PDA

View Full Version : Pirate4x4 Jamboree 09

Tommy
01-06-2009, 20:39
Fortsatt venter vi på et par viktige brikker...
Men det blir på Brokelandsheie om det blir noe
2-5 Juli...
Hva ønsker dere å se på et treff som dette
og kommer dere...

Skal vi arrangere dette så er dette noen av planene
- 4x4 Camp
- 24 t frikjøring (utenom når feltene er opptatt med andre ting)
- Trophy
- Mini Challenge
- Eurotrial Prerun (Trial)
- Speed Trial
- Flex comp
- After Mud (FEST)
- Xtreme trial
- mye mer....

krüger
01-06-2009, 20:51
Dette ser vi frem til, venter spændt på endelig dato:beer:

carlo
01-06-2009, 20:52
dette høres helt konge ut tommy.håber at dem sisste brikkeme detter bpå plass så at dette blir noe av jeg kommer uansett med eller uten RULLE :beer:

Vier
01-06-2009, 20:59
Jeg har allerede søkt om ferie fra den uken, så jeg kommer.
Deltar på:
- 4x4 Camp
- 24 t frikjøring
- Eurotrial Prerun
- Speed Trial, men da må jeg i tilfelle sette inn litt mer rør i buret (?) så vi får se...
- Flex comp, hahaha.....hmmm
- After Mud, tipper ca hver kveld.

Tja, hva mer trenger vi? Tenkt på noe prosjekt som trailbilen forrige gang?
Hva med felles strømaggregat? Plagsomt med alle småaggregatene. Sist dro vi vårt langt vekk bak i skogen slik at det skulle bli stille rundt oss. Dagen etter stod det aggregater 2 meter fra oss, så vi kunne spart oss det bryderiet...
Jeg regner med at de fleste vil spleise på leien.

Chevy-Sheriff
01-06-2009, 21:52
Dette blir en av årets høydare!

Men hva med "MUD-RUN" ?

Vi kan kanskje stable på beina ett par biler med 44 Boggere herfra - :smokin:

jan terje
01-06-2009, 21:59
Dette blir en av årets høydare!

Men hva med "MUD-RUN" ?

Det tror jeg hadde blitt en publikums suksess:smile::smile::smile: Gjørme er tøft.
Setter også av den helgen (om jeg får fri fra NAV).

Toro
01-06-2009, 22:16
rægne med trønderbataljonen stille stærkt!!! å vi e me på alt som e arti!! :beer::beer::beer::beer:

ka med å ha et felles øltelt med kanskje live musikk?? ellers så synns æ kanskje Xtreme trial skulla vært med fler bila en bare derre små kjærring greian me sving bakThefingerThefinger

extremetoy
01-06-2009, 22:22
jeg ser på night rock som en høydere fra sist arr..

Tommy
01-06-2009, 22:32
ellers så synns æ kanskje Xtreme trial skulla vært med fler bila en bare derre små kjærring greian me sving bakThefingerThefinger

Du er herved spesialinvitert... eplekjekken...ThefingerThefingerThefinger

Toro
01-06-2009, 23:03
Du er herved spesialinvitert... eplekjekken...ThefingerThefingerThefinger

ingen problem....bare fint med en ekstra pokalThefingerThefinger

Amund
01-06-2009, 23:11
ingen problem....bare fint med en ekstra pokalThefingerThefinger

Husk å ta med ekstra mellomaksel.... jeg kaller'n bare SHAFT Thefinger

vegsir
01-06-2009, 23:39
oh dette tror jeg at jeg må få med meg.:grinpimp:

mannen
01-06-2009, 23:42
er jo helt feil de datoene da er e jo i danmark på atv tur:pissed:

krüger
01-07-2009, 07:15

hmm, skulle man se og komme i værkstedet og skrue:smokin:Thefinger

Tommy
01-07-2009, 10:39
Sist så var det ca 300 stykker som overnattet i 4x4 campen.. var et he#"%" liv... he he

Mud Run er notert... men vi sliter litt med skikkelig gjørmesteder i nærheten...

