PDA

View Full Version : Uknuselige CV-ledd til sessongen?

mercemann
01-08-2009, 15:44
Bestilling av CV-ledd går nå til statene. Supertilbud til de som bestiller og betaler nå. 5000,-/stk
"Uknuselige" med garanti mot brekasje.

Mattis

unlimited
01-08-2009, 19:53
Dersom jeg får bestilling og forhåndsbetaling på ti sett kan jeg presse prisen ned i 8000,- per sett. CV-leddene Kan jeg komme ned på 2800 pr stk om det blir bestillt og forhåndsbetalt samme antall.
Det var stor differanse mellom 2800,- og 5000,-. Gjelder det samme ledd?

mercemann
01-09-2009, 01:17
Det var stor differanse mellom 2800,- og 5000,-. Gjelder det samme ledd?

Nei det er selvsagt ikke mercedesledd på volvoportal:wink_animate:

unlimited
01-09-2009, 09:12
:smile:

mercemann
02-06-2009, 08:00
Bestillingen går snart. Dersom flere skal ha må jeg få beskjed snarest.

Mattis

4x4Norway
02-24-2009, 12:01
Bare et spørsmål angående CV ledd . er det ikke bedre cv leddet ryker en at det neste svake pungt ryker.
må da være mye biligere å bytte et cv en sjelden gang.
Så sjelden disse ryker, er vel ikke dette noe stort problem eller er det de ????????????
Tenker jeg feil der:idea:

Rossi
02-24-2009, 13:05
Finnes vel strengt tatt ikke direkt svake punkter i drivverket og ett nytt CV-ledd er sterkt men dem Mercemann selger er enda bedre. Skall MYE til for å knekke stikkakslinger! Det man ev bør gjøre er å bytte ut boltene som holder sammen selve diffen til bolter i 12.9 stål sån att ikke dem knekker og forårsaker dyre havarier på pinjong og kronhjul:smile:

mercemann
03-09-2009, 12:34
Bare et spørsmål angående CV ledd . er det ikke bedre cv leddet ryker en at det neste svake pungt ryker.
må da være mye biligere å bytte et cv en sjelden gang.
Så sjelden disse ryker, er vel ikke dette noe stort problem eller er det de ????????????
Tenker jeg feil der:idea:

Dersom bilen ikke brukes hardt er det ikke ofte CV-leddene ryker. Men store hjul og frisk satsing kan gi uante konsekvenser. I helga var jeg å kjørte i snøen ca 2 km fra vei da jeg gikk gjennom isen på ei elv. Det måtte frisk gassfot til for å komme seg opp samtidig som det ble en ganske hard smell da jeg gikk gjennom isen. Like etterpå va overaskelsen stor da høyre framhjul ramlet av. Cv-leddet var knekt i akslingen, og der er den som strammer opp hjullageret. I dag kom endelig pakken fra statene så forsterkede ledd blir montert på min bil umiddelbart. Jeg skal heller ødelegge en diff eller stikkaksel enn å miste hjulet i ødemarka.....

mercemann
02-13-2010, 05:10
Ny bestilling en av de nermeste dagene. Gi beskjed på PM om du skal ha. Skaffer også korte mellomakselen for 4000kr. Ny aksling med utbyttbare kryss. Alle lengder.