View Full Version : volvo B27. automat eller manuell?
kjøpte med en b27 med en 4trinns getrag kasse og en automat (55) hva er og foretrekke i modifisert???bakdeler/fordeler? skal brukes i en suki 410 og 40tommere...
Fordelen med Automat er vel at du kan kjøre så sakte du vil uten å kvele motoren, stoppe i bakker og starte mye roligere så du ikke begynner å spinne.
Det kan du jo med manuel og forsåvidt, men da sliter du mer clutchThefinger
Er vel flere som kan svare mye bedre på dette, men jeg prøvde :rolleyes:
extremetoy
04-27-2007, 21:29
kjøpte med en b27 med en 4trinns getrag kasse og en automat (55) hva er og foretrekke i modifisert???bakdeler/fordeler? skal brukes i en suki 410 og 40tommere...jeg ville kastet motoren å funnet en b23 istede.. er møkka motorer.. jeg hadde brukt automatboksen!
Automat er mye snillere mot drivverk...
behold automaten, selg motor og manuell kasse, og kjøp deg en B23(0)E i steden. Det hadde jeg gjort i hvertfall.
jeg ville kastet motoren å funnet en b23 istede.. er møkka motorer.. jeg hadde brukt automatboksen!
Hvorfor er disse så dårlig.??? lett motor/mye hester/dreimoment/mekanisk innsprut.... skjønner at alumotorer sprekker lett ved koking men ved riktig kjøling så kan de ikke være så ille???
extremetoy
04-28-2007, 20:11
Hvorfor er disse så dårlig.??? lett motor/mye hester/dreimoment/mekanisk innsprut.... skjønner at alumotorer sprekker lett ved koking men ved riktig kjøling så kan de ikke være så ille???toppene og kammene er en stor svakhet med disse!