Da må det eventuelt bli slik vi hadde sist... regner med at Åge er klar.. med sokk... he he

Dette er et treff som det er virkelig morsomt å jobbe med... kjenner jeg gleder meg allerede...

Double Toy
01-07-2009, 11:29
Høres veldig morro ut:smokin: ser frem til dette:beer:

Amund
01-07-2009, 12:39
Vi gleder oss Tommy, stå på, og si fra om det er noe vi kan bidra med! :beer:

Holten
01-07-2009, 13:00

- Flex comp
- After Mud (FEST)
- mye mer....

Dette stiller jeg på, og resten jeg får lov til å stille på :smokin: Denne gangen MED bil ! Håper virkelig det blir noe av dette, den første Jamboree'n var en sinnsykt artig opplevelse, og gruer meg ikke på å kjøre ned igjen :beer:

extremetoy
01-07-2009, 13:20
Sist så var det ca 300 stykker som overnattet i 4x4 campen.. var et he#"%" liv... he he

Mud Run er notert... men vi sliter litt med skikkelig gjørmesteder i nærheten...

Da må det eventuelt bli slik vi hadde sist... regner med at Åge er klar.. med sokk... he he

Dette er et treff som det er virkelig morsomt å jobbe med... kjenner jeg gleder meg allerede...en liten runde med minigraver i det hullet vi kjørte i sist så er vel det nesten umulig å komme igjennom?!?

shortlux
01-07-2009, 14:51
Hva med litt Rc crawling? Er sikker på att vi kan bidra der.

Amund
01-07-2009, 16:42

Det hadde vi forrige jamboree, med ganske elendig oppslutning, vi får prøve å få med fler i år :smile:

ShuDuck
01-07-2009, 16:58
jippi :smile:

Tommy
01-07-2009, 19:29

Kan dere bidra vil jeg mer en gjerne sette opp en comp...

shortlux
01-08-2009, 12:47
Kan dere bidra vil jeg mer en gjerne sette opp en comp...

Har luftet det på Norcc å det ser ut som en del kan være inntresert i å være med å hjelpe til.

Geir
01-08-2009, 13:47
Tommy , når regner du med dato er i boks ?
- vet det er tidligt å spørre nå ,men jeg trenger 6mnd på å planlegge turen :eyemouth:

Tommy
01-08-2009, 19:41
Blir i løpet av Januar...

Severin
01-13-2009, 04:27
Kommer hjem 2. juli, ikke ideelt, men kan få med litt i hvert fall:smile:

sivrt
01-13-2009, 07:50
Jeg kommer meg i land den 6 juli, enda mindre ideelt spør du meg..:pissed:

jan terje
01-21-2009, 09:08
Bekreftes snart treffet?

Minner:
http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=4308&page=2

Tommy
01-21-2009, 12:18
Såsnart jeg har et endelig GOOOO fra klubben her nede bekrefter jeg... mulig at treffet blir flyttet en uke ut i Juli.... grunnet ferieavikling..

Toro
01-24-2009, 20:44
Såsnart jeg har et endelig GOOOO fra klubben her nede bekrefter jeg... mulig at treffet blir flyttet en uke ut i Juli.... grunnet ferieavikling..

sikkert lurt å legg den i fellesferien ja...:beer::beer::beer: bli årets høyder!!!!

KJELLIS
01-25-2009, 03:46
sikkert lurt å legg den i fellesferien ja...:beer::beer::beer: bli årets høyder!!!!

jeep er eni\g med deg Toro:beer::beer::grinpimp::puke:

Tom K
01-25-2009, 03:53
Trosse du var opptatt med jentene på NSB jeg Kjell ?

Jare
01-25-2009, 16:48
Fortsatt venter vi på et par viktige brikker...
Men det blir på Brokelandsheie om det blir noe
2-5 Juli...
Hva ønsker dere å se på et treff som dette
og kommer dere...

- 4x4 Camp
- Trophy
- Mini Challenge
- Eurotrial Prerun (Trial)
- Speed Trial
- Flex comp
- After Mud (FEST)
- Xtreme trial
- mye mer....

Whats that?

Trophy?

Mini Challenge?

