PDA

View Full Version : Medlemskontigenten

supersvein
12-16-2008, 21:48
Kjære medlemmer i AOK / NMK Arendal.

De som var på årsmøtet og har tittet på regnskapene, vet at det ikke er stort å skryte av i kassabeholdningen. Dette er noe som pga. solid varebeholdning vil rette på seg når aktivitetene kommer igang igjen, men inntil da er det noe vi som medlemmer kan bidra med...

I disse dager mottar de fleste av oss betalingsblankett for medlemskapet.
Jeg vil oppfordre til at vi betaler denne med det første slik at klubben kan få en liten saldo å støtte kommende aktiviteter med.

Kanskje er dette noe vi alle vil kunne få glede av i det kommende julebordet som nærmer seg med stormskritt (31.januar 2009).
Innbydelsen ligger nå også på nett: http://www.arendaloffroadklubb.com/bilder/julebord09.jpg

carlo
12-30-2008, 11:48
som du skriver svein så syns du at vi skal betale den før julebordet det er jo vansklig og betale når en ikke har fott noen lapp og betale det inn på da :question:

supersvein
12-30-2008, 12:47
De aller fleste skal nok ha fått denne nå, så da har det nok gått en glipp i utsendelsen til deg Øyvind.
For første gang på mange år har vi nå fått inn ny kasserer i styret, så overgangen kan kanskje ha skapt noen problemer. Jeg skal gi beskjed videre.

Tror ikke dette i det heletatt berører de med NMK-medlemskap, som sendes ut sentralt. Giro for AOK-medlemskapet sendes nok ut fra kasserer.

Maylinn
12-30-2008, 15:38
jeg har ikke fått giro, ikke sikkert den kommer automatisk heller for jeg var medlem i bergen ifjor. Men har jo gitt beskjed så den dukker nok opp....

carlo
12-31-2008, 14:20
takker for svar håber det kommer en lapp i posten da:beer:

toresailor
01-01-2009, 12:21
Hei,
Lappene skal være på vei til dere alle sammen. Skal få sjekket når de ble sendt, så skal jeg komme tilbake her. Håper alle hadde en flott nyttårs feiring, så sees vi på julebordet.:beer::beer:

toresailor
01-02-2009, 17:42
Hei igjen,

Lappene blir sendt ut imorra, så dere skal forhåpentlig få den iløpet av neste uka alle sammen. Beklager forsinkelsen.

:smile::smile:

carlo
01-12-2009, 18:25
hei jeg lurer fært på hvor inbetalingslappen er henn jegda:pissed:virker ut som dere glemmer medlemer her men vet ikke om det er med villje eller :idea:

carlo
01-14-2009, 09:15
:question::question::question:

toresailor
01-14-2009, 14:00
Hei,

Om du ikke har fått lapp, så er det en beklagelig feil. Vær snill å send navn og addresse til meg på pm, så skal jeg få sendt det videre.

Alle som skal ha lisens og kjøre må betale til NMK Arendal Offroad, mens andre betaler til AOK. vær vennlige å spesifiser om/hva dere mangler.

Må be ydmykt om litt forståelse fra dere alle. Vi har endel nye i styret i år, og gjør så godt vi kan. Vær snill å send oss en mail, eller en PM om det er noe som ikke stemmer.:smokin::smokin:

toresailor
01-15-2009, 08:49
Når det gjelder medlemskap i NMK Arendal Offroad, så er det ikke vi i klubben som sender ut disse, de kommer fra NMK. Om dere skulle hatt medlemskap i NMK Arendal Offroad, og ikke har fått blankett, send meg en PM med navn, addr, og fødselsdato, så skal vi sende det videre til NMK

martinj
01-15-2009, 10:07
og de som skal ha vognlisens må kotakte norges bilsportforbund. denne blir ikke sendt ut automatisk. men man må ringe inn å få den tilsendt hvert år:smile: hvis noen lurer så er telefon nr dit 23054500:grinpimp: