PDA

View Full Version : Sakset fra Dalane Tidende-2/5-07. NC1/SC2

jan terje
05-02-2007, 12:26
"DALBU PÅ ANDREPLASS.

Biltrial: I første runde i norgescupen på Brokelandsheia i Gjersta lørdag var det dessverre få førere fra vårt distrikt til start.
Thomas Slettevold, Egersund, stilte i standard. Han slet med tekniske problemer og havnet helt nede på 11 plass i klassen som ble vunnet av Mats Zimmermann, Oslo.
Bedre gikk det for ett nytt team som kjører i klasse light truck. Denne sesongen er Jofrid Hegdal, Sokndal, co-pilot for Øystein Vierdal, Sveio. De kjørte inn til tredjeplass i denne åpningsrunden. Klassen ble vunnet av Øyvind Engedal/Stian Mathisen, Haugesund.
Søndag gikk andre runde i sørlandscuppen. Hegdal og Vierdal fulgte opp den gode plasseringen fra dagen før og kjørte inn til en hederlig andreplass! Klassen ble vunnet av Steinar Håland, Bergen.
Tom Allan Ekeberg, Sokndal, stilte i promod og havnet på sjetteplass. Klassevinner ble Atle Hoel, Trondheim.
Det var deltaker rekord begge disse dagene med hele 60 biler i NC og i overkant av 40 biler til start i SC.
Det var fantastiske kjøreforhold begge dager og arrangørklubben Arendal offroad Klubb, gjennomførte et meget vellykket stevne. Gode publikumstall og fornøyde deltakere borger godt for klubben som måtte overta Sokndals runder i NC/SC, samt nordisk trial som de arrangerer i september. I tillegg har de overtatt EuroTrial 2008.
Flere fra Dalane-distriktet hadde tatt turen ned og hjalp arrangøren som funksjonærer under helgens stevne." JTS

Blesvik
05-02-2007, 12:34
Flott stykke det JT!:)

jan terje
05-02-2007, 12:40
Fikk med noen hint på sluttenThefinger Thefinger Thefinger

Oppfordrer andre til å sende inn lignende til sine lokal aviser, det skaper en viss interesse og kan hjelpe utøvere og arrangører når de spør etter sponsing.
Ikke lett å få med seg en journalist "norge rundt"- men de finner stort sett alltid plass til stoff de får inn.
Om jeg kan hjelpe, ta gjerne kontakt.

Vier
05-02-2007, 12:51
Dette er bra. Jeg ser at vi andre har endel å lære når det gjelder markedsføring av oss selv og sporten.

jan terje
05-02-2007, 13:17
Dette er bra. Jeg ser at vi andre har endel å lære når det gjelder markedsføring av oss selv og sporten.

Har sendt en lignende til Haugesunds Avis.