There's after mud party, but where is the mud race before that?
I'm trying to see if some Finnish "off road yahoos" would take part again, so could someone gimme more info in english?

Thanks

extremetoy
01-25-2009, 16:56
- 24 h vapaa näkyä (paitsi silloin, kun kentät ovat kiireisiä muita asioita)

- 24 h free running (except when the fields are busy with other things)

Tore Hansen
01-25-2009, 17:57
you need to learn norwegian,JareThefingerThefinger

hope to see you finnish guys a couple of times this year,maybee drink Tukka under a table(again):beer::beer::beer::beer:

Tommy
01-29-2009, 18:04
Jamboreen er foreløpig lagt på is desverre, vi har fått GO fra klubben, men endel andre ting vi må vurdere, lover et endelig svar før 15.02.

Amund
01-29-2009, 19:04
Jamboreen er foreløpig lagt på is desverre, vi har fått GO fra klubben, men endel andre ting vi må vurdere, lover et endelig svar før 15.02.

Si fra om det er noe vi kan hjelpe til med Tommy, jeg har aldri hatt det så moro som forrige Jamboree og gjør ALT for å få være med igjen!!!! :beer:

extremetoy
01-29-2009, 19:06
Si fra om det er noe vi kan hjelpe til med Tommy, jeg har aldri hatt det så moro som forrige Jamboree og gjør ALT for å få være med igjen!!!! :beer:
X2

Chevy-Sheriff
01-29-2009, 21:10
Tommy! nå har jeg ordna med ferie og greier.
Har begynt å tette taket på campingvogna også, og en plan for å få en MUD-Run bil med 44" boggere er også klar...

Syng ut hvis du trenger assistanse, for dette er sommerens store happening!

Toro
01-29-2009, 21:12
tror vi alle er enige her Tommy....så til det store spm...hva er det som må vurderes????

Tommy
01-29-2009, 21:24
For å være helt ærlig så blir det stusselig uten at trialfolk fra Finland og Sverige kommer, jeg vil avvente å sjekke litt først...

Amund
01-29-2009, 21:26
For å være helt ærlig så blir det stusselig uten at trialfolk fra Finland og Sverige kommer, jeg vil avvente å sjekke litt først...

Håper vi kan få en disp på stoler ihvertfall, ellers blir det nok kun frikjøring på meg. Ullundertøy hadde vært fin disp det og i 30 varmegrader! :smokin:

Chevy-Sheriff
01-29-2009, 21:36
JARE:

Tommy need some trail-heads and Mud-psycos from Finland to partisipate in this year greatest event - the Pirate4x4Jamboree 09.

You fix - right! Remember: you ove me a couple of :beer:

Lasse:

The same to you! remember the :beer:

Okey, then we're on as planned......:grinpimp::grinpimp::grinpimp:

Toro
01-29-2009, 21:41
JARE:

Tommy need some trail-heads and Mud-psycos from Finland to partisipate in this year greatest event - the Pirate4x4Jamboree 09.

You fix - right! Remember: you ove me a couple of :beer:

Lasse:

The same to you! remember the :beer:

Okey, then we're on as planned......:grinpimp::grinpimp::grinpimp:

du glemt en viktig ting.....NBF!!!!!!! de har jo laget regler slik at biler fra andre nordiske land ikke lengre kan kjøre i norge uten å bygge om!!

Ronny
01-29-2009, 21:45

Forstår at gløden blir borte når en bare møter motbakke

Chevy-Sheriff
01-29-2009, 21:48
du glemt en viktig ting.....NBF!!!!!!! de har jo laget regler slik at biler fra andre nordiske land ikke lengre kan kjøre i norge uten å bygge om!!

