til, at prøve om din bil nu også kan, trække sådan et par træer opcrossbonedcrossbonedcrossboned

Til aften henter vi nok et par familie pizza'er (stor familie fra DINO:eyemouth::eyemouth:)

Der vil også være plads til et antal sovebiler/telt/campingvogn etc, hvis nu det bliver nødvendigt:beer::beer::beer::grinpimp:

På grund af terrænnets størrelse, er deltagerantallet begrænset til 15-20biler

Der er ingen egentlig tilmelding, men du må gerne skrive her, om du kommer, så vi har en idé om hvor mange vi bliver.

NB: Dette er jo bestemt ingen konkurrence, men man ved jo aldrig om der kommer en slags Stuntpris eller bedste fastkørsel eller lignende:wink_animate::idea:

Max
12-13-2008, 18:27
Hej Palle.

Jeg har slet ikke fået prøvet mit 4,16:1 i terræn endnu, så det kunne være en passende lejlighed, jeg kommer gerne. Men tror jeg vil lade andre om de der træer.

Palle
12-13-2008, 19:02
Du skal være velkommen Max.
Det er da egentlig også ved, at være længe siden.

Max
12-13-2008, 21:44
ja, jeg har været en travlt optaget and.

Hvad med de andre SJ-ere, skal jeg smide et link på siden, eller er du bange for der kommer for mange?

Palle
12-14-2008, 12:16
ja, jeg har været en travlt optaget and.

Kender det godt.

Hvad med de andre SJ-ere, skal jeg smide et link på siden, eller er du bange for der kommer for mange?
Det har jeg lige gjort, med vilje lidt sent, da området jo ikke er så stort.

Hvis nogen har en kædesav(og elsker at bruge den) er den også velkommen:smile:

Vi skal have lavet en bålplads, til varme/grill sted.

Der er et mindre antal overnatningsmuligheder/ plads til campingvogn derude, til dem der har dyppet snabelen for dybt i Gløggen:clown:

krüger
12-15-2008, 09:52
jamen jeg forventer da at stille med en lettere nysvejset 42'er (satser på at frontruden ikke knuses i år i skoven:shaking:) og om guderne (og dovne kuldskære mig vil) måske også en powerwagon, desværre ikke på 42" endnu

jan terje
12-15-2008, 12:55
(satser på at frontruden ikke knuses i år i skoven:shaking:)

Jeg håper også att den ikke knuser:smile:

Palle
12-15-2008, 14:45
jamen jeg forventer da at stille med en lettere nysvejset 42'er (satser på at frontruden ikke knuses i år i skoven:shaking:) og om guderne (og dovne kuldskære mig vil) måske også en powerwagon, desværre ikke på 42" endnu

Måske skulle man lave en "offroad" ruderamme i firkantet stålrør, evt med lexanrude, og så bolte den godt fast til hovedbøjlen? måske enda også med fast tag:idea:
Den ville være noget mere hårdfør, og spare dig for at skulle på rov, i hele nabolaget efter ruderammerThefingerThefinger

jan terje
12-15-2008, 15:12
Nabolaget????? Kruger måtte låne fra Norge sist gang:smile:

Palle
12-15-2008, 15:31

Ja. Jeg er klar over det, skulle måske have skrevet "nabolande" i stedet:laughing:

krüger
12-15-2008, 16:17
Måske skulle man lave en "offroad" ruderamme i firkantet stålrør, Den ville være noget mere hårdfør, og spare dig for at skulle på rov, i hele nabolaget efter ruderammerThefingerThefinger

Thefingerverden er lille når man kører 42'erThefinger

men jeg passer self. ekstra på ruden når nu den er udlånt fra vort broderfolk i Nord:grinpimp:

frede.gv1
12-15-2008, 19:22
colamanden kommer med "sprillen LIGHT":grinpimp::grinpimp: hvis jeg kan finde en til at trække den på trailer.
det er jo et fantastisk sted at teste bil og hygge:beer::beer::beer:

kør så langsomt som muligt, men så hurtigt som nødvendigt

Thomas
aka colamanden
nu med suzuki v6:puke:

Palle
12-19-2008, 11:24
colamanden kommer med "sprillen LIGHT":grinpimp::grinpimp:

Har du søgt copyright på det navn?:wink::beer::beer:

Vi er indtil videre oppe på en 10 stykker, dette er kun anslået, ud fra mundtlige/tlf tilbagemeldinger.

Der er jo også plads til "tilskuere" der bare vil hygge sig lidt.

frede.gv1
12-20-2008, 18:25
selvfølgelig er papirarbejdet på plads:shaking::shaking:
man kan jo ikke bare komme brasende sådan uden ligeThefinger
meeeen,,,,, så må jeg jo hellere gi´en :beer::beer::beer::beer:

Thomas Brædstrup
12-22-2008, 08:04
Yes Sir:smokin: Så lykkedes det også for mig at skrive et indlæg:shaking:

Jeg kommer med '73eren, den har lige fået 12volts 6hp motor på spillet:eyemouth: Kan næsten ikke vente med at prøve 24volt på det!!!:bounce2: Må man tage vandski med:grinpimp:

Palle
12-22-2008, 09:10
Det var da hyggeligt, men du skal nok passe på den 12volts motor, da den anden Thomas står og mangler sådan en:smile:

så må jeg jo hellere gi´en:beer::beer::beer::beer::beer:

Betyder det, at du tager arbejdet med hjem:idea:

