PDA

View Full Version : Faen! Nummer to bil?

HKAKH
01-07-2009, 05:17
Får det første så er bremsene mine føkka.. så lekker vannpumpa mye kjøleveske å det var etter og dmontere hele halle bilen får og bytte pakkning som ikke lakk.. å kvelde før e skulle reise på jobb neste morgen kl 5 så går lys relet å om faen ikke det var nokk så begynte automaten og kuke seg når jeg var på vei til kjevik :pissed:
ja også er foresten eksosen rusta i to og henger og slenger i tilegg oppdaget jeg akkurat at forstillinga var skeiv så det ene dekket mitt er i grunn søppel...

Så er i grunn ganske lei og har mest lyst på sånne: :beer:

PS: noen som ønske og bytte en pent brukt corolla med lav km og en kasse pils i et en ZJ med tre ikke helt utslitt 31 mtr dekk? fint henger feste og ok ekstralykter følger med

Ja å ladinga har vært litt kødden :shaking:

sivrt
01-07-2009, 05:38
Høres nesten ut som den trenger litt pleie i vinter ja..

zj96
01-07-2009, 06:28
Litt pleie er viktig ,, :laughing::laughing::laughing:

HKAKH
01-07-2009, 17:01
Ja proplemet er vel at pleien har vært fraværende eller helleg dårlig :(
Neste problem er at jeg har ikke tid til og drive på med bilen, og at eneste garasjen e har tilgang til er i bruk og ikke plass til at bilen min står der...

Å den siste tiden har ikke ute tempraturene vært så veldig skru venlige.

Så er vel en liten fare for at jeg må kjøpe meg en annen bil inntil jeg har tid.

Rocker
01-08-2009, 14:33
Da blir det vell en XJ da?:smokin:
De virker visst...:eyemouth:

HKAKH
01-08-2009, 19:16
XJ er vel et alternativ ja :smokin:
Men kunne tenkt meg og prøve noe nytt også, XJ har e hatt flere av før..

Hvilke andre fornuftige alternativer finnes det? Har tenkt litt på WJ men det hadde jo fort blitt som en erstatning for ZJen og det vill jeg ikke for er så masse igjen i ZJen enda, men kunne bare tenkt meg å hatt mere tid og bruke på den og hatt en annen bil i backup. Kunne tenkt meg en helt enkel bil uten masse elektriske finneser. Noen forslag?

Amund
01-09-2009, 16:18
XJ er vel et alternativ ja :smokin:
Men kunne tenkt meg og prøve noe nytt også, XJ har e hatt flere av før..

Hvilke andre fornuftige alternativer finnes det? Har tenkt litt på WJ men det hadde jo fort blitt som en erstatning for ZJen og det vill jeg ikke for er så masse igjen i ZJen enda, men kunne bare tenkt meg å hatt mere tid og bruke på den og hatt en annen bil i backup. Kunne tenkt meg en helt enkel bil uten masse elektriske finneser. Noen forslag?

Gelendervogn, smekk på 2" bodylift og 36", det kunne jeg tenkt meg å ha som nummerto-bil :smile:

HKAKH
01-09-2009, 16:43
Kjenner ikke til de noe spesielt. Skal kikke litt, hva må man se etter da model motor osv. Å hva må man unngå? Fordeler ulemper? Synes muligens de er litt store hade vært greit og hatt en liten bil som nummer to. Missforstå meg rett!

Tenkt litt på en volvo valp også, noe man må tenke på der?

Rocker
01-09-2009, 16:58
Ang. Volvo Valp:
Hmm...mener å huske at de var glad i rust i batteri-kassene bak ihvertfall, åsså skal det være en merkelapp i frontruta om at motor er overhalt/skiftet, hvis jeg ikke husker HELT feil nå da:eyemouth:

Kommer jo litt ann på hva du vil betale da også...Olav Teigen (http://www.olav-teigen.no/volvo.htm) har jo biler som er som "ny" f.eks....

Her er også en som selger disse kule bilene: HOF Bilopphuggeri (http://www.hofbilopphuggeri.no/feltvogner.htm)