Who the Fxxk invited NBF.........ThefingerThefingerThefinger

Fra spøk til revolver.........tragisk, rett å slett. En orrganisasjon som skulle hjelpe, er blitt en kværnstein rundt halsen....:shaking:

jan terje
01-29-2009, 22:51

Så det betyr att du har fått "GO" fra AOK?
Synd du ikke tar med de Danske Trialførerne som gjestet Jamboree, de fikser sikkert en metall plate på stolen sin for å få kjøre Pirate Trial igjen:smile:
Og det tror jeg svensker, finner og nordmenn også vil gjøre-en liten platebit og noen skruer bør alle kunne skaffe for max en 50 lapp:smile::smile::smile:
Nei-kjør på med Jamboree du, for å delta på ett slikt arrangement igjen tror jeg nok de fleste vil klare å tilpasse seg det meste.
Og disse kravene gjelder ikke i Terreng turing, det var da også vitterlig populært blandt de tilreisende?
Synd også for den franske 4 serie gjengen som planlegger ferien til Jamboreen:(

Lasse suzicán
01-29-2009, 23:05
Nu blir mest troligt min bil inte klar i tid, men jag kommer upp...
Och att NBF har skrivit nya regler... %#€%"##€ Skit samma. Jag bygger så att jag klarar era krav också, för jag ska komma till Norge och visa er hur man ska köra...
Thefinger Thefinger Thefinger Thefinger Thefinger

AndersW
01-29-2009, 23:12
De flesta svenskar måste byta bälte också. Många saknar centrallås, eller rättare sagt. Jag känner inte till någon som har centrallås på säkerhetsbältet.

Lasse suzicán
01-29-2009, 23:17
De flesta svenskar måste byta bälte också. Många saknar centrallås, eller rättare sagt. Jag känner inte till någon som har centrallås på säkerhetsbältet.
Mats har centrallåsning...

Mina gamla bälten är inte godkända i Norge, men det gör inget för jag skulle ändå byta ut dom. Är bekvämare med 3tums 5punks-bälten när man ligger på taket....:eyemouth:

AndersW
01-29-2009, 23:30
Mats har centrallåsning...

Mina gamla bälten är inte godkända i Norge, men det gör inget för jag skulle ändå byta ut dom. Är bekvämare med 3tums 5punks-bälten när man ligger på taket....:eyemouth:

Ja, Mats och mina bälten är ok.
Men Lars, Gustav, Tommy, David, Jimmy, Stigs nya, osv måste alla byta bälten. Och det är jag tveksam till att dom gör.

Tommy
01-30-2009, 07:26
Danskene var jeg aldri i tvil om vettu JT..
Klart en Jamboree bør ha skandinavisk deltagelse.. og før jeg vet hvordan ting blir så må jeg avvente, ting må sjekkes både her og der..
Det er ikke bare stoler vettu JT,, det er seler, stoler, Tildekking av tanker og vann, dresser.... så det er en del..
Jamboreen er en helhet, det er mengden av alt som blir sluttresultatet, og for meg er det viktig..
Håper fortsatt å finne greie løsninger..

jan terje
01-30-2009, 07:36
Hmmm. Da får jeg ikke se de franske 40ene.
Hva om jeg får dem til å ta med en flaske vin, litt ost og muslinger til deg-kunne det vært grunn nok til å handle raskt?:puke:

Jare
01-30-2009, 18:41
If there will be a real Mud Race there will be at least 3 cars from Finland. One that we just yet don't wanna let you know, but it's based on big block chevy+CJ5. Then Rolling Cherokee + Poussa with V8 cruiser.

And the trial.....well gimme some time and beer..... I mean more info about is it what kind of trial and how many sections etc

Finn Jävlar ska komThefingerThefingerThefingerThefinger

extremetoy
01-30-2009, 18:45
Danskene var jeg aldri i tvil om vettu JT..
Klart en Jamboree bør ha skandinavisk deltagelse.. og før jeg vet hvordan ting blir så må jeg avvente, ting må sjekkes både her og der..
Det er ikke bare stoler vettu JT,, det er seler, stoler, Tildekking av tanker og vann, dresser.... så det er en del..
Jamboreen er en helhet, det er mengden av alt som blir sluttresultatet, og for meg er det viktig..
Håper fortsatt å finne greie løsninger..
Går det ikke an å søke NBF om disp på de utenlandske førere?

