PDA

View Full Version : Reklamere i andre forum

likbil
11-27-2008, 20:26
Har fått med meg at modratorer her på pirate driver å reklamere inne på andre 4x4 relaterte forum om at pirate4x4 er bedre enn andre.
Dette mener jeg er uetisk og ber vedkommende om å slutte med det.
Det er smålig å hedre sitt forum hos andre.:shaking:

knixen
11-27-2008, 20:39
Hvor?

Tommy
11-27-2008, 20:45
Det lurer jeg også på??

Bergum
11-27-2008, 20:46
Og hvem?

knixen
11-27-2008, 21:17
http://forum.h4k.no/viewtopic.php?t=3463&start=15 vil tro at ronny mener meg...

likbil
11-27-2008, 21:28
Hvem? Nei, jeg har ingen interesse av å henge ut enkeltpersoner, heller tvert imot.
Dette innlegget var kansje litt galt formulert, det jeg ville frem til var at noen reagerer på det som står i overskriften.
Vil bare si at slikt blir dårlig likt, men det vet nok dere som er en erfaren bruker.
Nå skal det sies at denne saken ikke trenger bli blåst opp noe mer enn det den allerede er.

Vedkommende har nok bare gjort en glipp i disse stressende juletider, så det blir nok den siste.

Jeg syns for alldel at alle 4x4 forumene har sitt fantastiske preg over hva som blir sagt og skrevet.

Bergum
11-27-2008, 22:10
Problemet er at individuell tolkning av hva som er å disse et forum, og fronte et annet, er noe som det ikke finnes klare kjøreregler for.
Vi har jo tidligere sett alt fra å bytte ut hva folk skriver i PM's til å ha andre forum i Tag's

Hvor går grensa for hva som er reklame, og hva som er info?

Pirate er et merkeuavhengig forum. H4k er ikke.
Disse konkurerer ikke mot hverandre, mere utfyller hverandre.

Derimot har du andre fora som trenger samme type brukere, hvor samme type informasjon blir skrevet. DER kan jeg være enig i at reklame er negativt.

En annen ting. Når en mod ikke modder, så er han et medlem, og skal behandles derretter. Han har ikke fordeler, kun bakdeler med å være mod. Når han er på et annet forum, så er han der som medlem av det forumet, og har ingenting med Pirate å gjøre. Hva han sier, og gjør, så står det for hans egen regning.

Mad Max
11-28-2008, 16:54
Har fått med meg at modratorer her på pirate driver å reklamere inne på andre 4x4 relaterte forum om at pirate4x4 er bedre enn andre.
Dette mener jeg er uetisk og ber vedkommende om å slutte med det.
Det er smålig å hedre sitt forum hos andre.:shaking:

Jeg er litt nysgjerrig jeg, hvem er du?

knixen
11-28-2008, 21:44
Han er moderator på h4k...