Thomas Brædstrup
12-23-2008, 11:18
Halløjtaler:smokin:

Skulle hilse fra Stefan og sige at han ganske givet kommer forbi med sin kemo-farvede:shaking: Paddy(og 12volts spilmotor:laughing:)

Palle
12-24-2008, 10:31
Hyggeligt

Heinrich og mig fik lige støvet et par af Suzuki'er af i går.(tanket og pumpet)
Og lidt testkørsel blev det da også til.

peterhf
12-24-2008, 12:18
Hej Palle

Jeg satser også på at kigge forbi i 410'ern med ny undervogn der skal prøves lidt af:grinpimp:

mvh Peter

Jimmi A
12-24-2008, 12:35
jeg kommer selvfølgelig også,:smokin:
i diverse suzuki'er:smile:

Rune Kjær.dk
12-25-2008, 16:37
Den grønne er læsset og klar til afgang... vi glæder os meget hilsen Taus Katrin og Rune(ham sjæl)

Palle
12-25-2008, 21:57
Super!

Det skal nok blive hyggeligt!!

Edit: Muligvis kommer der en lille overvægt af Suzuki'er:idea::smokin:

Rune Kjær.dk
12-26-2008, 16:15
det er også verdens fedeste offroad bil:grinpimp::grinpimp:

krüger
12-26-2008, 20:16
Edit: Muligvis kommer der en lille overvægt af Suzuki'er:idea::smokin:

ja jeg tager den lille overgemte gule 410'er tintop medThefinger

Max
12-27-2008, 07:12
Overvægtige Suzuki´er

ja

Palle
12-27-2008, 09:07
Overvægtige Suzuki´er

ja

Overvægtige I SuzukierThefinger

ms sejersen
12-27-2008, 13:27
så er sheriffen lige skruet sammen . vi kommer ned og ser om ikke den kan klemmes ind...

Palle
12-27-2008, 17:39
Godt at ordensmagten også dukker op:smokin:

Vi starter ved 10 tiden.

Vi ses

peterhf
12-28-2008, 19:02
Tak for en god dag,hyggeligt arangement.

Overvældene med så mange fremmødte,men det tror da pokker grill pølser,øl og mudder i store mængder kan jo trække selv den største sofa trold frem.

Husk at takke lodsejeren :smile:

Herfra ønskes alle et godt nytår :beer:

Palle
12-31-2008, 09:33
Ja det var virkelig hyggeligt, vi var faktisk lidt overvældet af så mange fremmødte, men det gik jo som fod i handske:smile:

Tak for en god dag, og GODT NYTÅR!

ms sejersen
12-31-2008, 12:44
jeg vil også gerne takke for en hyggelig dag. dejlig terræn for en lille suzuki. den står stadig og smykker sig med muddertitlen. (som drengene fik tigget sig til ) :-)

tak for en dejlig dag, godt nytår til alle.

Finn Nørlem Jensen
12-31-2008, 14:48
GODT NYTÅR TIL ALLE
HILSEN #### ######

http://img508.imageshack.us/img508/5320/nisseibarenva7.jpg (http://imageshack.us)
:beer: HÅBER VI ALLE SES HER FØRST WEEKEND I MARTS :beer:

susukibuster
12-31-2008, 23:53
på vegne af Morten A, Mette, Ivar, Sophie, Kim T, Karina, Lars (Morten A Nabo) Elmer, Dorthe, Heidi A og sidst og bestemt ikke mindst for tiden M Krüger Godt Nytår tak for en hyggelig dag til alle i søndags, og vi ses self. i Marts på omtalte sted, jeg giver den første omgang knus til alle med nissehue påThefinger:beer::beer::massey::blender::skull:cro ssboned:blush::emb::jeep1::rainbow::rainbow2::fj:: jester::bounce2::flipoff::redface::tophat::maggie: :confused::girly::roxy::eek::bender::vader::devil: :innocent::sleep::vader1::blush2:grnpirate:bounce: :usa:nono:rasta::cool::wink::clown::ghost::rolleye s::mad::massey::cruiser1::glasses::newburn::cruise r2::beret::crybaby2::biggrin::shy::question::shaki ng::grinpimp:Thefinger:eyemouth::(:smile::laughing ::smokin::pissed::wink_animate::idea::beer::puke:: csmile::trooper::hmph::nuke::tongue::scary::bender ::eek:

PS: Vi har ikke drukket alkohol inden vi skrev dette!!

mvh
Kim T og KrügerThefinger

krüger
01-02-2009, 14:28
her er lidt fra juledagen i Hylke skoven:smokin:

her lidt af fremmødet..

krüger
01-02-2009, 14:37
mudder var der også:laughing:

krüger
01-02-2009, 14:52
mit kamara var desværre ikke godt hen under aften, så Syncro'en er lidt utydelig, men stadig god underholdning at se på:grinpimp:

krüger
01-02-2009, 15:29
lidt misc. fotos

krüger
01-02-2009, 15:36
..

krüger
01-02-2009, 15:45
..en mudret lj'er, et godt sæt:smokin: og en brutal udstødningThefinger

Palle
01-02-2009, 23:09
PS: Vi har ikke drukket alkohol inden vi skrev dette!!
Hvad havde i da puttet i piben så:question::idea:Thefinger

Gode billeder, jeg fik ikke rigtig taget nogle brugbare, men er der nogen der har et med hvor "alle" er med på?