Mad Max
01-30-2009, 18:48
Finn Jävlar ska komThefingerThefingerThefingerThefinger

:beer::beer::beer:

Tommy
01-30-2009, 19:30
Bare for å poengtere en ting... grunnen til at vi drøyer litt før vi fastslår noe er for å se hvilke løsninger som dukker opp for deltagere fra SVerige og Finland.. Jamboree har en nordisk profil og nettopp det gjorde det så bra for 2 år siden, om det ikke kommer finner og svensker til trialen så er selvsagt dette veldig trist.. og utrolig demotiverende.. og tro meg motivasjon MÅ man ha for å arrangere Jamboree....

Men som sagt gi meg 14 dager så er det kanskje dukket opp løsninger..
imens er dere hjertelig velkomne til å motivere meg...:beer::beer::beer:

Mad Max
01-30-2009, 19:39

Du får garrantert en klem av Åge....

Chevy-Sheriff
01-30-2009, 21:29
Mad Max !

Blir det MUD-RUN .......

I CHALLENGE YOU !!!!!!!!

:skull: :skull: :skull: :skull:

Noclass
01-30-2009, 21:34
Kanskje jeg må kjøpe en hissig bensin åtter å putte nedi Askebegeret mitt og gi dere litt kampThefinger

Mad Max
01-30-2009, 21:43
Mad Max !
I CHALLENGE YOU !!!!!!!!

:skull: :skull: :skull: :skull:

:beer: HELL YEAH :beer:

Toro
01-30-2009, 21:44
Bare for å poengtere en ting... grunnen til at vi drøyer litt før vi fastslår noe er for å se hvilke løsninger som dukker opp for deltagere fra SVerige og Finland.. Jamboree har en nordisk profil og nettopp det gjorde det så bra for 2 år siden, om det ikke kommer finner og svensker til trialen så er selvsagt dette veldig trist.. og utrolig demotiverende.. og tro meg motivasjon MÅ man ha for å arrangere Jamboree....

skall få en flaske baylis,en boks spakkel og en god klem....og kanskje et lite "kyss" på kinnet ifra meg:beer:

extremetoy
01-30-2009, 21:49

Amund tar med seg bandet sitt å har live konsert gratis til intekt for Jamboree 2009! type kollekt!

Mad Max
01-31-2009, 09:40
Kanskje jeg må kjøpe en hissig bensin åtter å putte nedi Askebegeret mitt og gi dere litt kampThefinger

I have one..................... ashole....................:smokin:

tjd
01-31-2009, 09:51

Kom igjen - kom igjen - kom igjen - Heia - Heia - Heia !
Dette skal vi klare :smile:
Siden det er så mye forskjellig som skjer så kan vi som ikke stiller i mer en 1 eller 2 grener - hjelpe til som funksjonærer i andre grener når de går på ledige tidspunkt. Før :beer::beer::beer: men etter: :idea:

Amund
02-01-2009, 20:00
Amund tar med seg bandet sitt å har live konsert gratis til intekt for Jamboree 2009! type kollekt!

Det er jeg definitivt med på! Band og band, det er bare meg og Kenth, men vi skal greie å diske opp noen timer med funky bakgrunnsmusikk ihvertfall. Hadde vært moro å fått med bandet til Mine/Dine/Vår også, kanskje vi kunne samarbeida og jamma litt sammen! :smokin:

jan terje
02-10-2009, 08:58

Snart 14 dager. Ser man lys i tunellen?

Tommy
02-15-2009, 21:33
Etter mye styr og ståk... Er det med den største glede jeg kan annonsere at det blir Jamboree i år... første helga i Juli... i Gjerstad..

Innbydelse og program kommer snart...

Vier
02-15-2009, 21:36
Glimrende :smile::smile::smile:

jan terje
02-15-2009, 22:43
Etter mye styr og ståk... Er det med den største glede jeg kan annonsere at det blir Jamboree i år... første helga i Juli... i Gjerstad..

Innbydelse og program kommer snart...

Det var bra Tommy, dette vil glede mange.:smile:

Saija
02-15-2009, 23:16
So it is comfirm? 2-5th of July???

