PDA

View Full Version : Leter Etter Musikk

Tore Hansen
02-01-2007, 17:41
Det er et klipp som florerte rundt på alle forum og som mange sikkert har lagret på maskinen sin rundt forbi..skulle gjerne ha lagt ut link,for jeg har det klippet på min maskin,men det går ikke å flytte det..

-klippet er av BOBSTANDAGE og er av han som besvimte i offroadbilen,og holdt på å kjøre ned en haug med folk,han stoppa tilslutt oppå en annen bil,det er fra amerikansk offroad.. noen som vet hvilket klipp jeg snakker om??

-er veldig ute etter den sangen som surret og gikk i bakgrunnen,og har ellers vært å høre i mange filmer bla. FORD FAIRLINE(å,det er en kul film,forresten)
-tror det kan være YELLO som har den,men er ikke sikker..kan noen hjelpe meg her,please???

Tore Hansen
02-03-2007, 11:12
ingen som vet hvilke jeg mener???:( :(

Blesvik
02-03-2007, 11:45
Her er filmen http://www.offroadvideos.com/vidclips/05PortlandPro/BobStandage_large.wmv

Sikkert noen som kjenner igjen låta!

Tom
02-03-2007, 11:55
Jeg vet ikke hvilken det er, men her er ialfall film musikken til Ford Fairlane..

1. Cradle of Love - Billy Idol
2. Sea Cruise - Dion
3. Funky Attitude - Sheila E
4. Glad to Be Alive - Teddy Pendergrass/Lisa Fisher
5. Can't Get Enough - Tone Loc
6. Rock 'n Roll Junkie - Motley Crue
7. I Ain't Got You - Andrew Dice Clay
8. Last Time in Paris - Queensryche
9. Unbelievable (Theme from 'Ford Fairlane') - Yello
10. The Wind Cries Mary - Richie Sambora

Tore Hansen
02-03-2007, 17:33
takk for hjelpen,Pål og takk for tipset,Tom.. finner ikke yello med unbelivable på limewire,noen som vet hvor jeg får lastet det ned?? ev. noen som har den og kan sende meg...

Jare
02-03-2007, 21:46
takk for hjelpen,Pål og takk for tipset,Tom.. finner ikke yello med unbelivable på limewire,noen som vet hvor jeg får lastet det ned?? ev. noen som har den og kan sende meg...

Hmmmm....my bad Norwegian, but are you looking a mp3 version of Yello song: Ford Fairlane??? Guess who has it:p :p :p

Holten
02-03-2007, 23:37
It's not that song, I've downloaded it now, and it is the wrong song...:(
I have downloaded many songs, and still not found the right one..

Holten
02-04-2007, 00:05
By the way, he is asking about who made the song that is in the Bob standage video..

http://www.offroadvideos.com/vidclips/05PortlandPro/BobStandage_large.wmv

eirust
02-05-2007, 09:09
Har en kompis som jobber i platearkivet til NRK.

Følgende ble skrevet i et privat forum :

Det er "Rock & Roll Part 2" med alltid like lekre og pedofile Gary Glitter.

Geir
02-05-2007, 12:16
Siden mannen allerede er på vei ut fra jailen , er det vel kanskje på tide å samle inn skuddpremien på denne mannen? newburn newburn newburn newburn newburn

Carina
02-06-2007, 11:44
:) Yes,endelig var det noen som visste hvilken sang Tore snakket. Nå har vi letet etter denne sangen lenge...
hehe
Tusen takk for innsatsen....

:) :) :) :) :)

eirust
02-06-2007, 17:30
Bare hyggelig og kunne hjelpe :o
Er det flere musikk spørsmål så kom med dem, jeg sender dem bare videre til NRK inside crossboned

Tore Hansen
02-06-2007, 18:52
takk for det,har sikkert flere sanger jeg lurer på etter hvert...:p :p