PDA

View Full Version : Status's nissan Patrol prosjekt

status
01-11-2009, 22:21
Da har jeg gått gjennom bilen litt og funnet litt rust, jeg viste det var rust, men ikke hvor mye, ramma ser bra ut, kun overflateruist som skal behandles. Men en del rust som skal sveises.

Legger inn litt biler med før og etter jobbene er blitt gjort på bilen.

Det er en 1985 patrol 3,3 td(i). Ome kit, 2,5 " eksos.

Planer for bilen er bli kvitt det meste av rust, bodylift, 33 eller 35" dekk. snorkel.

status
01-11-2009, 22:27
Bilder av rust

rogerbakken
01-11-2009, 22:30
jaha du har noe å gjøre framover nå :smile:

Tom Stian
01-11-2009, 22:32
Dette ser ut som en bra bil detta:smile:

Et spørsmål skal du bruke den på veien eller bare offroade:question:

status
01-11-2009, 23:47
Dette ser ut som en bra bil detta:smile:

Et spørsmål skal du bruke den på veien eller bare offroade:question:

Skal ha skilter på den ja. en kombi offroad/trekkbil , har planer og handle inn en rein skogbil i løpe av sommeren.

status
01-11-2009, 23:50
jaha du har noe å gjøre framover nå :smile:

Alt skal være ferdig til beachtur'en.

Innen den dato så må også bilen være eu godkjent, men det skal nok gå greit, har tilgang 24/7 til et hobby verksted hvor bilen alt står i dag.

Tommy
01-12-2009, 07:03
Hvordan trives du som Patroø eier da Status.... sånn i forhold til Pajero...:eyemouth::eyemouth:

Kaare
01-12-2009, 11:43
Grattis og lykke til!

status
01-12-2009, 12:26
Hvordan trives du som Patroø eier da Status.... sånn i forhold til Pajero...:eyemouth::eyemouth:

Tja.... patrolen er lang og stor, pajeroen er liten og søt....

Mye av grunnen til jeg valget en patrol er jeg skal bruke den en del som trekkbil, har planer om og kjøpe en "trailbil" og mulig kjøre litt mere aktivt.

Jeg har lenge ønsket med en patrol, så først på en kort utgave, men valgte heller en stor en p.g.a plassen samt det er jo greit med 4 dører. Patrolen er god og kjøre, ligger som støpt på veien, og med 3.3 l motor så har du nok trekk kraft.

Jeg har prøvd en del biler i skogen, men persolig så er pajeroen min favoritt. du har bensin motor som jobber bra osv. har jo vært inne på og beholde den, men penger........ har i dag 3 biler, men 2 for holde. det er jo ikke gratis og ha bil.

Så hvis det er noe der ute som trenger en pajero cab, som er godt brukt så er det bare og ta kontakt. Det er litt som må gjøres med den. men forsatt mye bil i gjenn :smile: , leveres med vinsj og 30" a/t dekk.....

Kaare
03-26-2009, 21:45
Hallo?! Skjer'a?