Holten
02-16-2009, 00:03
YES, veldig bra!!! :grinpimp::beer:

Du skal ha skryt for innsatsen og all tida du legger i dette Tommy! Dette blir faen så morro :smokin:

KJELLIS
02-16-2009, 00:07
So it is comfirm? 2-5th of July???

yep first weekend in july 2-5 th:smokin:

Saija
02-16-2009, 00:51
Good... I have already booked few holiday-days there...

So I'll be there... With what, that I don't know yet...

Geir
02-16-2009, 08:34
kanonbra !

- blir bursdagsfeiring den helga vil jeg i sannhet påstå!

John
02-19-2009, 10:31
Dette blir bra...

martinj
02-20-2009, 22:50
ja dette må jeg få med meg:beer::beer::beer:

ShuDuck
02-20-2009, 23:59
vi gleder oss stort :beer:

Hilux
02-21-2009, 00:11
Helgen er krysset av på kalenderen..

Dette liker vi :beer:

Rune R
02-21-2009, 20:50
Ja dette var gode nyheter, var redd det ble avlyst i år.
Stilles det spesielle krav til bilene under frikjøringen?

Tommy
02-21-2009, 21:15
De må følge TT regelverket....

Rune R
02-23-2009, 13:51
Takk, da for det bygges veltebøyle før sommeren.

Vier
02-28-2009, 14:22
Får vel holde liv i tråden vha et mimrebilde fra 2007. Det var den gang Light Truck var regjerende klasse i Haugaland Offroaders :grinpimp:

36542

Absolut Offroad
03-05-2009, 22:32
Kommer:smokin:

Amund
03-05-2009, 23:05
-SmvWnUL8a8

36855

36856

36857

Tommy
03-11-2009, 20:41
Litt planer for årets Jamboree...

Onsdag 1. Juli
Campen åpner

Torsdag
Frikjøring
RC Rock Racing
Natt GPS Challenge

Fredag
Sommer trophy
Frikjøring
Mud Challenge
After Mud Party

Lørdag
Trial
Frikjøring
Flex comp
Rock Racing

Søndag
Frikjøring
Speed Trial
Premieutdeling
Utlodding

Hektisk tja... ganske...

OZ3BTO
03-11-2009, 21:21
Der er vi i Norge ... Hvor afholdes det ? syntes ikke det står nogen steder

Bergum
03-12-2009, 06:37
2-3 timers kjøring øst for Kristiansand ferjeterminal..

OZ3BTO
03-13-2009, 17:50
2-3 timers kjøring øst for Kristiansand ferjeterminal..

Oki .. Tager normalt over Larvik .. Korteste vej til Hemsedalen defra :smile:

Tommy
03-13-2009, 17:52
Det er ca 70 km fra Larvik...

truls t
03-13-2009, 18:57
hmm... :smokin:

Tommy
03-13-2009, 18:59
hmm... :smokin:

:question::question::question::question:

Tommy
03-13-2009, 20:47
Litt mere utfyllende

Onsdag 1. Juli
Campen åpner

Torsdag
Frikjøring
RC Rock Racing (ny måte å kjøre RC crawling på)
Natt GPS Challenge (På skogsbilveier i øvre Gjerstad)

Fredag
Sommer trophy (Dette blir trophy etter TT reglene, likt det vi hadde i jula, ALLE kan delta med 4x4)
Frikjøring
Mud Challenge Dette blir mud og vinsjekonkurranse, vi får se om vi klarer å skaffe noen fete premier
After Mud Party På Lyngrillen, gåavstand fra kjørefelt og camp, levende musikk

Lørdag
Eurotrial Prerun (Siste gjennomkjøring før Eurotrial, fullt Eurotrial regelverk)
Frikjøring
Flex comp (Nede på campen, alle kan teste bilene sine på flexrampa, get your index!!) 2 klasser street og comp??)
Rock Racing for første gang i Norge, alle biler må følge Sport regelverket, her kjøres trialseksjoner på tid, prikker blir tilleggstid, kjøres i åpen klasse, førstepremien blir 10000 kr, 2 seksjoner 1 og 1 bil, en og en seskjon)

Søndag
Frikjøring
Speed Trial(Kjøres i øvre Gjerstad, vi reåpner den berømte rundbanen, jakten på banerekorder og hopprekorder kan begynne)
Premieutdeling (For alt som har skjedd i helgen)
Utlodding (Utlodning av utstyr hvor alt loddsalg går til et veldedig formål.)

