PDA

View Full Version : Trenger Y60/ Y61 aksler, gjerne med sperrer

Rambalder
12-08-2008, 21:14
Kjøper patrol aksler!

Noen som har???

93483276

Roger'n
12-08-2008, 21:24
http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=19509

bjopau
12-08-2008, 23:01
Disse har vært på nett ei stund. vet ikke om de er solgt.
har kjøpt et sett fra han tidligere. der viste det seg at fremakselen var skadet. vær obs på det hvis det er krasjet bil.

bjopau
12-08-2008, 23:02
Disse har vært på nett ei stund. vet ikke om de er solgt.
har kjøpt et sett fra han tidligere. der viste det seg at fremakselen var skadet. vær obs på det hvis det er krasjet bil.

linken må jo vær med :smile:
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13385285&sid=xz6cabc3ch9527238&WT.svl=Link

Rambalder
12-09-2008, 19:10
Har tatt kontakt med selgerne - tar gjerne imot tips fra flere!!!

mvh agnar!

Kaare
12-09-2008, 22:48
Hør med Team Bertelsen/Norsk Offroad Teknikk også. De kan skaffe en del brukte deler til Nissan.

Nikolas
12-10-2008, 00:04
Jeg kan evt. skaffe et sæt aksler ....

Rambalder
12-10-2008, 08:20
Hva slags aksler er det??

årsmodell/ sperrer/ utveksling/pris/ sted(hørtes litt dansk ut)???

mvh

Agnar

Nikolas
12-10-2008, 20:09
Y60 fra start 90erne ... original spær bag... 4.6:1 ... Århus, Danmark ..
Du kan gi et bud :smokin:

Rambalder
12-11-2008, 10:44
Tja.... litt lang unna, men har du bilder av de så det går an å se tilstand???

Er det frihjulsnav på de??

Km stand??

Har du noen foslag på transport???

Rambalder
12-11-2008, 11:17
du kan sende bilder på Rambalder@gmail.com

Nikolas
12-11-2008, 22:45
komplette aksler ... friløbsnav, kaliber, skiver osv .... km ved jeg ikke men kan eventuelt finde ud af det, jeg mener de er skruet af en tysk import bil ... med hensyn til transport så hører jeg lige om jeg kender nogen der skal nord på ... billeder skal jeg prøve at tage næste gang jeg er på fjernlageret, men jeg kan ikke sige noget om hvornår det er ...

Kaare
12-14-2008, 01:23
Sett denne?: http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=19509

4x4Norway
12-15-2008, 10:19
Kjøpte 2 aksler i Danmark i helgen, 2 komplette aksler i god stand, kjørte til Kjøbehavn noe som alene kostet et par tusen:( så når jeg endelig kom frem til akslene , var stikaksler og cv ledd fjærnet også frihjulsnavene.
Som den rolige mannen jeg er, begynte det å koke litt i hodet mitt. så jeg tilot meg å spørre om han var fulstendig kjeltring eller bare dumm i hodet.
da fikk jeg beskjed om at jeg kunne jo bare reise hjem igjen om jeg ikke var fornøyd. jeg tok med akslene og kjørte, betalte 5000 kr for de, alt for mye etter min mening.
Jemt over så er min erfaring med danske handel, att ingen ting er akurat som de sier, å kan de lure deg så gjør de det.
Du kan jo legge inn et søk på www.nissan4x4.no burde være flere der som sikkert kan hjelpe deg med disse akslene.

Tom K
12-15-2008, 11:17
Å hvor mange ganger har du blitt lurt når du har handlet med dansker ? at du betaler alt for mye for et par aksler er jo ikke dansken sin feil :grinpimp:

jan terje
12-15-2008, 14:00
Kjøpte 2 aksler i Danmark i helgen, 2 komplette aksler i god stand, kjørte til Kjøbehavn noe som alene kostet et par tusen:( så når jeg endelig kom frem til akslene , var stikaksler og cv ledd fjærnet også frihjulsnavene.
Som den rolige mannen jeg er, begynte det å koke litt i hodet mitt. så jeg tilot meg å spørre om han var fulstendig kjeltring eller bare dumm i hodet.
da fikk jeg beskjed om at jeg kunne jo bare reise hjem igjen om jeg ikke var fornøyd. jeg tok med akslene og kjørte, betalte 5000 kr for de, alt for mye etter min mening.
Jemt over så er min erfaring med danske handel, att ingen ting er akurat som de sier, å kan de lure deg så gjør de det.
Du kan jo legge inn et søk på www.nissan4x4.no burde være flere der som sikkert kan hjelpe deg med disse akslene.

Hva i all verden skal du med de restene? Jeg er tilbudt flere sett i DK for ca.6000dkr. med sperr bak. De har sunket noen tusen i pris de siste årene.

lømo
12-15-2008, 21:32

Omtrent samme erfaringen har jeg med deg.

martinj
12-15-2008, 22:13
men du fikk vel med deg taxfree kvoten på ferja håper jegThefingerThefingerThefinger

4x4Norway
12-15-2008, 23:58
men du fikk vel med deg taxfree kvoten på ferja håper jegThefingerThefingerThefinger

vi fikk det vi trengte, + en masse som andre trengte. hadde ingen stor betydning for meg dette,, beklager at jeg nevte det.

jan terje
12-16-2008, 07:28
Jeg tror ikke dansker er verre enn nordmenn ved salg, noen sorte får er det alltid. Jeg har bare blitt lurt en gang i DK- da gjorde jeg samme feil som Colormax & kjøpte usett.