PDA

View Full Version : Hva gjør dere i kveld?

Rocker
12-23-2008, 21:21
Selv fikk jeg beskjed av kona om å sette ræva mi ned rundt 16:30.
Kona kom inn med dram og pils, og streng beskjed om å ikke forlate godstolen før jeg fikk beskjed om det :D

Har fått forskjellige " oppdrag" som å hente julepynt/jukse-tre fra loftet, tømme støvsuger, lufte bikkjer osv...men ellers har jeg bare kula`n i stolen her...
Kona mi er sånn at alle innblandinger i "julestria" blir slått knallhardt ned på, og innblanding aksepteres ikke( gule kort KAN hagle)

Så her sitter jeg da å dingler etterhvert, mens juletre blir pyntet, gulv lukter grønnsåpe, godteri kommer på display osv, og det bare blir JUL i huset...:beer:

Hvordan er det hos dere:question:

jan terje
12-23-2008, 21:45
Sånn som du har det har fruen i huset det her.

Rocker
12-23-2008, 21:47
Da er hun JÆVLIG heldig...kudos til deg Jan Terje :smokin:

Toro
12-23-2008, 21:48
Sånn som du har det har fruen i huset det her.

e du kjærring JTThefingerThefinger

må innrøm at æ har sotte mæst på ræva ja....kjærringa e kontrollfrik!! å æ gjør bare gæliThefingerThefinger

Rocker
12-23-2008, 21:58
Husker da jeg bodde alene...ble jo orntlig jul da å...tok det rolig. en liten dram innimellom og en pils...ordna og styra...våkna på julaften medlitt hang-over, men kosa meg fælt hehe...
Julemiddag ble det å...sånn etterhvert...ribbe og sossiser+masse tilbehør og orntli juleøl...joda , var greit det å :grinpimp:

Rocker
12-23-2008, 22:39
Hehe...så hemmelig dere er da Thefinger

HAH
12-23-2008, 23:12
Yeah, what can I say Thefinger

For første gang på mange år er jeg alene i jula :smokin:
Og det er jæ...lig deilig! Ikke noe mas og kjas. Intet juletre, nisser, pynting og slikt piss. :grinpimp:

Så her er det:
- Fyr på peisen
- Martell XO Cognac i det ene glasset (har vel nærmere 30 liter tax free brennevin på lager. Må begynne å drikke mer!) :grinpimp:
- Kald pils i det andre glasset (Singha Beer - Import fra Thailand. Var der i 14 dager nå nylig) :grinpimp:
- Fenalår på bordet (finnes ikke noe bedre inntil en kald :beer:!!!)
- Høy musikk på stereoen (Country selvsagt! Akkurat nå er det Brooks & Dunn som fyller øregangene med vellyd) :grinpimp:
- PC'en på fanget (har fått en ny "Tablet PC", Lenovo X200s - liten og kjekk!)
- Sigaren skal snart fyres opp :smokin:

16 dager fri i jula!
Livet er herlig!!!

Lasse suzicán
12-23-2008, 23:14
Har dammsugit hela källarvåningen, tittat på TV och nu ska jag snart gå och sova...

Jul???
Nänänä... Det finns inte i detta huset. Enda som eventuellt kan ses som lite jul här är att det står en skål med clementiner på soffbordet (finns ju bara nu)...
Imorgon ska jag lasta skräp (söppel?) på stora lastbilen...

Rocker
12-23-2008, 23:19
Kult HAH...:)

Selv var jeg heldig her for 14 dager siden, og kjøpte en dvd med Metallica: LIve At San Diegi 1992.
# timer med full rulle...slik Metallica var, før de ble kommersiell :flipoff:
Nå er det logg off for min del og >Rock`n Roll All Night :D

It`s hard to be a rock`n roller :eyemouth::beer::beer::beer::beer::beer:

Geared
12-23-2008, 23:41
Her i huset har jeg tatt meg av guttungen mens kona har styra på med dette julegreine. Når jeg fikk lagt poden i laderen (senga), så gikk jeg ut i garasjen og puslet litt der.

Noe alkohol har det ikke blitt, drikker så sjelden at brennvinet nesten går ut på dato... Innholdet i barskapet bare øker, sånn var det ikke før.