Vi har verdens kuleste camp på området, plass til MANGE....

Hektisk tja... ganske...

extremetoy
03-13-2009, 21:33
Litt mere utfyllende

Onsdag 1. Juli
Campen åpner

Torsdag
Frikjøring
RC Rock Racing (ny måte å kjøre RC crawling på)
Natt GPS Challenge (På skogsbilveier i øvre Gjerstad)

Fredag
Sommer trophy (Dette blir trophy etter TT reglene, likt det vi hadde i jula, ALLE kan delta med 4x4)
Frikjøring
Mud Challenge Dette blir mud og vinsjekonkurranse, vi får se om vi klarer å skaffe noen fete premier
After Mud Party På Lyngrillen, gåavstand fra kjørefelt og camp, levende musikk

Lørdag
Eurotrial Prerun (Siste gjennomkjøring før Eurotrial, fullt Eurotrial regelverk)
Frikjøring
Flex comp (Nede på campen, alle kan teste bilene sine på flexrampa, get your index!!) 2 klasser street og comp??)
Rock Racing for første gang i Norge, alle biler må følge Sport regelverket, her kjøres trialseksjoner på tid, prikker blir tilleggstid, kjøres i åpen klasse, førstepremien blir 10000 kr, 2 seksjoner 1 og 1 bil, en og en seskjon)

Søndag
Frikjøring
Speed Trial(Kjøres i øvre Gjerstad, vi reåpner den berømte rundbanen, jakten på banerekorder og hopprekorder kan begynne)
Premieutdeling (For alt som har skjedd i helgen)
Utlodding (Utlodning av utstyr hvor alt loddsalg går til et veldedig formål.)

Vi har verdens kuleste camp på området, plass til MANGE....

Hektisk tja... ganske...Takk for den Tommy.. har sagt ja til å være co pilot til toro under jamboree..

Toro
03-13-2009, 22:24
Takk for den Tommy.. har sagt ja til å være co pilot til toro under jamboree..

tror ikke det bli rock racing...da må en sponsor bla opp airshocks førstThefingerThefinger da blir det garantert FULL GASS!!!

jonny puma
03-13-2009, 22:33
Herre bli konge tommy.... bli sommerns høydepunkt sjer æ..:smokin:

få i dæ airshoucks toro...... så bli d litt jævner konkurranse å itj sånn som sist du kjøtr speedtrial...Thefinger

Toro
03-13-2009, 22:45
Herre bli konge tommy.... bli sommerns høydepunkt sjer æ..:smokin:

få i dæ airshoucks toro...... så bli d litt jævner konkurranse å itj sånn som sist du kjøtr speedtrial...Thefinger

la oss ikke ripp opp i gammle ting her no RonnyThefingerThefinger

Per
03-14-2009, 22:57
Det er jeg definitivt med på! Band og band, det er bare meg og Kenth, men vi skal greie å diske opp noen timer med funky bakgrunnsmusikk ihvertfall. Hadde vært moro å fått med bandet til Mine/Dine/Vår også, kanskje vi kunne samarbeida og jamma litt sammen! :smokin:

Ta med cathy også da, låta på videoen deres ble dritbra!

OZ3BTO
03-16-2009, 20:09
Det er ca 70 km fra Larvik...

Så kommer vi forbi

Ikke fordi jeg tror at min bil kan klare det (under 30cm frihøjde visse steder) men vil da blive sjovt

Hovatn
03-17-2009, 19:54
stiller gjerne opp for å hjelpe med diverse ting

jan terje
03-17-2009, 20:01
Så kommer vi forbi

Ikke fordi jeg tror at min bil kan klare det (under 30cm frihøjde visse steder) men vil da blive sjovt

Du må komme. Nok av steder å kjøre selv for vanlige biler.

truls t
03-17-2009, 21:31
:question::question::question::question:

dette må legges inn under avspaserings dager.. kjartan.. er du klar for ett par dager ferie..:smokin: