PDA

View Full Version : Hvor mye kan denne være verdt???

ZukiJack
11-27-2008, 19:09
Hva får man for en slik en??

31756

31757

Tommy
11-27-2008, 20:50
Synes det er synd om du skal selge... prisen.. tja si det... sikkert mye mindre enn den har kostet... desverre

Mikael
11-27-2008, 21:12
Lettaste er vel bare å legge den ut, og se hva responsen er.
Finnes vel få slike biler å sammenligne med..

men tror du kan få endel for den, vet om et par som er villig til å gi litt for et sånt leketøy :smile:

Synd du skal selge men, er jo grisetøff !

sven
11-27-2008, 22:05
håper du finner ut at du kommer til å angre før du evt har solgt bilen...

Jonny fikk vel et sted mellom 30 og 40 for sin om jeg ikke husker helt feil.... den bilen var jo i samme gata...

Men håper du ikke selger Terje.... hvem skal jeg ellers bryne meg mot i treffa i årene som kommerThefinger

Hilux
11-27-2008, 22:07
Skal du selge Terje? Kanke bare selge go`vogna vel:beer:

Skal du bygge nytt? :wink_animate:

ZukiJack
11-28-2008, 06:29
Jeg har over hode ikke lyst til å selg, men pengetreet mitt har begynt å visne kraftig, og det er ikke lett å få tak i et nytt for tiden.

OM jeg skal selge den, så må det være fordi jeg fikk bra igjen for den.
Den koster meg ingen ting der den står ute nå, og jeg har ikke hatt råd til å bruke den siden i august.
Derfor er det ingen grunn til å selge den bare for å selge, men om et salg gir et bra pengetilskudd til den slunkene kassa, så er det et alternativ jeg seriøst må vurdere....

Har gått et halvt år sykemeldt, og et halvt år arbeidsledig etter det nå.
Er ikke lett å finne seg ny jobb når man ikke lenger kan jobbe med det man har utdanning til.

Mad Max
11-28-2008, 14:39
Jonny fikk vel et sted mellom 30 og 40 for sin om jeg ikke husker helt feil.... den bilen var jo i samme gata...

I dagens marked ville jeg tippet mellom 20 og 30 et sted.

Den koster meg ingen ting der den står ute nå, og jeg har ikke hatt råd til å bruke den siden i august.
Derfor er det ingen grunn til å selge den bare for å selge..

Har gått et halvt år sykemeldt, og et halvt år arbeidsledig etter det nå.
Er ikke lett å finne seg ny jobb når man ikke lenger kan jobbe med det man har utdanning til.

Da hadde IKKE JEG solgt den, det koster deg mere senere vis du vill bygge deg en ny, husk at denne er bygget som du vil ha den, blir aldri det samme vis du skal gå og handle noe halv ferdig seinere.

Jeg har også innemellom hatt lyst til å selge sugga, jeg bruker den jo aldri, den har jo stått ute nå på samme plassen i ett og et halvt år nå, men fikk kjørt den inn i garasjen for et par uker siden..

Men jeg er glad jeg IKKE HAR SOLGT DEN siden lommeboken min har vært tom mer enn en gang.:beer:

knixen
11-28-2008, 14:41
i disse dager har jeg til og med tenkt tanken på å selge runneren, men som med din så koster den meg lite (ehh) der den står...

Vi får se hva det blir til, håper du beholder din! Er jo en grom bil! :beer:

ZukiJack
11-28-2008, 18:37
Om jeg f.eks. får 30.000 for den, så er det faktisk penger som jeg veldig sårt trenger nå, men jeg har ikke veldig lyst til å selge Sukien for å oppnå de pengene.
Det er jo også som MM sier....at det vil koste meg mer å få tilbake noe tilsvarende.

Hadde jeg derimot hatt like god råd som før, skulle jeg faktisk vurdert å selge sukien for å bygge noe annet. Har en stund hatt litt lyst på å bygge en Challang-bil i steden, men med dagens økonomi er det bare en elefantrosa drøm.

Har en, noe kolisjons-skadet Cherokee 4.0 HO på lur som hadde vært et bra Challange-emne....men den har stått i to tre år nå på samme plassen og om den står der enda da jeg kanskje får råd...så....

Hilux
11-28-2008, 20:44
Det er en tid for alt Terje :wink_animate:

Men det er sant som flere skriver her, vanskelig å bygge en like god bil for det man får igjen ved et eventuellt salg.

I mitt tilfelle valgte jeg et par år av hele offroad greia pga at jeg ikke følte jeg hadde tid til noe som helst mer. Men så var jeg litt co driver, var tilskuer litt her og der og koste meg mye med det og vips, så var byggekløa på plass igjen..

Så jeg håper vi ser deg i løypene utover selv om bilen skulle bli solgt, det er sikkert mange med et ledig sete å haike med innimellom også :beer:

ZukiJack
11-28-2008, 22:11
Jo mer man tenker, jo vanskligere blir det å selge...hehe

Se her Jonny...mimre-mimre...
http://video.google.com/videoplay?docid=-863339629894390982
-863339629894390982